abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152512860
Goed eind maart heb ik de relatie met mijn vriend verbroken. Half april zijn we weer bij elkaar gekomen. Hij wilde een laatste kans, en ik ben daar nooit zo van want ze veranderen toch niet das alleen maar schijn (tevens vond ik het heeeeerlijk om weer vrijgezel te zijn) maar toch puur omdat de gevoelens er nog waren besloot ik what the hell ik geef de man nog een kans.

Nu het issue
Hij is 180 graden omgedraaid.
- van geen seks, of ik hem pijpen, naar altijd overal en retegoed.
- van niet kunnen willen praten, naar over alles praten werk thuis onze relatie alles
- van alleen maar met zijn vrienden bezig zijn, kom ik nu op de eerste plaats
- van nooit iets voor me overhebben en de macdrive nog 50-50 betalen, krijg ik ineens van alles
- van tablet en telefoon geblokkeerd, heeft ie me alle wachtwoorden en pincodes gegeven en mag ik altijd alles gebruiken
- hij kraakt me niet af nee hij hemelt me op tegen anderen alsof ik een godin ben

Nu zal ik mijn eigen gevoel hier niet over zeggen aangezien ik dan weer tokkiewijf bitch ben. Maar ik vraag me af of iemand echt oprecht zo voor je kan veranderen. Of dat ik er gewoon niet meer zo zwaar aan til omdat vrijgezel zijn me ook wel beviel... of dat ik het niet geloof dat dit zo blijft en daarom maar van het slechtste uitga.

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening
When nodody hates you, you're doing something wrong
pi_152512969
Hij is allang blij dat hij hem ergens in kan hangen.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  dinsdag 12 mei 2015 @ 02:03:01 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_152512976
Als ik zo eens door je pohi blader, denk ik dat je blij mag zijn dat je een vriend hebt
  dinsdag 12 mei 2015 @ 02:04:26 #4
395200 deadprez
One more rail
pi_152512989
Ja, dat kan. Kan me echter niet voorstellen dat iemand er bij jou moeite voor zou doen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_152513017
:') wees vooral niet te positief straks ga ik nog blozen
  dinsdag 12 mei 2015 @ 02:08:21 #6
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152513020
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 02:03 schreef hugecooll het volgende:
Als ik zo eens door je pohi blader, denk ik dat je blij mag zijn dat je een vriend hebt
dit topic was al genoeg... hij wil veranderen en een kans grijpt deze aan en het is weer niet goed genoeg.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_152513027
Het is ook nooit goed met jullie wijven _O- :z
pi_152513048
Zeker is het zoals het nu gaat goed genoeg, wellicht doet hij zelfs iets te hard zijn best maar dat terzijde. Er zijn mega veel positieve ontwikkelingen, en ik vind het heel knap van hem dat hij dat wil doen, en voel me gevleid.

Probleem is, ik geloof het niet meer. Mijn visie is altijd geweest mensen veranderen niet meer op deze leeftijd, en ik geloof dus dat ik of mezelf voor de gek houd. Of dat dit van korte duur is.

Convince me of the opposite ;) als die mensen er zijn
  dinsdag 12 mei 2015 @ 02:14:44 #9
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152513070
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 02:12 schreef Elisabeth92 het volgende:
Zeker is het zoals het nu gaat goed genoeg, wellicht doet hij zelfs iets te hard zijn best maar dat terzijde. Er zijn mega veel positieve ontwikkelingen, en ik vind het heel knap van hem dat hij dat wil doen, en voel me gevleid.

Probleem is, ik geloof het niet meer. Mijn visie is altijd geweest mensen veranderen niet meer op deze leeftijd, en ik geloof dus dat ik of mezelf voor de gek houd. Of dat dit van korte duur is.

als jij gelooft dat mensen niet veranderen dan veranded jouw wantrouwen ook niet dus geef je zelf het antwoord al.
pi_152513108
Als jouw overtuiging is geweest dat mensen nooit veranderen. Why the fuck ga je dan opnieuw een relatie met hem aan? Heb je enig idee wat dit voor hem betekent als je nu weer de relatie verbreekt?
pi_152513216
Lullig en hard gezegd, een kans betekent ook risico. Hij heeft om de kans gevraagd en daarmee ervoor gekozen het risico te lopen dat het toch niet werkt.

Ik heb zoals het nu gaat niet de intentie de relatie te verbreken. En überhaupt is het enige wat ik ooit vroeg dat hij zijn best deed ipv de passieve zak uit te hangen die het niets kon schelen. Dus waarom zou ik.

Ik ben puur nieuwsgierig of het bestaat dat mensen blijvend veranderen, en wat dit dan precies teweeg brengt
pi_152513262
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 02:04 schreef deadprez het volgende:
Ja, dat kan. Kan me echter niet voorstellen dat iemand er bij jou moeite voor zou doen.
pi_152513283
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 02:30 schreef Elisabeth92 het volgende:
Lullig en hard gezegd, een kans betekent ook risico. Hij heeft om de kans gevraagd en daarmee ervoor gekozen het risico te lopen dat het toch niet werkt.

Ik heb zoals het nu gaat niet de intentie de relatie te verbreken. En überhaupt is het enige wat ik ooit vroeg dat hij zijn best deed ipv de passieve zak uit te hangen die het niets kon schelen. Dus waarom zou ik.

Ik ben puur nieuwsgierig of het bestaat dat mensen blijvend veranderen, en wat dit dan precies teweeg brengt
Als je hem vertrouwt, vraag het hem Hij is je beste bron nu
  dinsdag 12 mei 2015 @ 02:46:07 #14
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_152513300
Hij kan zijn wakker geworden. Maar wat het om gaat is natuurlijk dat de seks nu overal en altijd retegoed is.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_152513333
Ja ik heb het hem al gevraagd, hij beaamde in te zien dat hij op deze manier nooit een succesvolle relatie zou hebben. Hij wilde daarom aan die dingen werken, en als hij mij daardoor kon houden waarom niet, want hij zag me nog altijd als de toekomstige moeder van zijn kinderen...

Klinkt heel geloofwaardig helemaal om de manier waarop hij het zei en het feit kinderen waar hij panish over werd eerder.

Nu ben ik een achterdochtig persoon, en geloof ik niet dat iemand echt kan veranderen.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 02:56:23 #16
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_152513336
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 02:55 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nu ben ik een achterdochtig persoon, en geloof ik niet dat iemand echt kan veranderen.
:O
Daar kom je dan vanzelf achter he
pi_152513337
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 02:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
Hij kan zijn wakker geworden. Maar wat het om gaat is natuurlijk dat de seks nu overal en altijd retegoed is.
Zeker ik persoonlijk vind dat erg belangrijk ;) niet het belangrijkst. Maar zonder goede seks voor mij geen relatie
  dinsdag 12 mei 2015 @ 07:50:52 #18
365231 Fera
Fire & Blood
pi_152514043
Ik snap op zich wel dat je dit een beetje apart vindt. Dat iemand in zo'n korte tijd zo'n grote omslag maakt. Het duurt meestal wel een tijdje voordat men bepaalde gedragingen heeft af- of aangeleerd.

Wat ik me wel afvraag is of jij er wel 100% voor wil gaan. Gezien je gesprek met hem lijkt het alsof hij in ieder geval zeer gemotiveerd is en dit echt graag wil. Maar zoals je schrijft over je eigen gevoelens lijkt het er meer op alsof je op dat moment geen betere opties had. Ik vraag me af of de basis tussen jullie nog wel goed is.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 07:56:27 #19
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152514081
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 07:50 schreef Fera het volgende:
Ik snap op zich wel dat je dit een beetje apart vindt. Dat iemand in zo'n korte tijd zo'n grote omslag maakt. Het duurt meestal wel een tijdje voordat men bepaalde gedragingen heeft af- of aangeleerd.

Wat ik me wel afvraag is of jij er wel 100% voor wil gaan. Gezien je gesprek met hem lijkt het alsof hij in ieder geval zeer gemotiveerd is en dit echt graag wil. Maar zoals je schrijft over je eigen gevoelens lijkt het er meer op alsof je op dat moment geen betere opties had. Ik vraag me af of de basis tussen jullie nog wel goed is.
wat ik me afvraag is de omslag wel zo groot al ts ons wil doen geloven..
pi_152514086
Kwestie van tijd.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 07:58:51 #21
365231 Fera
Fire & Blood
pi_152514094
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 07:56 schreef PeZu het volgende:

[..]

wat ik me afvraag is de omslag wel zo groot al ts ons wil doen geloven..
Dat weet natuurlijk niemand. De OP is de enige informatie die ik heb. TS is de persoon die om advies vraagt, dus als ze zou liegen heeft ze alleen zichzelf ermee. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 08:03:37 #22
138448 PeZu
Suspended animation
pi_152514135
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 07:58 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat weet natuurlijk niemand. De OP is de enige informatie die ik heb. TS is de persoon die om advies vraagt, dus als ze zou liegen heeft ze alleen zichzelf ermee. :)
ik geloof dat met veel wat ze doet vooral zichzelf heeft. Zoveel wantrouwen komt uit een bepaald probleem bij haar zelf.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 08:36:07 #23
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_152514452
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 01:52 schreef Elisabeth92 het volgende:
Hij is 180 graden omgedraaid.
- van geen seks, of ik hem pijpen, naar altijd overal en retegoed.
Hij heeft flink geoefend in die paar weken :D
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_152515492
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 02:12 schreef Elisabeth92 het volgende:

Je terughoudendheid is heel begrijpelijk hoor. En eigenlijk denk ik niet dat hij werkelijk veranderd is. Hij heeft een pose aangenomen, vermoed ik.
pi_152515990
Natuurlijk is hij niet veranderd, over een paar weken is hij weer net als "vroeger", zeker weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')