10:25 uur
Annet en Bianca keuvelen wat over Cindy. Annet vat de kritiek op Cindy persoonlijk op, maar dat moet ze zo niet zien volgens Bianca. Bianca: "Eigenlijk zijn alleen Koos en Robin negatief". Bianca is het er niet mee eens dat Big Brother de geit geplaatst heeft, maar ze vindt wel dat de geit nu goed verzorgd moet worden.
errorist; een aantal personen proberen hier een enigszins objectief verslag te maken over de gebeurtenissen in het BB-huis.
Gaat nu weer over de geit maar kan ik kan niet volgen wat er precies gezegd wordt(geluid valt steeds weg)
Ferdie in Georgie zitten in hun hoekje en praten over her verstoppertje spelen van gisteren avond.
Het gesprek gaat verder over het nomineren.
G:het is weer donderdag en ik weet het nog niet.Ik moet gewoon kijken met wie ik over wil blijfen.
F:1 van ons zal vanavond wel weer genomineerd worden
G:pfft
F:inderdaad
G:ik had er gisteren nog met de psych over
F:het is ook gewoon een spelletje en iedereen wil zolang mogelijk er in blijven maar buiten gaat het leven weer verder,
Kijk zoals met die geit gisteren dat vindt ik dan weer leuk.
G:ik heb er niet mee bemoeit.
Gesprek gaat verder over het verstoppertje spelen.
Robin komt ook buiten.
R:wat een klote weer.
R
edaktie kunnen jullie de geit even na me toesturen ik wil haar even aaien.
G en F aan het zingen.
Kimmie komt na buiten
G:wat zie ze er toch altijd charmant uit 'smorgens
K:ja vindt je,lekker belangrijk
Kim weer na binnen
G en F hebben het weer over de geit
F: Slaap je wel een beetje lekker met Kimmie naast je?
G: Ja (en dan wat onverstaanbaars; red.)
G: Het gaat steeds beter.
Ze praten nu over skivakantie. Georgie is afgelopen zomer niet op vakantie geweest, omdat hij last van zijn nek had. hij zou eigenlijk eind augustus gaan, maar nu durfde hij het risico niet te nemen. hij wil straks na BB echt wel gaan skiën.
Kim komt vragen of de heren weten hoe het nummer gaat van Close To You. Georgie zegt dat hij het zometeen wel even binnen komt zingen. Hij zingt eerst even enkele regels van het eerste nummer van de dames. Daarna zingen F&G samen "Baby don't go". Ze hebben het nu over damesgroepjes. Close To You is "bijelkaar geflikkert", aldus Ferdi. "Gewoon een paar van die grieten die kunnen zingen". Hierna hebben ze het over 2-Unlimited en Spice Girls.
Volgens Georgie is er in het BB-huis een clip opgenomen in het BB-huis. Ferdi zegt dat hij dat niet kan weten, omdat hij toen niet in Nederland was. Volgens Georgie was het pas eind januari ofzo.
Ze proberen weer het nummer van Close To You te zingen, maar her en der weten ze de tekst niet.
Georgie vind dat veel teksten door Nederlanders geschreven zo verschrikkelijk klinken. "Je kunt beter, zoals Marco Borsato, vanuit italiaans naar nederlands vertalen. De meeste nummers zijn in het nederlands geschreven en daarvanuit naar het engels vertaald. Dat klopt niet, alsof het is nasynchroniseerd. Ze moeten engels denken!
Kim komt weer even buiten en Georgie vraagt of ze het nummer al weet. Nee dus. Hij zingt een stukje en Kim gaat het binnen melden.
F&G rapen nu in het duits.
geluid weg
Kim is aan de slaapkamer was aan het opvouwen
G en F zijn ook binnen en zitten op de bank
Koos loopt een beetje doelloos door het huis.
Georgie vertelt vol enthousiasme verhalen over zijn skivakanties. Regelmatig staat hij op om beeld bij zijn verhaal te geven.
Bianca en Ferdi luisteren aandachtig.
De overige bewoners heb ik al een zeker 20 minuten niet in beeld gezien. (stream 1 doet het niet aan deze kant)
Koos zit inmiddels bij Georgie en Ferdi op de bank, Bianca is weggelopen.
14:06
BB: Georgie, wil jij als eerste naam de DBK komen?
Ferdi staat met gewichten te spelen. Koos zit stilletjes op de bank. Bianca zit op de pingpongtafel met Ferdi te kletsen.
Ferdi is zich nu aan het opdrukken.
In het hoekje bij de hobbykamer is iemand bezig met de was ofzo, maar ik kan niet zien wie.
14:11
Georgie is terug uit de DBK
Hij zegt dat hij én BB én Cindy heeft genomineerd, want ze mekkeren allebei!
14:12 BB: Wil Annet naar de DBK komen?
Georgie zegt tegen Ferdi dat ze (de dame in de DBK; red) zit te gissen en vissen.
Op stream 1 is Desiree te zien. Ze staat zich op te maken en loopt zo te zien enkel in een broek en bh-tje.
14:15 Annet is uit de DBK.
Desiree heeft inmiddels een shirtje aan.
14:16
BB: Robin mag naar de DBK komen.
Georgie haalt aan dat het moeilijker wordt om een reden waarom te geven. Hij probeert altijd zo eerlijk mogelijk te blijven.
Dat is het toch altijd voor jezelf, zegt Bianca. Ze hebben het erover dat men toch aan het eind moet denken en meet wie je over wilt blijven.
14:18
BB: De volgende is Kim.
In de woonkamer wordt op dit moment gepraat over politiek. Annet staat bij de pingpongtafel te praten tegen Bianca, maar ik kan het niet verstaan. het ging iig over de DBK.
Er is een discussie over hoeveel keer je in 4 jaar tijd dient te stemmen. gemeenteraad, verkiezingen, en als er een kabinet valt. Koos en Georgie zijn het niet eens. Bianca begint over paars: D66, PvdA en ... (die verstond ik niet; red.) Blijkbaar had ze het goed, volgens Koos.
Er wordt veel gelachen. Koos begint over de stemming voor de provinciale staten, want zij formeren de 1e kamer etc. Deze is wel belangrijk.
14:23
Kim is zo te zien weer uit de DBK. Desiree gaat nu naar binnen.
Robin heeft zich ook gevoegd bij het groepje in de woonkamer. Bianca en Annet zijn naar de keuken verhuisd.
De mannen praten nu dus over politiek en de dames lopen te giechelen in de keuken en badkamer.
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 02-11-2000 14:25]
14:27
BB: Koos mag naar de DBK komen.
Ferdi vertelt nu tegen Georgie en Robin dat hij af en toe niet weet waar het over gaat. Hij heeft er niet veel intresse voor. Georgie vindt dat je wel op de hoogte moet blijven, anders ben je zo dom als je met oudere mensen praten ofzoiets.
Vergrijzing en al dat soort dingen passeren de revue.
Op de achtergrond hoor ik Bianca praten met Annet? in de keuken, maar dit gesprek kan ik niet volgen.
14:31
Koos is weer in de woonkamer en Bianca mag naar de DBK komen.
Op de achtergrond vanuit de keuken vang ik het woord "zenuwachtig" op van volgens mij Desiree. Alle dames zitten nu in de keuken, behalve Bianca welke in de DBK is.
Georgie: "Waarom kan een boom 500 jaar worden. Da's 5 á 6 keer zo oud als ons."
Ze zitten nu in een andere dimensie, we hebben het over de politiek in het heelal, vertelt Georgie tegen Koos.
Koos loopt naar de dames in de keuken. Er wordt gelachen op hetgeen hij vertelt, maar ik kan het dus (weer) niet volgen.
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 02-11-2000 14:34]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |