abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 1 november 2000 @ 23:58:29 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_436337

En hier weer verder.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_436343
Robin heeft nu de brief gelezen en vindt het belachelijk.
Hij noemt Cindy een kutbeest en een stinkdier.
  donderdag 2 november 2000 @ 00:04:43 #3
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_436346
robin die tot nu toe had liggen slapen is wakker geworden en leest ook de brief
robin: jezus wat een geouweneel ik vind het gewoon een kutbeest. Het staat toch niet in de spelregels dat we met zo'n stinkdier zitten opgescheept
koos: bij ons thuis gingen ze aan een kuurtje, dat is een ketting met een pen in de grond
het verstoppertje spelen gaat gewoon door
robin: ik zeg dat ze dat beest weg moeten halen, ik vind het ook zielig maar ik ga dat beest niet meer aandacht geven
dees: dan hadden ze een gewone geit hier neer moeten zetten
robin: ik zeg het hardop dat ik het een kutbeest vind dat mag heel nederland weten
kim: het is geen kutbeest maar wil wel veel aandacht. Ze hadden een boerderij geit moeten geven
koos: wij hadden vroeger ook van dat soort geiten
stem: annet naar de DK
koos: hij moet gewoon in een wei-tje
robin; dat beest hoort hier gewoon niet, het is ook zielig dat ze zo staat te mekken
kim: dat is alleen BB aan te rekenen

kim vertelt aan robin dat ferdie in het luik gekropen is waar ze de vuilniszakken doorheen gooien
koos: een geit aan een ketting en dat wordt steeds verplaatst dan heeft ie steeds vers gras
robin; het interesseert mij dus helemaal niets
robin: dat beest loopt de hele dag te janken dat betekent dat hij het niet naar zijn zin heeft, hij wil bij de kachel liggen
koos: maar die kachel is te heet
georgie over annet: ze zei gisteren dat zij geen kip zou kunnen doodmaken als ze honger heeft
koos: in de wildernis in afrika vreten ze elkaar op
ferdie en hieke zijn blijkbaar nog steeds verstopt
georgie; ik ga mijn tanden poetsen ik ga naar bed

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 02-11-2000 00:14]

Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2000 @ 00:04:57 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_436348
00:05 uur
Het gesprek gaat nog steeds over de brief van BB waarin staat dat ze beter voor de geit moeten zorgen. Het schiet Robin helemaal in het verkeerde keelgat: "Ik vind het gewoon een kutbeest! En dat vind ik echt. Dat stond toch ook niet in de spelregels toen we hieraan begonnen?". Koos: "Er is geen geit in Nederland die zoveel aandacht krijgt".
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_436349
Ik zie Annet in de woonkamer, Koos zit op de bank. Hoor Robin op de achtergrond. Hij leest de brief en vindt het allemaal geouweneel. BB verschuift gewoon de verantwoordelijkheid. Het is gewoon een kutbeest. Dat stond toch niet in de spelregels dat ze voor die stinkgeit moesten zorgen.

Robin en Koos emmeren verder over hoe goed de geit verzorgd wordt en hoe belachelijk het is. Koos legt uit dat Cindy eigenlijk aan een ketting moet.

Kennelijk gaan ze toch geen verstoppertje meer spelen. Dees is er nu ook. Ze winden zich erg op. Robin en Dees zijn het ook roerend eens. Haal hem maar weg. Robin:'Staat het in het contract?'

Dat Annet er anders over denkt is haar fout vindt Robin. Robin zegt dat ie geen dierenhater is, maar hij zegt gewoon eerlijk dat het een kutbeest is. Het is wel zielig dat de geit wel meer gewend is, maar hij gaat het niet geven.

Kim(?) vindt dat er een boerderijgeit had moeten komen. Die hoeft geen aandacht, wil grazen. Ze gaan door tot 'De Stem' roept Annet naar de DBK. We zien haar wel zitten maar horen de bewoners. Die zijn nog steeds van mening dat de geit niet in BB hoort. Kim vindt het de schuld van BB. Pfff, wat winden ze zich op

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-11-2000 00:10]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2000 @ 00:09:56 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_436355
00:10 uur
Robin: "Stond het in mijn contract dat ik voor dat beest moet zorgen?". Desiree: "Dan hadden ze er een hond of een kat in moeten zetten". Robin: "Of een gewone geit, die af en toe wat staat te grazen". Robin: "Ik ben absoluut geen dierenbeul, maar ik vind het een kutbeest". Desiree: "Zo denken we er allemaal over". Bianca: "Het is een lief beest". Kim: "Het is geen kutbeest!". Ze willen wel een gewóne geit. Koos: "Onze geiten waren net zo, maar die liepen gewoon in een weilandje of die stonden in een schuurtje. Robin: "Dat beest hóórt hier gewoon niet, en dan moeten we zoveel uur per dag er mee bezig. Had ik het maar geweten, dan zat ik hier niet". Annet moet even naar de dagboekkamer komen.
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2000 @ 00:15:14 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_436358
00:15 uur
Desiree had liever een kat. Er wordt ook nog geopperd dat een konijn misschien beter was, maar dit wordt ook bestreden door Koos: "Een konijn is óók geen huisdier". Ze vinden ook dat Annet veel te fanatiek bezig is met Cindy. Zíj zouden zo'n beetje allemaal zó de geit slachten als ze niks te eten hadden.
pi_436361
Kim zegt dat Bb beter een konijn neer kan zetten. Dat is ook geen huisdier zegt Koos. Het geluid is van de woonkamer. Het beeld van de tuin en Annet in de DBK

Bianca zegt dat Annet extreem is. Georgie vertelt dat Annet liever sterft dan een BBkip te slachten. Daar kan hij niet bij. Bi is ook wel een dierenliefhebster, maar Annet gaat verder.

Ze vragen zich af waar Hieke en Ferdi zijn. Zitten ze nog steeds verstopt vraagt Georgie(?)

Koos gaat naar de wc. Georgie wil gaan slapen. Bi zegt iets over op Annet wachten. Dat doen ze zo te horen.

Annet verlaat de dagboekkamer.

Reclame

Annet vertelt de bewoners dat BB heeft gezegd dat Cindy erg jong en kwetsbaar is. Ze moeten beter voor haar zorgen zeggen ze. De bewoners zijn het er nog steeds niet bij eens. Annet vindt niet dat het beest de dupe moet worden. Robin zegt dat ze hem daarom weg moeten halen. Koos zegt dat het beest niet de dupe wordt omdat Cindy genoeg aandacht krijgt. Robin zegt dat Koos er verstand van heeft. Annet houdt dapper stand.

Het blijkt dat BB wil dat Annet om 4 uur opstaat om naar de geit te kijken. Bi wil het ff opnemen voor Annet. Want ze hakken nu wel met z'n allen op Annet. Dan zegt iedereen dat Annet heel lief is voor de geit, maar..... en daar komen de bezwaren tegen Cindy weer.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-11-2000 00:21]

† In Memoriam † donderdag 2 november 2000 @ 00:22:26 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_436367

00:20 uur
Groepsoverleg na de terugkeer van Annet uit de dagboekkamer. Big Brother heeft haar te kennen gegeven dat het een jong beest is van 4 maanden, heel kwetsbaar, en dat ze goed verzorgd moet worden. Het is overigens een gezámelijke verantwoordelijkheid. Robin stelt voor dan ook gezamelijk het vertrek van Cindy aan BB voor te stellen.

donderdag 2 november 2000 @ 00:26:37 #10
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_436370
0.15
annet terug uit de DK, annet herhaalt de briek nog eens, heel nederland kijkt hier naar.
robin geeft een goeie immitatie van het mekkeren van cindy
robin: dan moeten ze hem maar weghalen
koos: dat beest is de dupe niet, hij krijgt hardstikke veel aandacht
annet: het is een jong beestje, mij is nu gevraagd of ik om 4.00 uur op wil staan om te kijken of alles goed met haar is
robin: je bent supergoed voor haar maar dit doe ik niet
ferdie ik ga niet mijn loopje naar de oven onderbreken voor de geit
robin: het is hun probleem
annet: dat heb ik ook gezegd maar het gaat erom dat ze heel kwetsbaar is
dees: ze weten wel wie ze naar de DK roepen
ferdie; dit is echt mijn grens
hieke: ze moeten er niet zo'n drama over maken
ferdie: maar het probleem is dat we hier zaten te lezen.....
robin: ik vind het kinderachtig, we worden als een klein kind behandeld
ferdie: als ie je ziet zitten BEEEEE
annet: de beesten mogen er niet de dupe van worden
ferdie: wij mogen er ook niet de dupe van worden
koos: als hij een fles krijgt is het niet zo dat ze de hele dag met die fles achter hem aanlopen. Ik denk dat hij van een geitenfokkerij komt. Ik zit hem s'avonds ook nog te aaien
bianca: ik snap wel wat ze bedoelen maar het is niet terecht dat ze van ons vragen nog meer aandacht te geven
annet: ze vroegen aan mij of ik ....... ik heb niet echt een verdikking gevoeld
robin: ik vind het zielig
koos: onvoorstelbaar
  donderdag 2 november 2000 @ 00:32:49 #11
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_436377
robin leest nog een zin uit de brief:
BB constateerd dat cindy wordt genegeerd en aan haar lot wordt overgelaten
ferdie is naar de DK geweest heeft daar een paar scheten gelaten zegt hij
robin denkt aan opstappen: ik ga niet als speelbal rondlopen (dat doet hij toch als 50 dagen?)
annet wil de wekker zetten, koos is het er niet mee eens: dan slaap ik net
robin; ja dan ben je in je diepste slaap
robin gaat zijn gal nog even spugen in de DK
ferdie en hieke zijn aan het tandenpoetsen geslagen
annet voelt zich anngevallen door koos
koos: vienden?, kusje

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 02-11-2000 00:37]

donderdag 2 november 2000 @ 00:43:33 #12
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_436387
ferdie loopt naar het geitehok, cindy loopt vervolgens weg
ferdie: hij loopt weg, flapdrol ik ga niet achter een geit aanlopen
koos: we gaan de wolf en 7 geitjes doen, we gaan die geit in bed leggen
robin is terug: het probleem ligt bij hun en om 4.00 uur opstaan is groot gelul. Hij zat gewoon te genieten (over de red)
ferdie: dat doek mocht niet meer over het kippenhok en nu leggen ze nog maar 2 eieren per dag
robin: dan moeten zij maar even komen voor cindy, die goser die achter de monitor zit is de schuld niet die zat gewoon te lachen: ja dat is duidelijk
robin: ze moeten dat beest weghalen want die wordt de dupe
robin: op de kinderboerderij is het ook wel eens dat er niemand komt, hij is gewoon verwent
dees: ze hadden een ander beest moeten geven
ferdie; een olifant
robin: mijn neef heeft een pony

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 02-11-2000 00:46]

pi_436388
De bewoners gaan maar door. Ze vinden zichzelf steeds beter voor de geit zorgen. BB behandelt ze bot en als kinderen. Ze hadden het net zo leuk, lekker verstoppertje gespeeld en dat die brief.

Ferdi komt uit de DBK. Hij heeft gezegd wat ie ervan vond, ze hadden er nix op te zeggen. Hij zegt dat heel Nederland kijkt, als hun nou een half uur uitzenden waarin ze Cindy niet aaien...

Bi zegt dat ze wel sancties op kunnen leggen. Robin wil er dan uit.

Hieke zegt dat ze zo gaat slapen. Bi ook. Er gaat een wekkertje. Iets over batterijen.

Ze hebben het over het uitzenden. Hoeveel vertraging heeft internet. Robin denkt een half uur, Koos 20 seconden. Ferdi zegt dat er dan wel geknipt kan worden dus. Ze kunnen ook een andere camera laten zien.

Ook zeggen ze iets over de vorige bewoners. Koos kwaaier dan Willem toen die vorig jaar zijn scheerapparaat in de DBK gooide. Bi zegt iets als:'Met hun hebben ze ook vast allerlei truukjes uitgehaald..' Iemand zegt dat ze dat dan niet uitzenden.

Koos reageert kwaad tegen Annet. Dat hij niet kan slapen, dattie toch al zo moeilijk slaapt. Dat zij er wel erg sarcastisch op reageert. Hij heeft dus een probleem met het feit dat Annet heeft gezegd dat ze om 4 uur op gaat staan. Daar wordt hij dan wakker van.

Ff later maken ze het weer goed met een kusje.

Buiten gaat Ferdi de geit aaien:'Zorg jij nu voor al die problemen? Dat doe je weer mooi..' Cindy wil niet geaaid worden

Robin is kwaad over de situatie:'En dan vragen ze Annet naar binnen omdat die de zwakste is...'

Ze gaan nog steeds door. Lachen wel maar zijn behoorlijk opgefokt allemaal.

pi_436400
De bewoners weten van geen ophouden. Ze willen Cindy niet meer aandacht geven, daar komt het op neer. Cindy is niet zielig.

Mijn geluid hapert en ik hoor alles 4x

Robin kan niet slapen. Er gaan een boel mensen naar bed. Ferdi zegt dat ze hem niet gek krijgen. Robin zegt dat ze hem nu gek hebben gekregen. Tegen alles zegt ie lekker belangrijk maar dit vindt ie wel belangrijk.

Ferd vindt het onzin allemaal. Robin wil nu wel 2 uur fietsen om de boosheid kwijt te raken.

Ferdi zegt dat ze willen dattie zichzelf is, is ie dat en dan willen ze dat ie die geit beter verzorgt... Omdat heel Nederland er naar kijkt. Ze vinden dat ze er dan daarom maar uitgestemd moeten worden, geef mij maar 2 punten dan...

Koos komt langs met foto's waar de geiten van vroeger ook op staan. Robin bekijkt ze aandachtig. De dames kwamen langs met veel geschreeuw. Dan is Robin alleen met de foto's. Hij roept Koos terug omdat hij nog meer foto's vindt met zijn geit. Hij vindt het wel hele mooie foto's. Van de boerderij zo te horen. Hij vraagt hoe oud zijn vader was bij de geboorte. Vader 44, moeder 39.

Een paar mensen zijn bezig in het washok. Lijkt op Georgie en Ferdi. Koos en Robin kijken foto's. Koos barst van de geitenfoto's zegt ie. Dees komt ook kijken bij de foto's van Koos. Ze werden door zijn moeder naar Amerika gestuurd. Voor hij ze dan inplakte schreef hij de tekst (van zijn moeder) die op de achterkant stond over.

Ze hebben het over de familie van Koos en bekijken de foto's. Lezen aandachtig de bijschriften. Ferdi windt zich op de achtergrond soms nog wat op over het verzorgen van de geit.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-11-2000 00:58]

† In Memoriam † donderdag 2 november 2000 @ 01:10:40 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_436407

Robin en Desiree bekijken het fotoalbum van Koos. Koos geeft uitleg.

pi_436408
Heb ff een stukje gemist...

Ferdi en Robin hebben het nog steeds over de geit. Hun mening lijkt me inmiddels wel bekend

Dees gaat slapen. Robin kan niet slapen. Hij was zooo moe, maar nu is ie helemaal aan het shaken. Hij is gewoon oververmoeid zegt ie.

Dees gaat slapen. Robin zingt weer dat het zonnenstralen regent. Ferdi is ook nog wakker en zit op de bank iets te eten. Robin is waarschijnlijk in de keuken. Hij wil iets leuks gaan doen. Ferdi:'De geit over de schutting gooien misschien?'

Ze gaan broodjes kaas maken. Ze zijn niet voor geitenhoeder in de wieg gelegd. Robin vindt het zielig hoe ze Annet bespelen. BB bedoelt ie Ferdi windt zich weer op over de geit en dat BB vindt dat alleen Bianca en Annet goed voor de geit zorgen. Hij mist volledig wat Robin bedoelt. Die laat het erbij.

pi_436413
Robin probeert het ff later weer:'Ik vind het wel zielig, de manier waarop ze het doen..' Of Ferdi is dom, of hij speelt het want weer mist ie volledig wat Robin bedoelt te zeggen. Hij vertelt iets als geiten blaten veel, BB ziet het verkeerd. Zegt geen woord over hoe BB de bewoners uitspeelt. Robin heeft vanavond al diverse malen geprobeerd dit balletje op te gooien maar niemand reageert

Ferdi is alweer vergeten dattie iets leuks zou gaan doen met Robin want hij gaat naar bed. Al mopperend over wat ze met de geit kunnen doen wat hem betreft.

Robin loopt rond en eet zijn brood.

Stream 1 laat Dees en Ferdi zien. Het is stil in de slaapkamer. Stream 2 laat de woonkamer zien, daar is niemand.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 02-11-2000 01:21]

pi_436418
En ineens begint Ferdi weer:'Kutgeit, klotegeit...' Dees:'Lag je daar al die tijd over na te denken?' Dan Ferdi weer dat het de kutredaktie is. Het laat ze niet los. Ferdi roept dat een geit geen troeteldier is.

*Qt heeft ff geen zin meer in dit geklaag

Ferdi zegt meteen:'Ik wil geen woord meer over die geit horen, anders wordt ik helemaal gek!

Toch gaan ze verder over het stomme beest (Ferdi's woorden) dus ik neem ff een kleine break...

pi_436428
Robin heeft een tijdje zitten lezen in de woonkamer. Is daarna naar het toilet gegaan en ligt waarschijnlijk nu in bed. Weet dit laatste niet geheel zeker omdat het beeld 2x blijft staan op de lege woonkamer.
  donderdag 2 november 2000 @ 08:49:05 #20
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_436546
8.30
Cindy loopt al een tijdje ongeduldig heen in weer in de tuin en mekkert om aandacht
8.47
Ineens een hoop gepiep en Annet springt uit haar bed en rent de slaapkamer uit met de wekker
Annet gaat gelijk naar buiten en begint met het eten van Cindy
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  donderdag 2 november 2000 @ 08:51:28 #21
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_436549
Robin is ook wakker geworden door de wekker en ook Kim loopt slaapdronken naar de wc
Annet: Ik moet even bij komen werdt ook zo raak wakker
Annet kon de wekker niet vinden zo snel vinden en voelt zich schuldig dat de rest nu ook wakker is
  donderdag 2 november 2000 @ 08:53:57 #22
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_436554
Ook Hieke is uit bed gekomen en annet blijkt slecht geslapen te hebben en ja ook Bianca komt uit bed terwijl Kim er weer in kruipt
  donderdag 2 november 2000 @ 09:02:22 #23
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_436560
Cindy staat voor de deur te mekkeren om aandacht en Annet pakt haar schoenen en trekt ze aan, als ze cindy te lang om aandacht hoort mekkeren trekt ze haar schoenen in de deur opening aan.
Annet: Wat doe jij toch...wat doe jij toch (Cindy slaat heel hinderlijk elke keer met zijn poot op de arm van Annet)

Annet: Goede morgen dames (annet laat de kippen los)

donderdag 2 november 2000 @ 09:08:27 #24
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_436563
Annet geeft Cindy nog wat extra's te eten van de fruitschaal en begint vervolgens met het aansteken van de kachel.
Cindy loopt verdacht veel te niezen
Annet gaat de stront aanvegen op de tegels (Duidelijk te zien dat het gebeuren van gisteren wel op haar is doorgedrongen en blijkbaar de zorg voor Cindy nu op zich neemt)
  donderdag 2 november 2000 @ 09:14:10 #25
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_436569
Annet zocht naar de bijl in het huis en vind hem bij de buiten deur en begint met het hout te hakken terwijl Cindy er met haar neus boven op gaat staan. Annet jaagt Cindy weg maar die heeft niet echt zin in luisteren en gaat er telkens weer met haar neus boven opstaan.
Bianca komt naar buiten en aait Cindy even.
Bianca neemt het hout hakken van Annet over die klaagt over dat de bijl stuk is en het daarom dus gevaarlijk is om te doen.
Bianca aait Cindy even onder het hout hakken en vraagt aan haar wat er is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')