Ze lezen met je mee.
Nadat jij had vermeld wat de reaktie van G. was na zijn nominatie, gaat het beeld en geluid naar de tuin.
quote:behh bahh bahh behh behh baahhh beh behh bah bahh bahh beh baahhh behh behh bah bahh baahhh bahh baahhh baahhh beehhh beehhh
Op 02 november 2000 00:03 schreef Cartman1 het volgende:
Robin heeft nu de brief gelezen en vindt het belachelijk.
Hij noemt Cindy een kutbeest en een stinkdier.
***Vertaling***
Je kunt wel merken dat die Robin een beetje gefrustreerd begint te raken... Als er iemand stinkt is hij het wel...
Liefs,
Cindy
quote:Op stream 2 ging het verhaal gewoon verder Harry. Zat zelf echter maar met een half oor te luisteren... [update]Ik zie dat Niques ook stream 2 aan heeft staan. Gaat goed dus. Kom ik later op de dag nog wel ff kijken.
Op 02 november 2000 14:17 schreef Harry het volgende:
Niques,Ze lezen met je mee.
Nadat jij had vermeld wat de reaktie van G. was na zijn nominatie, gaat het beeld en geluid naar de tuin.
En dan voor de Errorist, de enige 2 posts die je geplaatst hebt sinds je registratie had je beter in de commentaren kunnen plaatsen. We proberen hier te verslaan wat er gebeurd in het huis. Dat dat vaak errug saai is, is jammer maar posts als de jouwe dragen niet bij tot overzichtelijkheid. Als het je allemaal zo irriteert, lees ze dan niet. Er is je vorige keer al gevraagd om niet zulke berichten te plaatsen. Waarschijnlijk vind je jezelf errug grappig, ik deel die mening duidelijk niet.
Opzouten met die rommel Errorist
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-11-2000 14:40]
quote:Ik bekijk momenteel ook stream 2.
Op 02 november 2000 14:35 schreef Qt het volgende:
Op stream 2 ging het verhaal gewoon verder Harry. Zat zelf echter maar met een half oor te luisteren... [update]Ik zie dat Niques ook stream 2 aan heeft staan. Gaat goed dus. Kom ik later op de dag nog wel ff kijken.
Het was overigens niet de Kapitein die het briefje in zijn zak had.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 02-11-2000 15:03]
Niques, jij? Ik zag dat je in de verslagen er wel iets over hebt opgeschreven. Had die Georgie het over een briefje op de kapitein of wordt Qt een beetje doof?
[update] Ik zie dat Niques ff weg is, maar heb zelf eigenlijk iets anders te doen. Neem jij het over Harry?
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-11-2000 15:13]
Hij had iig de dag voor hij BB inging de Panorama gelezen over de injectie van die vrouw.
Ze wisten ook dat het schip op zaterdag zonk, dat het op maandag bekend werd in de pers en dat de ... op vrijdag erheen gingen en er op zondag waren ofzoiets.
Volgens Georgie leefde de kapitein nog met (ik geloof dat hij zei) 7 bemanningsleden. Deze zijn door ondervoeding en zuurstofgebrek overleden, aldus G. Over het briefje kan ik me niets herrinneren.
(Verdorie, hier ga ik dus de hele middag over nadenken... zei hij het nu wel of niet )
quote:Ik denk met je mee
Op 02 november 2000 15:15 schreef Niques het volgende:
(Verdorie, hier ga ik dus de hele middag over nadenken... zei hij het nu wel of niet)
quote:Mooi werk!
Op 02 november 2000 15:36 schreef Harry het volgende:
* Harry was vanmiddag op Rebecca-radio, en won daar een BB-spelletje...
Suc6 met streamen, ik ben nu weer een tijdje weg. Cul8r!
Geplaatst door Harry - donderdag 2 november 2000 15:36
... bladiebla ...
* Harry was vanmiddag op Rebecca-radio, en won daar een BB-spelletje...
Vertel:
- Wat voor spelletje was het?
- Wat heb je gewonnen?
* Niques is niet nieuwsgierig
LOL, op dit moment gaat Robin op de streams nog even een kunstje doen voor de internetkijker. Lief hoor
[edit: typo]
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 02-11-2000 15:47]
quote:Kreeg een paar kleine aanwijzingen voor het interview.
Op 02 november 2000 15:40 schreef Niques het volgende:* Harry was vanmiddag op Rebecca-radio, en won daar een BB-spelletje...
Vertel:
- Wat voor spelletje was het?
- Wat heb je gewonnen?
De vraag ging over de weekopdracht.
- op hoeveel uur het record stond.
(de eerdere recorhouders, revalidatie Friesland te Beetsterzwaag, waren al aan het woord geweest. Voor hun was het Gerda Havertong)
- er werd gevraagd wat nu het record is
- men vroeg of Koos in het huis blijft
- ze waren nieuwsgierig of je 'de stem' ook op internet kon horen
Gewonnen ; een verrassingspakket, een duikcursus en nog iets...
Het ging allemaal zo snel.
Wilde ook nog FOK! promoten, maar kreeg daar geen tijd voor.
Ps: Harry, nog proficiat ermee. Laat nog ff weten wat het verrassingspakket is. Heeft het met BB te maken? Dan krijg je misschien wel een BB-tandenborstel ofzo
En een duikcursus is kewl, hé!
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 02-11-2000 16:56]
quote:Dank Harry, jij voelt je ook weer meer in vorm de laatste paar dagen he? Leuk je verslagen weer te kunnen lezen,
Op 02 november 2000 17:16 schreef Harry het volgende:
Je bent in vorm Qt !!
Leuk trouwens die duikcursus, hou je een beetje van water?
Ik kom later op de avond nog wel ff terug. Ga nu offline. Suc6 Harry en Sanne!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |