Op zich vind ik het geen slecht plan, alleen zou je zoiets dan meteen bij aanvang in de asielzoekerscentra moeten doen. Om achteraf mensen (met bijv. die de NL nationaliteit hebben verkregen) in integratiekampen te schoppen vind ik wat minder want op basis van welke criteria doe je dit dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben wel een voorstander van integratiekampen. Hard werken en onderwijl de taal leren, leren wat de etiquette is in NL, leren wat de normen en waarden zijn in NL, dat soort dingen. Dit op straat hangen met je soortgenoten is niet zo productief.
Zelfs een waardeloze qat kauwende Somaliër is nog waardevoller voor de Nederlandse samenleving dan jijquote:
Bron?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:45 schreef ccs het volgende:
Niet op KreKKer (=cracker, scheldwoord voor blanken in de VS) letten. Als het aan hem ligt dan worden er karrenvrachten aan Afrikanen binnengelaten. Waar wij voor op kunnen draaien.
Ik lees jouw posts al langer dan vandaag jongen. Je bent een notoire goedprater van allochtoon geweld jegens de autochtoon. Ook ben jij altijd de eerste die in de bres springt wanneer er een (donkere) allochtoon ergens wordt benadeeld of er ergens sprake is van in jouw ogen racisme.quote:
Je kunt de blanke man een schuldgevoel aanpraten, misschien lost hij dan een probleem voor je op, of geeft hij je gratis geld om van zijn (aangepraatte) schuldgevoel af te komen. Geen enkel ander volk/ras trapt daar in. Toevallig ben ik best blank en trap niet in de schuldgevoelvalkuil, nu de rest nog.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:29 schreef ccs het volgende:
[..]
De blanke man is slecht. Kijk maar naar films als Schindler's List en Amistad.
Kijk, de mensen die hier al zijn maar nog niet zijn uitgeprocedeerd moet je gewoon vrijwillig in dergelijke integratiekampen kunnen stoppen. Niet meewerken aan je integratieproces is adios... de kantjes er van aflopen is...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Op zich vind ik het geen slecht plan, alleen zou je zoiets dan meteen bij aanvang in de asielzoekerscentra moeten doen. Om achteraf mensen (met bijv. die de NL nationaliteit hebben verkregen) in integratiekampen te schoppen vind ik wat minder want op basis van welke criteria doe je dit dan?
In een asielzoekerscentrum vervelen mensen zich toch vaak, waarom niet meteen een strak regime vooral gericht op het opleiden van mensen. Aan de andere kant is dit natuurlijk wat moeilijker te verkopen wanneer je weet dat je de mensen achteraf sowieso weer terugstuurt. Iemand die weet dat hij waarschijnlijk snel weer terug moet zal een stuk minder gemotiveerd zijn de taal te leren.
Om nog maar te zwijgen van de kosten... Wat het natuurlijk absoluut waard zijn zou zijn als het effectief was.
Misschien dat jij toch eerst eens terug moet naar de basisschool om daar GOED te leren lezen. Alhoewel ik betwijfel of dat heel veel zal uitmaken, want logisch redeneren dat gaat je waarschijnlijk nooooit lukken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:50 schreef ccs het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts al langer dan vandaag jongen. Je bent een notoire goedprater van allochtoon geweld jegens de autochtoon. Ook ben jij altijd de eerste die in de bres springt wanneer er een (donkere) allochtoon ergens wordt benadeeld of er ergens sprake is van in jouw ogen racisme.
Geef gewoon toe dat je blanke mensen stiekem best wel dadervolk vindt en donkere mensen toch eigenlijk best een beetje zielig. Als je het toegeeft heb ik nog een klein beetje respect voor je.
Bron: http://forum.fok.nl/user/history/13042
Strak planquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk, de mensen die hier al zijn maar nog niet zijn uitgeprocedeerd moet je gewoon vrijwillig in dergelijke integratiekampen kunnen stoppen. Niet meewerken aan je integratieproces is adios... de kantjes er van aflopen is...![]()
Werk je wel mee, dan kun je bij goed gedrag en goede inzet uiteindelijk Nederlander worden. Echter, de selectieprocedure is streng maar rechtvaardig en er zullen mensen afvallen en op het vliegtuig gezet worden.
Toetsing op extreem religieus gedachtegoed zal ook plaatsvinden. Heb je moeite met scheiding tussen kerk en staat.... de groeten![]()
Uiteraard moeten de voorzieningen goed zijn in dergelijke kampen. Naast de tijd die men krijgt om Nederlandse les en een eventuele andere studie te volgen, werkt men hard (naar eerlijkheid) om alvast delen van die studie terug te betalen. Dit zal in eerste instantie simpel productiewerk zijn, of overheidsprojecten in de (wegen- / spoor-) bouw bijvoorbeeld. Vrije tijd is er natuurlijk ook voor deze mensen.
De vrije tijd moet het eerste jaar in het kamp worden doorgebracht. Indien de resultaten goed zijn, mag men af en toe van het kamp om van de samenleving te proeven. Misbruikt men dit voorrecht, dan kan dat betekenen dat men terug mag naar land van herkomst...
Was het maar zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk, de mensen die hier al zijn maar nog niet zijn uitgeprocedeerd moet je gewoon vrijwillig in dergelijke integratiekampen kunnen stoppen. Niet meewerken aan je integratieproces is adios... de kantjes er van aflopen is...![]()
Werk je wel mee, dan kun je bij goed gedrag en goede inzet uiteindelijk Nederlander worden. Echter, de selectieprocedure is streng maar rechtvaardig en er zullen mensen afvallen en op het vliegtuig gezet worden.
Toetsing op extreem religieus gedachtegoed zal ook plaatsvinden. Heb je moeite met scheiding tussen kerk en staat.... de groeten![]()
Uiteraard moeten de voorzieningen goed zijn in dergelijke kampen. Naast de tijd die men krijgt om Nederlandse les en een eventuele andere studie te volgen, werkt men hard (naar eerlijkheid) om alvast delen van die studie terug te betalen. Dit zal in eerste instantie simpel productiewerk zijn, of overheidsprojecten in de (wegen- / spoor-) bouw bijvoorbeeld. Vrije tijd is er natuurlijk ook voor deze mensen.
De vrije tijd moet het eerste jaar in het kamp worden doorgebracht. Indien de resultaten goed zijn, mag men af en toe van het kamp om van de samenleving te proeven. Misbruikt men dit voorrecht, dan kan dat betekenen dat men terug mag naar land van herkomst...
Ahh ja, ik zat er al op te wachten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef ccs het volgende:
[..]
Ook zij hebben recht op een kans. Bovendien, hebben wij blanken niet iets goed te maken?
De vraag moet eerder zijn, hoe kom je van ze af?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:58 schreef hb64 het volgende:
Iemand enig idee waarom ze hier naar toe komen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |