En hier weer verder.
kim vertelt aan robin dat ferdie in het luik gekropen is waar ze de vuilniszakken doorheen gooien
koos: een geit aan een ketting en dat wordt steeds verplaatst dan heeft ie steeds vers gras
robin; het interesseert mij dus helemaal niets
robin: dat beest loopt de hele dag te janken dat betekent dat hij het niet naar zijn zin heeft, hij wil bij de kachel liggen
koos: maar die kachel is te heet
georgie over annet: ze zei gisteren dat zij geen kip zou kunnen doodmaken als ze honger heeft
koos: in de wildernis in afrika vreten ze elkaar op
ferdie en hieke zijn blijkbaar nog steeds verstopt
georgie; ik ga mijn tanden poetsen ik ga naar bed
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 02-11-2000 00:14]
Robin en Koos emmeren verder over hoe goed de geit verzorgd wordt en hoe belachelijk het is. Koos legt uit dat Cindy eigenlijk aan een ketting moet.
Kennelijk gaan ze toch geen verstoppertje meer spelen. Dees is er nu ook. Ze winden zich erg op. Robin en Dees zijn het ook roerend eens. Haal hem maar weg. Robin:'Staat het in het contract?'
Dat Annet er anders over denkt is haar fout vindt Robin. Robin zegt dat ie geen dierenhater is, maar hij zegt gewoon eerlijk dat het een kutbeest is. Het is wel zielig dat de geit wel meer gewend is, maar hij gaat het niet geven.
Kim(?) vindt dat er een boerderijgeit had moeten komen. Die hoeft geen aandacht, wil grazen. Ze gaan door tot 'De Stem' roept Annet naar de DBK. We zien haar wel zitten maar horen de bewoners. Die zijn nog steeds van mening dat de geit niet in BB hoort. Kim vindt het de schuld van BB. Pfff, wat winden ze zich op
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-11-2000 00:10]
Bianca zegt dat Annet extreem is. Georgie vertelt dat Annet liever sterft dan een BBkip te slachten. Daar kan hij niet bij. Bi is ook wel een dierenliefhebster, maar Annet gaat verder.
Ze vragen zich af waar Hieke en Ferdi zijn. Zitten ze nog steeds verstopt vraagt Georgie(?)
Koos gaat naar de wc. Georgie wil gaan slapen. Bi zegt iets over op Annet wachten. Dat doen ze zo te horen.
Annet verlaat de dagboekkamer.
Reclame
Annet vertelt de bewoners dat BB heeft gezegd dat Cindy erg jong en kwetsbaar is. Ze moeten beter voor haar zorgen zeggen ze. De bewoners zijn het er nog steeds niet bij eens. Annet vindt niet dat het beest de dupe moet worden. Robin zegt dat ze hem daarom weg moeten halen. Koos zegt dat het beest niet de dupe wordt omdat Cindy genoeg aandacht krijgt. Robin zegt dat Koos er verstand van heeft. Annet houdt dapper stand.
Het blijkt dat BB wil dat Annet om 4 uur opstaat om naar de geit te kijken. Bi wil het ff opnemen voor Annet. Want ze hakken nu wel met z'n allen op Annet. Dan zegt iedereen dat Annet heel lief is voor de geit, maar..... en daar komen de bezwaren tegen Cindy weer.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-11-2000 00:21]
00:20 uur
Groepsoverleg na de terugkeer van Annet uit de dagboekkamer. Big Brother heeft haar te kennen gegeven dat het een jong beest is van 4 maanden, heel kwetsbaar, en dat ze goed verzorgd moet worden. Het is overigens een gezámelijke verantwoordelijkheid. Robin stelt voor dan ook gezamelijk het vertrek van Cindy aan BB voor te stellen.
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 02-11-2000 00:37]
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 02-11-2000 00:46]
Ferdi komt uit de DBK. Hij heeft gezegd wat ie ervan vond, ze hadden er nix op te zeggen. Hij zegt dat heel Nederland kijkt, als hun nou een half uur uitzenden waarin ze Cindy niet aaien...
Bi zegt dat ze wel sancties op kunnen leggen. Robin wil er dan uit.
Hieke zegt dat ze zo gaat slapen. Bi ook. Er gaat een wekkertje. Iets over batterijen.
Ze hebben het over het uitzenden. Hoeveel vertraging heeft internet. Robin denkt een half uur, Koos 20 seconden. Ferdi zegt dat er dan wel geknipt kan worden dus. Ze kunnen ook een andere camera laten zien.
Ook zeggen ze iets over de vorige bewoners. Koos kwaaier dan Willem toen die vorig jaar zijn scheerapparaat in de DBK gooide. Bi zegt iets als:'Met hun hebben ze ook vast allerlei truukjes uitgehaald..' Iemand zegt dat ze dat dan niet uitzenden.
Koos reageert kwaad tegen Annet. Dat hij niet kan slapen, dattie toch al zo moeilijk slaapt. Dat zij er wel erg sarcastisch op reageert. Hij heeft dus een probleem met het feit dat Annet heeft gezegd dat ze om 4 uur op gaat staan. Daar wordt hij dan wakker van.
Ff later maken ze het weer goed met een kusje.
Buiten gaat Ferdi de geit aaien:'Zorg jij nu voor al die problemen? Dat doe je weer mooi..' Cindy wil niet geaaid worden
Robin is kwaad over de situatie:'En dan vragen ze Annet naar binnen omdat die de zwakste is...'
Ze gaan nog steeds door. Lachen wel maar zijn behoorlijk opgefokt allemaal.
Mijn geluid hapert en ik hoor alles 4x
Robin kan niet slapen. Er gaan een boel mensen naar bed. Ferdi zegt dat ze hem niet gek krijgen. Robin zegt dat ze hem nu gek hebben gekregen. Tegen alles zegt ie lekker belangrijk maar dit vindt ie wel belangrijk.
Ferd vindt het onzin allemaal. Robin wil nu wel 2 uur fietsen om de boosheid kwijt te raken.
Ferdi zegt dat ze willen dattie zichzelf is, is ie dat en dan willen ze dat ie die geit beter verzorgt... Omdat heel Nederland er naar kijkt. Ze vinden dat ze er dan daarom maar uitgestemd moeten worden, geef mij maar 2 punten dan...
Koos komt langs met foto's waar de geiten van vroeger ook op staan. Robin bekijkt ze aandachtig. De dames kwamen langs met veel geschreeuw. Dan is Robin alleen met de foto's. Hij roept Koos terug omdat hij nog meer foto's vindt met zijn geit. Hij vindt het wel hele mooie foto's. Van de boerderij zo te horen. Hij vraagt hoe oud zijn vader was bij de geboorte. Vader 44, moeder 39.
Een paar mensen zijn bezig in het washok. Lijkt op Georgie en Ferdi. Koos en Robin kijken foto's. Koos barst van de geitenfoto's zegt ie. Dees komt ook kijken bij de foto's van Koos. Ze werden door zijn moeder naar Amerika gestuurd. Voor hij ze dan inplakte schreef hij de tekst (van zijn moeder) die op de achterkant stond over.
Ze hebben het over de familie van Koos en bekijken de foto's. Lezen aandachtig de bijschriften. Ferdi windt zich op de achtergrond soms nog wat op over het verzorgen van de geit.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-11-2000 00:58]
Robin en Desiree bekijken het fotoalbum van Koos. Koos geeft uitleg.
Ferdi en Robin hebben het nog steeds over de geit. Hun mening lijkt me inmiddels wel bekend
Dees gaat slapen. Robin kan niet slapen. Hij was zooo moe, maar nu is ie helemaal aan het shaken. Hij is gewoon oververmoeid zegt ie.
Dees gaat slapen. Robin zingt weer dat het zonnenstralen regent. Ferdi is ook nog wakker en zit op de bank iets te eten. Robin is waarschijnlijk in de keuken. Hij wil iets leuks gaan doen. Ferdi:'De geit over de schutting gooien misschien?'
Ze gaan broodjes kaas maken. Ze zijn niet voor geitenhoeder in de wieg gelegd. Robin vindt het zielig hoe ze Annet bespelen. BB bedoelt ie Ferdi windt zich weer op over de geit en dat BB vindt dat alleen Bianca en Annet goed voor de geit zorgen. Hij mist volledig wat Robin bedoelt. Die laat het erbij.
Ferdi is alweer vergeten dattie iets leuks zou gaan doen met Robin want hij gaat naar bed. Al mopperend over wat ze met de geit kunnen doen wat hem betreft.
Robin loopt rond en eet zijn brood.
Stream 1 laat Dees en Ferdi zien. Het is stil in de slaapkamer. Stream 2 laat de woonkamer zien, daar is niemand.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-11-2000 01:21]
*Qt heeft ff geen zin meer in dit geklaag
Ferdi zegt meteen:'Ik wil geen woord meer over die geit horen, anders wordt ik helemaal gek!
Toch gaan ze verder over het stomme beest (Ferdi's woorden) dus ik neem ff een kleine break...
Annet: Goede morgen dames (annet laat de kippen los)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |