Hoe zou die ontsteking anders over moeten? Het was echt een flinke en verspreid door m'n hoofdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Antibiotica in de tandheelkunde is niet echt zinvol.
Dit heb ik ook vaker gehoord ja. Maar das bij oraal gebruik?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Antibiotica in de tandheelkunde is niet echt zinvol.
Hebben ze ook iedere dag gedaan vorige week, maar dat was niet voldoende.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:35 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Dit heb ik ook vaker gehoord ja. Maar das bij oraal gebruik?
Meestal maken ze de boel open en reinigen ze alles plus dan lokaal inspuiten antibiotica toch ofzo?
Voortand, dus maar 1 kanaalquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:55 schreef Skeletor. het volgende:
Was het een tand of een kies? Kan zijn dat er een kanaaltje onbehandeld is gebleven tijdens de wortelkanaalbehandeling. Of dat je wortelpunt toch ontstoken is. Je tandarts kan je meer vertellen!
Hoop gebel en op-en-neergerij vandaag, maar kortgezegd had deze kuur nooit voorgeschreven mogen worden en nu heb ik een andere. Even afwachten wat deze doet.quote:
Nee daar ben ik allergisch voor. Ik heb nu iets anders maar vanwege de bijwerkingen weer mee moeten stoppen. Nu maar gewoon afkijken of het vanzelf overgaat.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:55 schreef Angelcakes het volgende:
En hoe is het nu ? Heb je nu amoxicilline gekregen ? Die kuur gaat de ontsteking sowieso niet oplossen he, is beetje symptoombestrijding ( de ontstoken zenuw in die voortand is de bron van de ontsteking en pas wanneer die tand helemaal afbehandeld is gaat je lichaam de ontsteking aan de wortelpunt hopelijk opruimen ). Succes !
Openlaten ja? Komt er dan geen vuil van buitenaf in?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:07 schreef Holyme het volgende:
Als ik het goed lees is het telkens dicht gemaakt en dan de volgende dag weer open? Hier werd het bij de vervelendere ontstekingen gewoon open gehouden tot het vanzelf helemaal rustig werd, en dat werkte altijd prima. Hopelijk ben je er snel weer vanaf!
Dat is herkenbaar ja!quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:16 schreef Holyme het volgende:
Deden ze ook alleen bij hardnekkige ontstekingen, maar dichtmaken met noodvullingen gaf bij mij juist problemen (dat je zo 's nachts niet meer kan slapen omdat die ontsteking zoveel druk geeft...heb 'n keer 's nachts met een naald en van die ragertjes zo'n noodvulling er uit staan vissen om maar van de pijn af te zijn
). Openlaten is bij meerdere kiezen gedaan en werkte altijd prima, geen druk, geen pijn. Week of 2 daarna de boel goed schoon en dicht laten maken als alles rustig was. Er zal vast wel troep van buitenaf in gekomen zijn, maar denk dat dat niet opweegt tegen een ingesloten ontsteking?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |