dat heet woorden in context brengenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:22 schreef Census het volgende:
[..]
Samenraapsel heeft niets met rommelig te maken. Zoek het op in een woordenboek, zoals de andere leerlingen hebben gedaan. Jij hebt een antwoord gekozen op basis van een foute opvatting.
Wat zet je er nog in qua theorie dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:17 schreef darthsideaus1 het volgende:
Ik vond ik rommelig wel duidelijk vanwege 'samenraapsel' :p
En ja vanmiddag m&o fissa, nog even snel de GR volproppen met theorie
formules voor de zekerheid, kengetallen (komt wss wel een beredeneervraag van voor)quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:48 schreef Gilan het volgende:
[..]
Wat zet je er nog in qua theorie dan?
Het wordt als het goed is hoofdzakelijk rekenen dus dan heb je er niet veel aan denk ik?
Oude examens maken, oude examens maken en oude examens maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:26 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
2014-2 was zonder twijfel de makkelijkste van de afgelopen 5 jaar en had alsnog een hogere n-term dan 2013-2. Hoe pak jij het leren aan?
Ah oke, kan wel handig zijn ja, maar ik gok het maar op het formuleblad want heb nu niet meer genoeg tijd om er nog wat in te zetten hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:52 schreef darthsideaus1 het volgende:
[..]
formules voor de zekerheid, kengetallen (komt wss wel een beredeneervraag van voor)
qua echte theorie:
-consumptieve kredieten + kenmerken
-belangrijkste kenmerken van de NV/BV/Eenmanszaak
-hypotheken + kenmerken
dat is 't eigk wel zo'n beetje.
ik heb wiskunde A, maar je moet gewoon eerst kijken wat het onderwerp is, en dan steeds kijken wat je weet over dat onderwerp en welke formules etc. je kan gebruiken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:46 schreef Rmadrista het volgende:
Hoe pakken jullie wisB aan? Op een of andere manier zie ik de situatie niet zo snel voor me. Een vrij eenvoudige opgave kan ik daardoor niet oplossen
in het echt wel ja, in de tekst alleen rommeligquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[ afbeelding ]
McMurdo Station
Rommelig én industrieel
Check is ff dat wiskunde topicquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:50 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik heb wiskunde A, maar je moet gewoon eerst kijken wat het onderwerp is, en dan steeds kijken wat je weet over dat onderwerp en welke formules etc. je kan gebruiken.
Facebook evenement?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:54 schreef wihehin het volgende:
Dat facebook evenement van de examens is ook wel leuk om te lezen. Meer mensen hadden industrieel dan rommelig.
Je hebt toch wel een beetje fantasie? Als je van de woorden een beeld gaat vormen kom je echt wel op iets industrieels uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:52 schreef RRuben het volgende:
[..]
in het echt wel ja, in de tekst alleen rommelig
Eerst slagen, anders hoeft die vakantie niet van mijquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:03 schreef B-Swift het volgende:
Kop op mensen, nog heel eventjes en dan eindelijk de langverwachte vakantie.
In de trend van don't stop believing:
Dit inderdaad, je heel de vakantie lullig voelen omdat je een jaar langer bezig bentquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Eerst slagen, anders hoeft die vakantie niet van mij
ja klopt is zat te twijfelen, en heb toch rommelig gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:08 schreef Shenti het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een beetje fantasie? Als je van de woorden een beeld gaat vormen kom je echt wel op iets industrieels uit.
Wow, alleen al daar 1600 (de meerderheid) op industrieel O.oquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:11 schreef B-Swift het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/335638566632598/
Zou ik niet wetenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:06 schreef Gilan het volgende:
Omdat het de mensen die het goed hadden niet genoeg interesseert:7
Wat heb jij gedaan bij die vraag waar je de verandering van het reserve moest berekenen? Want volgens mij klopte de vraag niet. Er stond namelijk dat het op 1 maart zou gebeuren en je moest zeggen wat het was op 1 januari, maar dan zou er geen verandering zijn.quote:
Dus het ging gewoon niet goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:44 schreef Moccie het volgende:
[..]
Het ging keigoed.. tot je de uitwerkingen ziet
Zonder twijfel. Natuurkunde is best vaag, maar je hebt vier of vijf verschillende manieren om een vraagstuk aan te pakken. Dus als je die beheerst, haal je makkelijk een 7+. Scheikunde en bio zijn gewoon kwesties van leren, maar wiskunde is het misbaksel waar je driemaal zoveel tijd in moet steken als andere vakken om een 9 te halen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:50 schreef Moccie het volgende:
[..]
Volgensmij is Wiskunde B het lastigste examen.
Precies, ik heb uitgelegd dat het pas in maart gaat veranderen i.p.v. op 1 januari, en dat het reservebedrag hetzelfde is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:44 schreef Gilan het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan bij die vraag waar je de verandering van het reserve moest berekenen? Want volgens mij klopte de vraag niet. Er stond namelijk dat het op 1 maart zou gebeuren en je moest zeggen wat het was op 1 januari, maar dan zou er geen verandering zijn.
Ja dat is altijd het minst leuke, net als je (lage) cijfer terugkrijgen..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:44 schreef Moccie het volgende:
[..]
Het ging keigoed.. tot je de uitwerkingen ziet
Dus ik ben niet de enige, goed om te horen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:54 schreef wihehin het volgende:
[..]
Precies, ik heb uitgelegd dat het pas in maart gaat veranderen i.p.v. op 1 januari, en dat het reservebedrag hetzelfde is.
Ik bleef maar zoeken naar nog meer informatie, maar neehoor..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:04 schreef darthsideaus1 het volgende:
Vgm ging het goed, maar ik kijk het nog niet na. Maar die eenpuntsvraag; helft van 3 miljoen
Het veranderde wel volgens de antwoorden! Ik eis kamervragen!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:07 schreef JohnnieFlodder het volgende:
Heb ook net met verbazing zitten kijken naar vraag 9 van vwo m&o. Hoe kunnen ze zoiets uitbrengen vraag ik me af? Zijn er geen mensen die hierop moeten controleren?
Zo frustrerend dat de meeste klachten niet eens verder komen dan LAKS. Met zulke dingen is het niet meer dan normaal dat ze er nog eens naar kijken, pff.quote:
Wat is er zo rommelig aan dan, mijn kamer is miljard keer zo rommelig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[ afbeelding ]
McMurdo Station
Rommelig én industrieel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |