SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New mapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New FeaturesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Homogeniteit is op zich niet zo erg, maar ze hebben de diepgang verneukt van classes M'n (Arms) warrior is helemaal naar de klote.qua gameplayquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:35 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Goeden post
Ik ben vast de enige die het kut vind dat elke kant elke class kan spelen En elk ras vrijwel ook Niks is exclusief meer in dit spel.Ik vind het ook wel jammer dat vrijwel geen buff of special ability meer uniek voor een class is, dat maakte het vroeger juist zo leuk. Bloodlust is daar een mooi voorbeeld van.
Ik snap wel dat het voor de maken van een raidteam makkelijker is zo, maar het neemt wel wat weg van de charme van het spel dat er niks unieks meer is.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuinJaqenHghar
Valar morghulisLol die talents ja. Ergens ben ik wel blij dat je niet direct je build meer verneukt als je een talent niet gekozen hebt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 04:35 schreef topdeck het volgende:
[..]
Homogeniteit is op zich niet zo erg, maar ze hebben de diepgang verneukt van classes M'n (Arms) warrior is helemaal naar de klote.qua gameplay
En die dual spec? Geef iedereen gelijk triple spec dan.Roma-Totti
HertoginLife isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.Talent trees,ik mis het :/ en die cross server meuk. Alleen voor instances handig maar gewoon voor de server feel is het gewoon kut.www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?Nieuwe talent system leek mij ook nogal meh op het begin, maar na verloop van tijd begon ik het te waarderen omdat je je speelstijl kunt veranderen door een paar talents te switchen. Bijv kun je bij Warrior talents die beter tegen 1 opponent is vs multiple switchen. Denk aan Dragon's Breath vs Storm bolt, Ravager vs die slam met pushback. Het is geen slecht systeem om eerlijk te zijn. Maar toch verlang ik naar die nostalgische talent treesquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol die talents ja. Ergens ben ik wel blij dat je niet direct je build meer verneukt als je een talent niet gekozen hebt.
En die dual spec? Geef iedereen gelijk triple spec dan.
Over triple specs ben ik het wel met je eens. Switchen tussen externe specs is zo irritant. Kan niet geloven dat ze zoveel dingen convenient hebben gemaakt, maar dit nietJaqenHghar
Valar morghulisJa maar dat talent switchen vind ik juist irritant. Zo krijg je voor 1 class 20 + rotaties. Ik wil er gewoon 3 of 4 moeten doen en daar in excelleren. Vroegah had je met raids juist een class met deze spec nodig voor dit klusje of een class met deze spec voor dat. En toen wist je ook van: oke deze gozer speelt shadow priest, die weet hoe die damage moet pompen en aggro managen. Nu maakt dat geen reet uit want iedereen kan toch overal spelen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:17 schreef topdeck het volgende:
[..]
Nieuwe talent system leek mij ook nogal meh op het begin, maar na verloop van tijd begon ik het te waarderen omdat je je speelstijl kunt veranderen door een paar talents te switchen. Bijv kun je bij Warrior talents die beter tegen 1 opponent is vs multiple switchen. Denk aan Dragon's Breath vs Storm bolt, Ravager vs die slam met pushback. Het is geen slecht systeem om eerlijk te zijn. Maar toch verlang ik naar die nostalgische talent trees
Over triple specs ben ik het wel met je eens. Switchen tussen externe specs is zo irritant. Kan niet geloven dat ze zoveel dingen convenient hebben gemaakt, maar dit nietTalents vroeger waren leuker, ben ik het mee eens. Dan geven ze als argument dat het zo stom is om bij elk level een 1% crit chance in je fireball te krijgen, maar dat maakte het juist leuk imo. Dat je bij elk level iets kon doen. En dan nog een beetje kon experimenteren met hybride builds zoals feral charge en resto voor pvp healing.
Nu is het ook wel leuk opzich, op basis van gevecht je punten indelen, maar toch mis ik dat oude systeem een beetje.woensdag 13 mei 2015 @ 21:23:40 #11JaqenHghar
Valar morghulisJuist dat tweaken vond ik prachtig.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:34 schreef Sapstengel het volgende:
Talents vroeger waren leuker, ben ik het mee eens. Dan geven ze als argument dat het zo stom is om bij elk level een 1% crit chance in je fireball te krijgen, maar dat maakte het juist leuk imo. Dat je bij elk level iets kon doen. En dan nog een beetje kon experimenteren met hybride builds zoals feral charge en resto voor pvp healing.
Nu is het ook wel leuk opzich, op basis van gevecht je punten indelen, maar toch mis ik dat oude systeem een beetje.
Die oude tree nostalgie. Speelde toen ook mage, heel wotlk. Echt beste wie de herinneringen van mij dat, die hele expansion.woensdag 13 mei 2015 @ 21:36:48 #13Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAHHoe is het nu dan?
Vroeger was ik gewoon arms fury hybridDeathlift or Die.Zou er bijna van op een private wotlk server van gaan spelen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Juist dat tweaken vond ik prachtig.
[ afbeelding ]
Maar ik mis ook wel een beetje dat je alles kon tweaken, en je persoonlijke "sausje" over je spec kon gooien. Nu is het toch veelal hetzelfde bij iedereen.
Begin me een oude zeikerd te voelen als ik mezelf zo hoorIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuinIk zat vanavond eens te lezen op http://www.warcraftpets.com/wow-pet-battles/breeds/ ,maar snap er geen van.
4/14 → P/P = 0/20/0
5/15 → S/S = 0/0/20
6/16 → H/H = 20/0/0
7/17 → H/P = 9/9/0
8/18 → P/S = 0/9/9
9/19 → H/S = 9/0/9
10/20 → P/B = 4/9/4
11/21 → S/B = 4/4/9
12/22 → H/B = 9/4/4
3/13 → B/B = 5/5/5
is dit dan de volgorde van "goed-slecht"?Haha yup. Tijdje op molten gespeeld, dat is best een goede private wotlk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zou er bijna van op een private wotlk server van gaan spelen.Isabeau
ISFPNee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:06 schreef Maureentje het volgende:
Ik zat vanavond eens te lezen op http://www.warcraftpets.com/wow-pet-battles/breeds/ ,maar snap er geen van.
4/14 → P/P = 0/20/0
5/15 → S/S = 0/0/20
6/16 → H/H = 20/0/0
7/17 → H/P = 9/9/0
8/18 → P/S = 0/9/9
9/19 → H/S = 9/0/9
10/20 → P/B = 4/9/4
11/21 → S/B = 4/4/9
12/22 → H/B = 9/4/4
3/13 → B/B = 5/5/5
is dit dan de volgorde van "goed-slecht"?
Dat gaat over hoe Health, Power en Speed over een pet wordt verdeeld per breed. En B staat voor Balanced.
B/B betekent alles evenveel over Power, Health en Speed verdeeld.
S/B betekent Speed dubbele punten, en de rest balanced (zie: 4/4/9)
Bij P/P, S/S, H/H zie je dat alle weg te geven punten alleen naar P, S en H zijn gegaan. De overige twee krijgen 0 extra en zijn het basisgetal voor die pet.
Voor sommige pets maakt het enorm uit of ze heel snel zijn of juist heel hard kunnen slaan. Een pet dat er om bekend staat keihard te kunnen slaan maakt iets snel dood en heeft bijv niet heel veel health nodig. Een pet met veel stuns en dergelijke vindt het fijn om altijd eerst te mogen en heeft baat bij veel speed. Etc.
Dat eerste getal lijkt me een nummer, zo van: pet breed nummer 4 en 14 zijn P/P"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."JaqenHghar
Valar morghulisPer 15 levels krijg je er dus een passive of een skill bij.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:36 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe is het nu dan?
Vroeger was ik gewoon arms fury hybrid
En afhankelijk van de talent die je kiest, krijg je een specifieke skill set. Dus in het oude systeem had de protection paladin bijvoorbeeld ook nog een setje healing skills en nu is dat er nog 1 of zo? En een holy paladin heeft misschien 1 of 2 dmg dealing spells ipv de hogere aantal die ze eerst hadden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 08:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Per 15 levels krijg je er dus een passive of een skill bij.
[ afbeelding ]JaqenHghar
Valar morghulisYep.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:22 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
En afhankelijk van de talent die je kiest, krijg je een specifieke skill set. Dus in het oude systeem had de protection paladin bijvoorbeeld ook nog een setje healing skills en nu is dat er nog 1 of zo? En een holy paladin heeft misschien 1 of 2 dmg dealing spells ipv de hogere aantal die ze eerst hadden.Lekker ingewikkeld dan Dus dan maar per pet opzoeken wat het beste is?quote:Op donderdag 14 mei 2015 07:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee.
Dat gaat over hoe Health, Power en Speed over een pet wordt verdeeld per breed. En B staat voor Balanced.
B/B betekent alles evenveel over Power, Health en Speed verdeeld.
S/B betekent Speed dubbele punten, en de rest balanced (zie: 4/4/9)
Bij P/P, S/S, H/H zie je dat alle weg te geven punten alleen naar P, S en H zijn gegaan. De overige twee krijgen 0 extra en zijn het basisgetal voor die pet.
Voor sommige pets maakt het enorm uit of ze heel snel zijn of juist heel hard kunnen slaan. Een pet dat er om bekend staat keihard te kunnen slaan maakt iets snel dood en heeft bijv niet heel veel health nodig. Een pet met veel stuns en dergelijke vindt het fijn om altijd eerst te mogen en heeft baat bij veel speed. Etc.
Dat eerste getal lijkt me een nummer, zo van: pet breed nummer 4 en 14 zijn P/P
Las in battle.net topics dat ze als tip gaven dat P/P en S/S wel het beste was en B/B t minste vandaar dat ik die volgorde dacht
Het linker rijtje getallen zijn mannelijke pet id's en rechts de vrouwelijke. Maar hoe je daar dan achter komt ,welke je hebt ?
[ Bericht 3% gewijzigd door Maureentje op 14-05-2015 16:13:30 ]http://www.wowhead.com/item=114612&bonus=0
Ik kreeg dit item gisteren als resto druid, maar ik twijfel een beetje over het woord attacks, als healer doe ik die nauwelijks of zelfs helemaal niet. Dus wordt ik dan geacht om af en toe een moon fire er tussen door te gooien?"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"Isabeau
ISFPAangezien het echt een healingtrinket is neem ik aan dat je heals ook het effect kunnen triggeren. Anders eigenlijk een vage combinatie met dat spirit er op.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:07 schreef Omega het volgende:
http://www.wowhead.com/item=114612&bonus=0
Ik kreeg dit item gisteren als resto druid, maar ik twijfel een beetje over het woord attacks, als healer doe ik die nauwelijks of zelfs helemaal niet. Dus wordt ik dan geacht om af en toe een moon fire er tussen door te gooien?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."Ja lijkt mij ook
Dank voor je antwoord, ga het maar testen."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"Isabeau
ISFPJe kan de trainingsdummy in je garrison alleen healen en kijken of het triggert"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |