dit topic was al genoeg... hij wil veranderen en een kans grijpt deze aan en het is weer niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 02:03 schreef hugecooll het volgende:
Als ik zo eens door je pohi blader, denk ik dat je blij mag zijn dat je een vriend hebt
als jij gelooft dat mensen niet veranderen dan veranded jouw wantrouwen ook niet dus geef je zelf het antwoord al.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 02:12 schreef Elisabeth92 het volgende:
Zeker is het zoals het nu gaat goed genoeg, wellicht doet hij zelfs iets te hard zijn best maar dat terzijde. Er zijn mega veel positieve ontwikkelingen, en ik vind het heel knap van hem dat hij dat wil doen, en voel me gevleid.
Probleem is, ik geloof het niet meer. Mijn visie is altijd geweest mensen veranderen niet meer op deze leeftijd, en ik geloof dus dat ik of mezelf voor de gek houd. Of dat dit van korte duur is.
Convince me of the oppositeals die mensen er zijn
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 02:04 schreef deadprez het volgende:
Ja, dat kan. Kan me echter niet voorstellen dat iemand er bij jou moeite voor zou doen.
Als je hem vertrouwt, vraag het hem Hij is je beste bron nuquote:Op dinsdag 12 mei 2015 02:30 schreef Elisabeth92 het volgende:
Lullig en hard gezegd, een kans betekent ook risico. Hij heeft om de kans gevraagd en daarmee ervoor gekozen het risico te lopen dat het toch niet werkt.
Ik heb zoals het nu gaat niet de intentie de relatie te verbreken. En überhaupt is het enige wat ik ooit vroeg dat hij zijn best deed ipv de passieve zak uit te hangen die het niets kon schelen. Dus waarom zou ik.
Ik ben puur nieuwsgierig of het bestaat dat mensen blijvend veranderen, en wat dit dan precies teweeg brengt
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 02:55 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nu ben ik een achterdochtig persoon, en geloof ik niet dat iemand echt kan veranderen.
Zeker ik persoonlijk vind dat erg belangrijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 02:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
Hij kan zijn wakker geworden. Maar wat het om gaat is natuurlijk dat de seks nu overal en altijd retegoed is.
wat ik me afvraag is de omslag wel zo groot al ts ons wil doen geloven..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:50 schreef Fera het volgende:
Ik snap op zich wel dat je dit een beetje apart vindt. Dat iemand in zo'n korte tijd zo'n grote omslag maakt. Het duurt meestal wel een tijdje voordat men bepaalde gedragingen heeft af- of aangeleerd.
Wat ik me wel afvraag is of jij er wel 100% voor wil gaan. Gezien je gesprek met hem lijkt het alsof hij in ieder geval zeer gemotiveerd is en dit echt graag wil. Maar zoals je schrijft over je eigen gevoelens lijkt het er meer op alsof je op dat moment geen betere opties had. Ik vraag me af of de basis tussen jullie nog wel goed is.
Dat weet natuurlijk niemand. De OP is de enige informatie die ik heb. TS is de persoon die om advies vraagt, dus als ze zou liegen heeft ze alleen zichzelf ermee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat ik me afvraag is de omslag wel zo groot al ts ons wil doen geloven..
ik geloof dat met veel wat ze doet vooral zichzelf heeft. Zoveel wantrouwen komt uit een bepaald probleem bij haar zelf.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet natuurlijk niemand. De OP is de enige informatie die ik heb. TS is de persoon die om advies vraagt, dus als ze zou liegen heeft ze alleen zichzelf ermee.
Hij heeft flink geoefend in die paar wekenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 01:52 schreef Elisabeth92 het volgende:
Hij is 180 graden omgedraaid.
- van geen seks, of ik hem pijpen, naar altijd overal en retegoed.
Je terughoudendheid is heel begrijpelijk hoor. En eigenlijk denk ik niet dat hij werkelijk veranderd is. Hij heeft een pose aangenomen, vermoed ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 02:12 schreef Elisabeth92 het volgende:
Zeker is het zoals het nu gaat goed genoeg, wellicht doet hij zelfs iets te hard zijn best maar dat terzijde. Er zijn mega veel positieve ontwikkelingen, en ik vind het heel knap van hem dat hij dat wil doen, en voel me gevleid.
Probleem is, ik geloof het niet meer. Mijn visie is altijd geweest mensen veranderen niet meer op deze leeftijd, en ik geloof dus dat ik of mezelf voor de gek houd. Of dat dit van korte duur is.
Convince me of the oppositeals die mensen er zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |