Ik wilde het al heel lang, gewoon om eens te proberen. Ik wil niet kaalquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:46 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom verf je je haar in de eerste plaats? Blond is zo veel mooier. Misschien moet je de tondeuse gebruiken.
Nee, want er zit geen bleekmiddel, peroxide of ammoniak in.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:56 schreef SummerBreeze het volgende:
is haarkleurverwijderaar niet eigenlijk hetzelfde als ontkleuren? Wat je dus niet wil?
Maar ik ben een leek, dus wie me verbeteren wil, ga gerust je gang...
Daar had ik ook iets over gelezen. Als het nog heel licht te zien is vind ik dat niet erg, dat valt niet zo op.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:24 schreef Rebubbled het volgende:
Ik heb een keer colourb4 gebruikt om van donker bruin/zwart naar mijn natuurlijke donkerblond te gaan. Werkte fantastisch. Mocht je haar toch nog licht rossig blijven, kun je dat fixen met een asblonde verf. Deze zal dmv overwegend blauw pigmenten het rode compenseren.minder slecht dan eerst ontkleuren en dan verven.
Dit zit op dit moment in mijn haar:quote:Op zondag 24 mei 2015 15:51 schreef VixenFromHell het volgende:
En kruidvat verkoopt daar een eigen merk variant van
maar op verf van oa Manic Panic werkt het niet altijd even goed. Spul is eigenlijk bedoeld voor het type verf dat in die pakjes van de drogist etc zit.
Twee maanden is wel veel om er zo bij te lopen ... hoe meer het vervaagt, hoe lelijker het wordt, plus de uitgroei. Maar eerst eens zien hoe dit uitpakt.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Toch blijf ik erbij dat het wel eruit gaat. Ik zal ontkleuren echt wel als laatste red middel doen wanneer het over 2 maand nog zo is.
Ga ik doen. 5-10 minuten staat op de verpakking. 10 minuten vind ik best lang eigenlijk.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:58 schreef VixenFromHell het volgende:
Heeeeeeel goed je haar spoelen! Zou het langer doen dan in de instructies staat, al is dat echt gruwelijk vervelend.. het uitspoelen is echt essentieel. Ik vond het toen wat kort, volgens mij hadden ze het maar over een paar minuutjes
Ik zou dat dus niet doen.. Super slecht voor je haarquote:Op zondag 24 mei 2015 18:58 schreef VixenFromHell het volgende:
Zou het langer doen dan in de instructies staat
Waarom zou uitspoelen slecht zijn voor je haar?quote:Op zondag 24 mei 2015 20:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou dat dus niet doen.. Super slecht voor je haar(Ook met permanente haarverf is dat slecht, nooit langer doen dan op de verpakking staat).
Haha ik las het verkeerd, mijn fout. Dacht dat het ging om dat spul erin latenquote:Op zondag 24 mei 2015 20:12 schreef kuolema het volgende:
Waarom zou uitspoelen slecht zijn voor je haar?
Dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 24 mei 2015 20:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik las het verkeerd, mijn fout. Dacht dat het ging om dat spul erin laten
Kloptquote:Op zondag 24 mei 2015 22:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Alleen die verf zoals Manic Panic en zo, daarbij is het vaak beter om juist wel langer erin te laten en kan geen kwaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |