SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Oleg zal Kreuziger wel geen prioriteit vindenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze kunnen met Kreuziger een hele goede zet doen zou je zeggen, als ze laten begaan.
Die wint gewoon als ie 5 minuten krijgt zou je zeggen. Ik zie Uran of Aru hem niet verslaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze kunnen met Kreuziger een hele goede zet doen zou je zeggen, als ze laten begaan.
Dat is toch niet te zeggen nu joh, die Kreuziger heeft al tijden niks (kunnen) laten zienquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wint gewoon als ie 5 minuten krijgt zou je zeggen. Ik zie Uran of Aru hem niet verslaan.
Dan zouden we aan het eind van de Giro twee Tsjechen bovenaan vindenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:56 schreef baggerbaas het volgende:
Eigenlijk had Sky nu Konig moeten meesturen.
Van die 4 is alleen Kreuz echt gevaarlijk, maar goed, die is dan ook wel meteen heel gevaarlijk..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
Visconti, Pellizotti, Kreuziger, Chaves en nog een paar andere gevaarlijke outsiders voor het klassement...Astana en Sky gaan echt wel reageren.
Pellizotti vind ik ook wel gevaarlijk, ware het niet dat die al veel minuten armer is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van die 4 is alleen Kreuz echt gevaarlijk, maar goed, die is dan ook wel meteen heel gevaarlijk..
Is waar, maar Kreuz heeft wel een goede track record natuurlijk. Hesjedal heeft ook al tijden niks laten zien, die ga je nu ook geen 5 minuten geven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is toch niet te zeggen nu joh, die Kreuziger heeft al tijden niks (kunnen) laten zien
Zullen we dan maar zeggen dat ze alle 28 gevaarlijk zijn, uitgezonderd diegenen die al op 5 minuten of meer staan?quote:
Je kan het je niet veroorloven nee, en als straks de kopgroep gaat breken zijn er toch te veel ploegen met belang om te gaan rijdenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is waar, maar Kreuz heeft wel een goede track record natuurlijk. Hesjedal heeft ook al tijden niks laten zien, die ga je nu ook geen 5 minuten geven.
Omdat het niet de ASO is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:03 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is het anno 2015 zo moeilijk om binnen 5-10 minuten de volledige samenstelling van de kopgroep online te hebben?
En MARTIJN KEIZERquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Enkele namen: Monfort, Cataldo, Malacarne, Atapuma, Szmyd, Amador, Visconti, Clarke, Danielson, Kreuziger en Formolo.
Dat zou de koers voor de volger zoveel mooier maken. Realtime data over wie waar zitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:03 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is het anno 2015 zo moeilijk om binnen 5-10 minuten de volledige samenstelling van de kopgroep online te hebben?
Dat moet tegenwoordig toch ook niet zo moeilijk meer zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:05 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat zou de koers voor de volger zoveel mooier maken. Realtime data over wie waar zit
Wat een onleesbaar lijstje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:09 schreef heywoodu het volgende:
Dat is snel:
Franco Pelizotti (Androni Giocattoli), Edoardo Zardini (Bardiani-CSF) Andrey Amador (Movistar), Andrey Zeits (Astana), Mauro Finetto (Southeast),, Roman Kreuziger (Tinkoff-Saxo), Darwin Atapuma (BMC), Pieter Weening (Orica-GreenEdge), Maxime Monfort (Lotto-Soudal), Kanstantsin Sioutsou (Team Sky), Simon Clarke (Orica-GreenEdge), Matteo Montaguti (AG2R-La Mondiale), Simone Stortoni (Androni Giocattoli), Dario Cataldo (Team Sky), Davide Malacarne (Astana), Andrey Zeits (Astana), Sonny Colbrelli (Bardiani-CSF), Amaël Moinard (BMC), Sylwester Szmyd (CCC Sprandi), Arnaud Courteille (FDJ), Tsgabu Grmay (Lampre-Merida), Esteban Chaves (Orica-GreenEdge), Tom Danielson (Cannnondale=Garmin), Davide Formolo (Cannondale-Garmin), Chad Haga (Giant-Alpecin), Sergey Lagutin (Katusha), Martijn Keizer (LottoNL-Jumbo), Salvatore Puccio (Team Sky).
Kopgroep is gebroken maar okquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:09 schreef heywoodu het volgende:
Dat is snel:
Franco Pelizotti (Androni Giocattoli), Edoardo Zardini (Bardiani-CSF) Andrey Amador (Movistar), Andrey Zeits (Astana), Mauro Finetto (Southeast),, Roman Kreuziger (Tinkoff-Saxo), Darwin Atapuma (BMC), Pieter Weening (Orica-GreenEdge), Maxime Monfort (Lotto-Soudal), Kanstantsin Sioutsou (Team Sky), Simon Clarke (Orica-GreenEdge), Matteo Montaguti (AG2R-La Mondiale), Simone Stortoni (Androni Giocattoli), Dario Cataldo (Team Sky), Davide Malacarne (Astana), Andrey Zeits (Astana), Sonny Colbrelli (Bardiani-CSF), Amaël Moinard (BMC), Sylwester Szmyd (CCC Sprandi), Arnaud Courteille (FDJ), Tsgabu Grmay (Lampre-Merida), Esteban Chaves (Orica-GreenEdge), Tom Danielson (Cannnondale=Garmin), Davide Formolo (Cannondale-Garmin), Chad Haga (Giant-Alpecin), Sergey Lagutin (Katusha), Martijn Keizer (LottoNL-Jumbo), Salvatore Puccio (Team Sky).
Groep was eerder al gebroken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het zijn er nu nog 13, en geen Kreuziger meer...heel vreemd allemaal
Dat is een uitstekend advies.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Kijk gewoon lekker de koers, komt allemaal wel op z'n pootjes terecht
twitter:Lotto_Soudal twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 14:11:16#giro 13 leaders left in the front group, @maxmonfort is not part of it anymore. Peloton at just over one minute. reageer retweet
Is ook niet meer nodig nu Kreuz er niet meer bij zitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik zie veel Sky voorin het peloton, maar achtervolgen is dit niet.
Pieter spaart zich andermaal, wat een god!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kopgroep van 16. Rest zal wel teruggezakt zijn. Geen Weening
Logisch, Monfort is altijd 14equote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:Lotto_Soudal twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 14:11:16#giro 13 leaders left in the front group, @maxmonfort is not part of it anymore. Peloton at just over one minute. reageer retweet
Niemand wil meerijden met Kreuziger, lijkt me..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:19 schreef baggerbaas het volgende:
Nu snap ik echt helemaal niks van Kreuziger
Monfort zal wel hetzelfde verhaal zijn dan. Maar waarom Weening eraf ligt snap ik dan niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niemand wil meerijden met Kreuziger, lijkt me..
Idd, hij kan vandaag gratis minuten pakken en daarvoor hoeft hij alleen maar in de kopgroep te blijven zittenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:19 schreef baggerbaas het volgende:
Nu snap ik echt helemaal niks van Kreuziger
Cataldo ligt al meer dan een minuut achter toch? Die groep ligt nog verder achterquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Monfort zal wel hetzelfde verhaal zijn dan. Maar waarom Weening eraf ligt snap ik dan niet.
Ze liggen maar een minuutje achter.
Daar hadden ze, net als Kreuz, toch niet mee doorgereden, lijkt me.. Daarom werd er ook flink gedemarreerd net..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:21 schreef Slobeend het volgende:
Bijv. een Kruijswijk had ook een goeie zet kunnen doen.
Heerlijk man.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:23 schreef heywoodu het volgende:
Splitscreen met 4 camera's om het allemaal even duidelijk te maken.
Kruijswijk staat niet zo hoog aangeschreven als Kreuziger.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar hadden ze, net als Kreuz, toch niet mee doorgereden, lijkt me.. Daarom werd er ook flink gedemarreerd net..
En ze hebben zelfs Kreuziger al 6 minuten gegevenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kruijswijk staat niet zo hoog aangeschreven als Kreuziger.
Maar dan nog, Kruijswijk gaat (als kopman van z'n ploeg) vandaag niet teveel energie verspelen met morgen de aankomst bergop. Kreuz kan dat wat makkelijker proberen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tak-tak-tak in de derde week en Kruijswijk vliegt voorbij Kneuzinger.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom een kruis door de Lotto goden?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Kopgroep
Chasing group niet meegeteld
Ga klagen bij Movistar, zij hebben dit gemaaktquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom een kruis door de Lotto goden?
Met een verschrikkelijk domme reply dat Tinkoff al het werk moet doen terwijl Kreuziger er nog tussen zit. Maar okeetwitter:Movistar_Team twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 14:19:50#Giro: Current break composition on stage 4 (16 riders ahead, 96km to go, 9’40” gap). http://t.co/OHOuC7dP8D reageer retweet
Die van Sporza vind ik altijd wel goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:28 schreef 99.999 het volgende:
Wat is een beetje een fatsoenlijke ticker? Die van de girosite is matig
Top!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:29 schreef Spies het volgende:
[..]
Die van Sporza vind ik altijd wel goed.
http://sporza.be/cm/sporz(...)_Giro_2015/1.2328607
Ethiopiëquote:
Nee, vandaag de hele etappe livequote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:38 schreef Coelho het volgende:
Ik dacht dat ze er pas vanaf 14.40 bij zouden zijn...
Je hebt echt een topshow gemist.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:38 schreef Coelho het volgende:
Ethopië is tegenwoordig veel meer een niche land om te supporteren natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ethiopië
Geen Eritrea maar het komt in de buurt.
Dacht ik ook, keek toevallig in dit topic om 14:00quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:38 schreef Coelho het volgende:
Topshowquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, top 3 in de ronde van Italie bekend:
Kreuziger
Cataldo
Monfort
Dat stond in mijn gids maar die moet ik dus blijkbaar niet meer vertrouwen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:38 schreef Coelho het volgende:
Dat kan niet. Monfort eindigt hoe dan ook tussen 12 en 18.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, top 3 in de ronde van Italie bekend:
Kreuziger
Cataldo
Monfort
Hij valt ook nooit aan, dus sowieso is vandaag een onmogelijke rit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:41 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat kan niet. Monfort eindigt hoe dan ook tussen 12 en 18.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:41 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat kan niet. Monfort eindigt hoe dan ook tussen 12 en 18.
Toen hij zijn medescholieren loste op de brug op weg naar school.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de laatste solo-overwinning van Monfort?
Op de beroemde Monfort-brugquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen hij zijn medescholieren loste op de brug op weg naar school.
Tijdrit en eindklassement in de Bayern Rundfhahrt 2010quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de laatste solo-overwinning van Monfort?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tijdrit en eindklassement in de Bayern Rundfhahrt 2010
Oleg zit zelf in de ploegleiderswagen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit Kreuziger wel echt tussen.. Waarom zou Tinkoff anders rijden
Ze rijden voor hun kopman, Contador.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit Kreuziger wel echt tussen.. Waarom zou Tinkoff anders rijden
Contador gaat dus demarreren bij de laatste pukkelquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze rijden voor hun kopman, Contador.
Kreuziger is gewoon een voorpost.
Denken dat hij Ilnur eraf gaat rijdenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Contador gaat dus demarreren bij de laatste pukkel
GENOT
Ik zei dat Contador gaat demarreren, niet dat hij Ilnur ook eraf gaat rijdenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denken dat hij Ilnur eraf gaat rijden
Voor Scorito niet, in al mijn andere pooltjes heb ik Kreuziger erin staanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit goed voor jullie pooltjes?
Ho!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit goed voor jullie pooltjes?
Keizer reed tegen een jonge toeschouwer aan, Keizer werd vooral opgehouden, jongetje had veel pijnquote:
Bij sportpools heb ik de Kreus ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Voor Scorito niet, in al mijn andere pooltjes heb ik Kreuziger erin staan
Bij cyclingmaster heb ik niemandquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij sportpools heb ik de Kreus ook.
Bij Scorito is mijn hoop gevestigd op de Form.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Keizer reed tegen een jonge toeschouwer aan, Keizer werd vooral opgehouden, jongetje had veel pijn
Gif/vine/youtubequote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Keizer reed tegen een jonge toeschouwer aan, Keizer werd vooral opgehouden, jongetje had veel pijn
HEE RR alles goedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met die bril kan Boonen ook van een schans springen.
niet veel meer gebeurdquote:
Was niet in beeld, alleen dat het jongetje(jaar of 12 schat ik) stond te janken en Keizer weer wegfietste.quote:
Oh dat vind ik ook leuk om te zienquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Was niet in beeld, alleen dat het jongetje(jaar of 12 schat ik) stond te janken en Keizer weer wegfietste.
Cenghialta, Gewiss-Ballan God.quote:
Zit die niet meer bij de koplopers?quote:
Die is al een uurtje gelost. Moest lossen toen Kreuziger het tempo opvoerde om naar de kopgroep te rijdenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit die niet meer bij de koplopers?![]()
![]()
L'Aquila all over againquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaan ze nou echt die jongens vooraan 9 minuten geven?
Altijd chanant als HagaGod en Keizer het tempo wel kunnen volgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die is al een uurtje gelost. Moest lossen toen Kreuziger het tempo opvoerde om naar de kopgroep te rijden
Contador lacht in zijn vuistjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaan ze nou echt die jongens vooraan 9 minuten geven?
Maar een aantal van die gelosten (ploeggenoot Chaves bijvoorbeeld) konden later wel gewoon aansluiten..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die is al een uurtje gelost. Moest lossen toen Kreuziger het tempo opvoerde om naar de kopgroep te rijden
Wat een prutser.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klopt, alleen Weening nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar een aantal van die gelosten (ploeggenoot Chaves bijvoorbeeld) konden later wel gewoon aansluiten..
Matthews zal de etappe nog wel kunnen winnen, jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weening moet knechten voor Matthews
Jongen.. Weening is al 50km geleden gelost..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Matthews zal de etappe nog wel kunnen winnen, ja
Ik vroeg om een update, toen kreeg ik te horen dat er weinig gebeurd was. Wist ik veelquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jongen.. Weening is al 50km geleden gelost..
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:26 schreef Ericr het volgende:
Hebben ze soms inzicht in elkaars bloedwaarden bij de ploegen dat ze Kreuziger laten rijden?
Toen Pantani in de Tour van 2000 aan een zelfmoordaanval begon belde Armstrong gewoon naar Ferrari om uit te rekenen of hij het zou volhouden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:26 schreef Ericr het volgende:
Hebben ze soms inzicht in elkaars bloedwaarden bij de ploegen dat ze Kreuziger laten rijden?
Ik heb je net een Sporza stream gegeven. Wie wil er uberhaupt naar de NOS luisteren?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Begrijp ik nou goed dat de NOS geen streams doet?
BETAAL IK HIER BELASTING VOOR![]()
![]()
verdomme zeg
Die doet het nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb je net een Sporza stream gegeven. Wie wil er uberhaupt naar de NOS luisteren?
De menselijke maat is terugquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:30 schreef Sked het volgende:
Als ik kijk naar het koersverloop krijg ik bijna het idee dat ze al drie cols van de buitencategorie hebben gehad
Er is niets gebeurdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zat even een spelletje te doen, iemand een koersupdate?
Hier even een stukje naar beneden scrollen en je hebt 10 linkjes.quote:
Acht minuten is wel iets te veel voor Kreuzigerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, Astana gaat rijden.
Ze vinden Kreuziger reuze gevaarlijk dus
Stinho mist alles hihiquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:40 schreef Sked het volgende:
Tinkoff gaat rijden, Matthews wint
Astana gaat rijden, alles gaat overboord
Wat dat betreft is de Giro veel aantrekkelijker dan de TdF.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:41 schreef BlaZ het volgende:
Dit is toch wel weer eens wat anders als een weekje sprinten tijdens de eerste week.
Dit lijkt me voorlopig een paar schoenen te schelenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krachtgod legt iedereen erop in derde week, geen zorgen
Dit.quote:
Een echte kenner hierquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Colbrelli eraf?? Die heb ik in mn poule!!
Leuke woordspeling "bloedvorm"..........quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit.
Ik ben nog op tijd op Astana in bloedvorm te zien.
Zeker! Gaat grootse dingen doen deze ronde. Je moet altijd een paar dark horse Italianen hebbenquote:
Kruijswijk is niet iemand voor ontsnappingen, dat is echt iemand voor een klassementquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:45 schreef Pedroso het volgende:
Op zich wel goed dat Krachtwijk nu tijd gaat verliezen, kan ie misschien een keer voor een ritoverwinning gaan ipv kleurloos top 15 eindigen
Ach flikker toch op met dat 'het is goed dat een NL-er tijd verliest want dan kan ie voor een ritoverwinning gaan'. Dat gaat én niet gebeuren en laten we eens een keer wel op t klassement focussen in plaats van in etappe drie al me dit soort slappe hap uitspraken te komen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:45 schreef Pedroso het volgende:
Op zich wel goed dat Krachtwijk nu tijd gaat verliezen, kan ie misschien een keer voor een ritoverwinning gaan ipv kleurloos top 15 eindigen
Verder alles goed ?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ach flikker toch op met dat 'het is goed dat een NL-er tijd verliest want dan kan ie voor een ritoverwinning gaan'. Dat gaat én niet gebeuren en laten we eens een keer wel op t klassement focussen in plaats van in etappe drie al me dit soort slappe hap uitspraken te komen.
Examens hebben tijdens de Giroquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha, ik moet nu denken aan Stijn die zijn examen zit te maken.
Haha.
Zonder goden als Colbrelli en Pelucchi win je niet iddquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker! Gaat grootse dingen doen deze ronde. Je moet altijd een paar dark horse Italianen hebben
Echt hequote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha, ik moet nu denken aan Stijn die zijn examen zit te maken.
Haha.
Kan ik beter aan jou vragen, ambitieloosheid viert hoogtij.quote:
Alsof jij het beter kan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen, ambitieloosheid viert hoogtij.
Denk dat Pelloekki al vrij snel weer thuis zitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:47 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Zonder goden als Colbrelli en Pelucchi win je niet idd
Gemakkelijke dooddoener altijd. Ik probeer goed te zijn in mn eigen vakquote:
6:30 werd gemeldquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:48 schreef Sked het volgende:
Matthews op 8'26, maar op hoeveel zitten Aru en co.?
Bij Lotto zou je wel kopman zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb mn 1e race gewonnen, kreeg aanbieding van Lotto maar wacht op iets beters.
Ik zou wachten op een aanbieding van Team Nippo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb mn 1e race gewonnen, kreeg aanbieding van Lotto maar wacht op iets beters.
Ik verwacht helemaal niets van Kruiswijk, pelotonvulling. Dus waarom je de tering rijden voor een 15e plek, probeer dan is wat in ontsnapping ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen, ambitieloosheid viert hoogtij.
Denk dat Henderson vooral niet teveel achterstand wil oplopen nuquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat vindt Henderson van deze coup van Astana... Dat is de vraag mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |