Godin.quote:
Doe dit soort onzin lekker in VBLquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Suarez is van het veld af gehaald trouwens.
Heb je meestal niet bij clipzenders, alleen soms hot rotation maar dat kan natuurlijk niet bij een classiczender.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zoek een soort play list voor in de OP. Maar kan niks vinden. Iemand?
Jammerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je meestal niet bij clipzenders, alleen soms hot rotation maar dat kan natuurlijk niet bij een classiczender.
Gewoon at random gooien ze iets er in uit het grote cliparchief. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je meestal niet bij clipzenders, alleen soms hot rotation maar dat kan natuurlijk niet bij een classiczender.
Komt die ook uit de 90's?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef Morendo het volgende:
Mueller vind ik zo'n typisch irritant Duits zeikerdje.
Zijn wel een aantal nummers waarvan ik weet dat ze HEEEEEEL vaak langskomenquote:
Dat mag je allemaal wel gouden oude noemenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn wel een aantal nummers waarvan ik weet dat ze HEEEEEEL vaak langskomen
- Fiona Apple met Criminal
- Mel C en Bryan Adams met When You're Gone
- Fleetwood Mac met Little Lies
- Eurythmics met Sweet Dreams
- RHCP met Give it Away
- Guns n Roses met November Rain
in 1999 stonden er nog heerlijke classics in de top 2000. Heb de top 2000 van 99 nog op mijn computer staanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
When You're Gone was de eenentwintigste single van Bryan Adams en de doorbraak van Melanie C. als solo-zangeres. De kleine Canadees en de sportiefste van ex-meidengroep de Spice Girls in duet met elkaar. Voor Mel C was het de mogelijkheid om de critici eindelijk eens de mond te snoeren en te laten zien dat ze wel degelijk écht kon zingen.
Het nummer 'When You're Gone' is afkomstig van Adams' studioalbum On A Day Like Today uit 1998. Het nummer staat in de Top 2000 van 2007 voor het eerst in die oudejaarslijst: 1659.
Ik vind Mama hun leukstequote:
Dexysquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef Bugno het volgende:
Waarschuw mij even als ze "Come on, Eileen" draaien...
Die heb ik niet op mijn pc helaasquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
in 1999 stonden er nog heerlijke classics in de top 2000. Heb de top 2000 van 99 nog op mijn computer staan
Ik heb hier om gelachen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Genesis is trouwens beter.
HAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |