abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 mei 2015 @ 19:41:49 #126
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_152534684
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben wel een voorstander van integratiekampen. Hard werken en onderwijl de taal leren, leren wat de etiquette is in NL, leren wat de normen en waarden zijn in NL, dat soort dingen. Dit op straat hangen met je soortgenoten is niet zo productief.
Op zich vind ik het geen slecht plan, alleen zou je zoiets dan meteen bij aanvang in de asielzoekerscentra moeten doen. Om achteraf mensen (met bijv. die de NL nationaliteit hebben verkregen) in integratiekampen te schoppen vind ik wat minder want op basis van welke criteria doe je dit dan?

In een asielzoekerscentrum vervelen mensen zich toch vaak, waarom niet meteen een strak regime vooral gericht op het opleiden van mensen. Aan de andere kant is dit natuurlijk wat moeilijker te verkopen wanneer je weet dat je de mensen achteraf sowieso weer terugstuurt. Iemand die weet dat hij waarschijnlijk snel weer terug moet zal een stuk minder gemotiveerd zijn de taal te leren.

Om nog maar te zwijgen van de kosten... Wat het natuurlijk absoluut waard zijn zou zijn als het effectief was.
Krekker is de bom!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 19:44:13 #127
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_152534781
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:35 schreef ccs het volgende:

[..]

twee miljoen dan?
Zelfs een waardeloze qat kauwende Somaliër is nog waardevoller voor de Nederlandse samenleving dan jij :')
Krekker is de bom!
pi_152534819
Niet op KreKKer (=cracker, scheldwoord voor blanken in de VS) letten. Als het aan hem ligt dan worden er karrenvrachten aan Afrikanen binnengelaten. Waar wij voor op kunnen draaien.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 19:47:24 #129
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_152534903
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:45 schreef ccs het volgende:
Niet op KreKKer (=cracker, scheldwoord voor blanken in de VS) letten. Als het aan hem ligt dan worden er karrenvrachten aan Afrikanen binnengelaten. Waar wij voor op kunnen draaien.
Bron?
Krekker is de bom!
pi_152535040
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:47 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Bron?
Ik lees jouw posts al langer dan vandaag jongen. Je bent een notoire goedprater van allochtoon geweld jegens de autochtoon. Ook ben jij altijd de eerste die in de bres springt wanneer er een (donkere) allochtoon ergens wordt benadeeld of er ergens sprake is van in jouw ogen racisme.

Geef gewoon toe dat je blanke mensen stiekem best wel dadervolk vindt en donkere mensen toch eigenlijk best een beetje zielig. Als je het toegeeft heb ik nog een klein beetje respect voor je.

Bron: http://forum.fok.nl/user/history/13042
pi_152535149
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:29 schreef ccs het volgende:

[..]

De blanke man is slecht. Kijk maar naar films als Schindler's List en Amistad.
Je kunt de blanke man een schuldgevoel aanpraten, misschien lost hij dan een probleem voor je op, of geeft hij je gratis geld om van zijn (aangepraatte) schuldgevoel af te komen. Geen enkel ander volk/ras trapt daar in. Toevallig ben ik best blank en trap niet in de schuldgevoelvalkuil, nu de rest nog.
pi_152535456
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:41 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Op zich vind ik het geen slecht plan, alleen zou je zoiets dan meteen bij aanvang in de asielzoekerscentra moeten doen. Om achteraf mensen (met bijv. die de NL nationaliteit hebben verkregen) in integratiekampen te schoppen vind ik wat minder want op basis van welke criteria doe je dit dan?

In een asielzoekerscentrum vervelen mensen zich toch vaak, waarom niet meteen een strak regime vooral gericht op het opleiden van mensen. Aan de andere kant is dit natuurlijk wat moeilijker te verkopen wanneer je weet dat je de mensen achteraf sowieso weer terugstuurt. Iemand die weet dat hij waarschijnlijk snel weer terug moet zal een stuk minder gemotiveerd zijn de taal te leren.

Om nog maar te zwijgen van de kosten... Wat het natuurlijk absoluut waard zijn zou zijn als het effectief was.
Kijk, de mensen die hier al zijn maar nog niet zijn uitgeprocedeerd moet je gewoon vrijwillig in dergelijke integratiekampen kunnen stoppen. Niet meewerken aan je integratieproces is adios... de kantjes er van aflopen is... :W

Werk je wel mee, dan kun je bij goed gedrag en goede inzet uiteindelijk Nederlander worden. Echter, de selectieprocedure is streng maar rechtvaardig en er zullen mensen afvallen en op het vliegtuig gezet worden.

Toetsing op extreem religieus gedachtegoed zal ook plaatsvinden. Heb je moeite met scheiding tussen kerk en staat.... de groeten :W

Uiteraard moeten de voorzieningen goed zijn in dergelijke kampen. Naast de tijd die men krijgt om Nederlandse les en een eventuele andere studie te volgen, werkt men hard (naar eerlijkheid) om alvast delen van die studie terug te betalen. Dit zal in eerste instantie simpel productiewerk zijn, of overheidsprojecten in de (wegen- / spoor-) bouw bijvoorbeeld. Vrije tijd is er natuurlijk ook voor deze mensen.

De vrije tijd moet het eerste jaar in het kamp worden doorgebracht. Indien de resultaten goed zijn, mag men af en toe van het kamp om van de samenleving te proeven. Misbruikt men dit voorrecht, dan kan dat betekenen dat men terug mag naar land van herkomst...
  dinsdag 12 mei 2015 @ 20:04:39 #133
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_152535659
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:50 schreef ccs het volgende:

[..]

Ik lees jouw posts al langer dan vandaag jongen. Je bent een notoire goedprater van allochtoon geweld jegens de autochtoon. Ook ben jij altijd de eerste die in de bres springt wanneer er een (donkere) allochtoon ergens wordt benadeeld of er ergens sprake is van in jouw ogen racisme.

Geef gewoon toe dat je blanke mensen stiekem best wel dadervolk vindt en donkere mensen toch eigenlijk best een beetje zielig. Als je het toegeeft heb ik nog een klein beetje respect voor je.

Bron: http://forum.fok.nl/user/history/13042
Misschien dat jij toch eerst eens terug moet naar de basisschool om daar GOED te leren lezen. Alhoewel ik betwijfel of dat heel veel zal uitmaken, want logisch redeneren dat gaat je waarschijnlijk nooooit lukken.

Kom op nou zeg... op basis van een username als 'krekker' meteen in meerdere posts met hetzelfde riedeltje komen, niet beseffende dat jouw anders geschreven variant v/h woord meer betekenissen heeft, inclusief eentje die ook gewoon officieel Nederlands is. Betekenissen die allemaal veel meer voor de hand liggen. Maar nee, Ccs denkt het wel even te weten hoor :')
Krekker is de bom!
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 20:06:07 #134
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_152535723
¤1100 bijstand als echtpaar, dan poepen ze nog een stuk of 5 jongen uit. Hoppa, nog ¤1000 er bij. ¤2100 in de maand, nog een lening van ¤10.000 erbij om te integreren. En ik mag tot mijn 70e werken straks :(
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 20:07:33 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_152535795
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk, de mensen die hier al zijn maar nog niet zijn uitgeprocedeerd moet je gewoon vrijwillig in dergelijke integratiekampen kunnen stoppen. Niet meewerken aan je integratieproces is adios... de kantjes er van aflopen is... :W

Werk je wel mee, dan kun je bij goed gedrag en goede inzet uiteindelijk Nederlander worden. Echter, de selectieprocedure is streng maar rechtvaardig en er zullen mensen afvallen en op het vliegtuig gezet worden.

Toetsing op extreem religieus gedachtegoed zal ook plaatsvinden. Heb je moeite met scheiding tussen kerk en staat.... de groeten :W

Uiteraard moeten de voorzieningen goed zijn in dergelijke kampen. Naast de tijd die men krijgt om Nederlandse les en een eventuele andere studie te volgen, werkt men hard (naar eerlijkheid) om alvast delen van die studie terug te betalen. Dit zal in eerste instantie simpel productiewerk zijn, of overheidsprojecten in de (wegen- / spoor-) bouw bijvoorbeeld. Vrije tijd is er natuurlijk ook voor deze mensen.

De vrije tijd moet het eerste jaar in het kamp worden doorgebracht. Indien de resultaten goed zijn, mag men af en toe van het kamp om van de samenleving te proeven. Misbruikt men dit voorrecht, dan kan dat betekenen dat men terug mag naar land van herkomst...
Strak plan ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_152536194
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Strak plan ^O^
Dank. Volgens mij creëert het nog werkgelegenheid ook.
pi_152538487
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Was het maar zo.

In de praktijk hebben de gelukszoekers voor vertrek al instructies gekregen over wat ze moeten zeggen of doen om succesvol door de procedures te komen. Wij denken maar dat mensenhandelaren schurken zijn in Noord Afrika. De uitgebreide zieligheidsindustrie in NL is echter medeschuldig aan deze handel.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 21:06:42 #138
117098 Hathor
Effe niet
pi_152539007
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef ccs het volgende:

[..]

Ook zij hebben recht op een kans. Bovendien, hebben wij blanken niet iets goed te maken?
Ahh ja, ik zat er al op te wachten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 21:30:37 #139
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_152540431
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ahh ja, ik zat er al op te wachten.
Het is je duidelijk dat hij loopt te trollen hoop ik he?
Krekker is de bom!
pi_152541033
Vroeger wisten we tenminste nog wat er moest gebeuren met Afrikanen.
pi_152565826
Komt door hun vitamine D gebrek
pi_152566039
Al die integratie fantasieën van de mensen hier doet me denken aan de volgende sketch.

pi_152568315
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:58 schreef hb64 het volgende:
Iemand enig idee waarom ze hier naar toe komen?
De vraag moet eerder zijn, hoe kom je van ze af?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')