abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 november 2000 @ 09:16:20 #26
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_436572
Annet is naar binnen gegaan om papier op te halen, om de oven mee aan te steken
Annet: Pas op Cindy kom kom
Bianca: Ging je echt om vier uur
Annet: Ja kon ook niet meer slapen na de tijd en kon het knopje niet gelijk vinden en dan wordt je zo raar wakker. Heb ik nu ook nog voel me zo raar
Bianca: Ja... ja
Annet gaat de oven aansteken en Bianca knuffelt Cindy weer even
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  donderdag 2 november 2000 @ 09:22:10 #27
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_436581
9.17
Bianca: Ga maar naar Annet toe, ga je mee kijken
Cindy luisterd niet en blijft ongeïntreseert staan kijken
Bianca gaat verder met het hout hakken
9.18
Bianca: Nog kleintjes nodig?
Bianca brengt de houtjes naar Annet
Annet doet haar best om de kachel aan te krijgen maar wil nog niet echt lukken en naar bianca bemoeienis gaat het goed
9.20
Annet gaat naar binnen om wat aan haar kleren te doen, heeft haar nachtgewaad nog aan omdat ze gelijk uit bed gesprongen is
Bianca neemt nog wat extra papier en steekt nu zelf de kachel beter aan
  donderdag 2 november 2000 @ 09:28:39 #28
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_436592
Bianca laat de deur open staan en roept tegen Cindy blijf blijf
En plaats vervolgens het hek werk voor de deur
Bianca zaagt wat twee kartonnetjes en begint in de tuin Cindy haar stront op te ruimen
  donderdag 2 november 2000 @ 09:33:16 #29
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_436613
Annet: Bianca die rijst mag wel weg toch
Bianca: Ja hoor dacht het wel
Annet: Geen ene ei gelegd he
Bianca: Nee
Ruud: Laat je niet gek maken
Annet voert de rijst aan de kippen en ook Cindy staat er met haar neus boven op natuurlijk
Annet gaat weer naar binnen en maakt het aanrecht schoon
  donderdag 2 november 2000 @ 09:36:40 #30
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_436627
9.34
Annet en Bianca geven elkaar even een knuffel
en gaan vervolgens buiten in het zonnetje zitten
Annet vertelt over haar nachtelijke ontmoeting met Cindy en dat ze steeds met haar poot over de drempel ging
Ze was bang dat er iets met de poot was
  donderdag 2 november 2000 @ 09:38:57 #31
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_436633
Bianca begint over de nagels van Annet en dat die zo geel zijn van het roken, echte rokers nagels
Annet probeert een peuk te draaien terwijl Bianca Cindy moet afleiden om haar niet de peuk uit de handen van annet te laten bijten
Bianca gaat even naar het vuur kijken terwijl Annet snel haar peuk afdraait
  donderdag 2 november 2000 @ 09:43:07 #32
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_436645
Annet begint over de melk van Cindy nu de oven goed warm is, en kijkt nog even naar het oor van cindy waarblijkbaar wat mee is
Bianca gaat naar binnen om de melk te halen en plaatst deze op de oven
  donderdag 2 november 2000 @ 10:21:06 #33
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_436756
Bianca en Annet zitten nog steeds buiten en discuseren over het feit dat de andere bewoners niet zo veel om de dieren geven
Ook over het vegatrarisme van Annet en nog meer van dat gekeuvel, standaard gesprek daarover
Een kip loopt ondertussen door het huis opzoek naar iets te eten
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2000 @ 10:24:36 #34
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_436766

10:25 uur
Annet en Bianca keuvelen wat over Cindy. Annet vat de kritiek op Cindy persoonlijk op, maar dat moet ze zo niet zien volgens Bianca. Bianca: "Eigenlijk zijn alleen Koos en Robin negatief". Bianca is het er niet mee eens dat Big Brother de geit geplaatst heeft, maar ze vindt wel dat de geit nu goed verzorgd moet worden.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 2 november 2000 @ 11:43:15 #35
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_437017
Niet zo veel gebeurd de laatste tijd, Annet en Bianca hebben nog even over de komende nominatie gesproken over het feit met wie ze het laatste in het huis willen zitten en dat dat de keuze alleen maar moeilijker maakt.
Annet heeft brood staan maken terwijl Bianca aan het sporten is gegaan, verder niet veel meer gesproken
  donderdag 2 november 2000 @ 11:58:34 #36
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_437072
Desiree heeft zich gewassen en aangekleed en klaagt over het feit dat de redactie nu een wekker laat horen door de speaker om iedereen wakker te maken
En besluiten om gezellig met z'n allen aan tafel te gaan eten
pi_437080
Desiree is ook wakker aan staat met Annet te praten.Ze besluiten samen te douchen.Er schijnt dat ze wakker worden van een piep want er gaat een alarm af door de boxen.Koos is ook wakker.Annet en Desiree dekken de tafel terwijl Koos het brood bewondert.Hieke is ook op en knuffelt Annet. Ze willen muslie maken zo als robin die altijd maakt.Desiree gaat de muslie malen.
pi_437126
Stream op de slaapkamer waar Hieke bij Ferdie op bed ligt.ze praten wat maar ik kan het niet verstaan.Ik hoor ook nog Georgie.Robin en Hieke vertlaten de slaapkamer om te gaan ontbijten.Ferdie nu ook op enze gaan ontbijten.robin verteld dat hy zich 10 keer beter voelt Hij had gisteren een zeer slechte dag.
pi_437183
Ze zijn aan eten.Annet schijnt nogal een herrie gemaakt te hebben met het opstaan vannacht.Bianca schijnt hierop gereaggert hebben maar kan zich niks meer herinneren.Ze hebben over de hoeveelheid licht dat er binnen in de slaapkamer is en hoeveel je dan nog kan zien.Het verhaal gaat over van het woord pikdonker naar seks.Annet heeft wat gehad met een basketballer.
Het gesprek gaat nu over kaas.Koos zijn broer schijnt nof zelf kaas gemaakt te hebben.ze zijn het eens dat dat in het BB-house niet mogelijk is om het zelf te maken.
Darius was een echte kaaseter.
Ruud
  donderdag 2 november 2000 @ 12:41:03 #40
6482 errorist
wrong.EQS.right
pi_437203
De weekopdracht was zojuist te horen. De BB bewoners moeten, volgens oude idiaanse tradities, de geit slachten. Iedereen reageert opgewekt en Koos komt al gelijk met de hakbijl aanzetten, terwijl Kim het beest stevig vast houdt. De BB voice obver mengt zich echter in de strijd en meld dat het dier, zoals de oude traditie voorschrijft, met blote handen moet worden gevild. Er ontstaat nu en discussie. Hoe brengen we het dier om zeep? Levend villen, roept Georgie. Doodschoppen, zegt Robin. Wel een leuke opdracht, in elk geval. Daar is iedereen het wel over eens. Hoe zullen ze dit aanpakken, en zal het slagen?
18 juli Paradiso !
  donderdag 2 november 2000 @ 12:49:51 #41
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_437242
Off topic :

errorist; een aantal personen proberen hier een enigszins objectief verslag te maken over de gebeurtenissen in het BB-huis.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_437316
Koos praat over het feit dat hij te gemakkelijk over het BB-house heeft gedacht.ze zijn strenger dat hij had gedacht.

Gaat nu weer over de geit maar kan ik kan niet volgen wat er precies gezegd wordt(geluid valt steeds weg)

Ferdie in Georgie zitten in hun hoekje en praten over her verstoppertje spelen van gisteren avond.
Het gesprek gaat verder over het nomineren.
G:het is weer donderdag en ik weet het nog niet.Ik moet gewoon kijken met wie ik over wil blijfen.
F:1 van ons zal vanavond wel weer genomineerd worden
G:pfft
F:inderdaad
G:ik had er gisteren nog met de psych over
F:het is ook gewoon een spelletje en iedereen wil zolang mogelijk er in blijven maar buiten gaat het leven weer verder,
Kijk zoals met die geit gisteren dat vindt ik dan weer leuk.
G:ik heb er niet mee bemoeit.

Gesprek gaat verder over het verstoppertje spelen.

Robin komt ook buiten.
R:wat een klote weer.
Redaktie kunnen jullie de geit even na me toesturen ik wil haar even aaien.

G en F aan het zingen.

Kimmie komt na buiten
G:wat zie ze er toch altijd charmant uit 'smorgens
K:ja vindt je,lekker belangrijk
Kim weer na binnen

G en F hebben het weer over de geit

donderdag 2 november 2000 @ 13:17:51 #43
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_437355
13:05 - 13:15 uur
Georgie en Ferdi zitten bij de oven.
Daarnet zongen ze vrolijk een eigen versie van "Don't worry, be happy".

F: Slaap je wel een beetje lekker met Kimmie naast je?
G: Ja (en dan wat onverstaanbaars; red.)
G: Het gaat steeds beter.

Ze praten nu over skivakantie. Georgie is afgelopen zomer niet op vakantie geweest, omdat hij last van zijn nek had. hij zou eigenlijk eind augustus gaan, maar nu durfde hij het risico niet te nemen. hij wil straks na BB echt wel gaan skiën.

Kim komt vragen of de heren weten hoe het nummer gaat van Close To You. Georgie zegt dat hij het zometeen wel even binnen komt zingen. Hij zingt eerst even enkele regels van het eerste nummer van de dames. Daarna zingen F&G samen "Baby don't go". Ze hebben het nu over damesgroepjes. Close To You is "bijelkaar geflikkert", aldus Ferdi. "Gewoon een paar van die grieten die kunnen zingen". Hierna hebben ze het over 2-Unlimited en Spice Girls.

Volgens Georgie is er in het BB-huis een clip opgenomen in het BB-huis. Ferdi zegt dat hij dat niet kan weten, omdat hij toen niet in Nederland was. Volgens Georgie was het pas eind januari ofzo.

Ze proberen weer het nummer van Close To You te zingen, maar her en der weten ze de tekst niet.

Georgie vind dat veel teksten door Nederlanders geschreven zo verschrikkelijk klinken. "Je kunt beter, zoals Marco Borsato, vanuit italiaans naar nederlands vertalen. De meeste nummers zijn in het nederlands geschreven en daarvanuit naar het engels vertaald. Dat klopt niet, alsof het is nasynchroniseerd. Ze moeten engels denken!

Kim komt weer even buiten en Georgie vraagt of ze het nummer al weet. Nee dus. Hij zingt een stukje en Kim gaat het binnen melden.

F&G rapen nu in het duits.

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_437381
G en F hebben het over muziek.
Ze vertalen engelse teksten na het nederlands vertalen is geen gehoor.
G zit in het duits te rappen
Het gaat nu over een film het moet echt een topfilm zijn maar ik heb geen idee over welke film het gaat.

geluid weg

Kim is aan de slaapkamer was aan het opvouwen
G en F zijn ook binnen en zitten op de bank
Koos loopt een beetje doelloos door het huis.

donderdag 2 november 2000 @ 13:47:43 #45
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_437438
13:45 uur
Georgie, Bianca en ferdi zitten in de woonkamer.

Georgie vertelt vol enthousiasme verhalen over zijn skivakanties. Regelmatig staat hij op om beeld bij zijn verhaal te geven.

donderdag 2 november 2000 @ 13:58:10 #46
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_437478
13:55 uur
Georgie retelt nog steeds door over zijn skivakanties. (Het lijkt meer op een reclamespot voor Club Med; red.)

Bianca en Ferdi luisteren aandachtig.

De overige bewoners heb ik al een zeker 20 minuten niet in beeld gezien. (stream 1 doet het niet aan deze kant)

donderdag 2 november 2000 @ 14:13:31 #47
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_437523
14:00 - 14:10 uur
De stem deeld mede dat de nominaies over enkele minuten zal gaan beginnen.

Koos zit inmiddels bij Georgie en Ferdi op de bank, Bianca is weggelopen.

14:06
BB: Georgie, wil jij als eerste naam de DBK komen?

Ferdi staat met gewichten te spelen. Koos zit stilletjes op de bank. Bianca zit op de pingpongtafel met Ferdi te kletsen.

Ferdi is zich nu aan het opdrukken.

In het hoekje bij de hobbykamer is iemand bezig met de was ofzo, maar ik kan niet zien wie.

14:11
Georgie is terug uit de DBK
Hij zegt dat hij én BB én Cindy heeft genomineerd, want ze mekkeren allebei!

14:12 BB: Wil Annet naar de DBK komen?

Georgie zegt tegen Ferdi dat ze (de dame in de DBK; red) zit te gissen en vissen.

Op stream 1 is Desiree te zien. Ze staat zich op te maken en loopt zo te zien enkel in een broek en bh-tje.

donderdag 2 november 2000 @ 14:18:10 #48
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_437537
14:10 - 14:15 uur
Bianca heeft het gesprek met de psycholoog op woensdag. Ze had het idee dat ze iets mee probeerde te geven wat voor de hele groep gold.

14:15 Annet is uit de DBK.

Desiree heeft inmiddels een shirtje aan.

14:16
BB: Robin mag naar de DBK komen.

Georgie haalt aan dat het moeilijker wordt om een reden waarom te geven. Hij probeert altijd zo eerlijk mogelijk te blijven.
Dat is het toch altijd voor jezelf, zegt Bianca. Ze hebben het erover dat men toch aan het eind moet denken en meet wie je over wilt blijven.

donderdag 2 november 2000 @ 14:23:36 #49
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_437548
14:15 - 14:25 uur

14:18
BB: De volgende is Kim.

In de woonkamer wordt op dit moment gepraat over politiek. Annet staat bij de pingpongtafel te praten tegen Bianca, maar ik kan het niet verstaan. het ging iig over de DBK.

Er is een discussie over hoeveel keer je in 4 jaar tijd dient te stemmen. gemeenteraad, verkiezingen, en als er een kabinet valt. Koos en Georgie zijn het niet eens. Bianca begint over paars: D66, PvdA en ... (die verstond ik niet; red.) Blijkbaar had ze het goed, volgens Koos.

Er wordt veel gelachen. Koos begint over de stemming voor de provinciale staten, want zij formeren de 1e kamer etc. Deze is wel belangrijk.

14:23
Kim is zo te zien weer uit de DBK. Desiree gaat nu naar binnen.

Robin heeft zich ook gevoegd bij het groepje in de woonkamer. Bianca en Annet zijn naar de keuken verhuisd.

De mannen praten nu dus over politiek en de dames lopen te giechelen in de keuken en badkamer.

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 02-11-2000 14:25]

donderdag 2 november 2000 @ 14:28:57 #50
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_437563
14:25 - 14:35 uur
Het gesprek in de woonkamer is overgeschakelt naar het koninklijk huis. Koos vertelt over de crisis die er was in 196?. Toen waren ze niet zo geliefd. Ferdi was op koninginnedag in Amsterdam, terwijl de koningin bij hem in de straat liep.

14:27
BB: Koos mag naar de DBK komen.

Ferdi vertelt nu tegen Georgie en Robin dat hij af en toe niet weet waar het over gaat. Hij heeft er niet veel intresse voor. Georgie vindt dat je wel op de hoogte moet blijven, anders ben je zo dom als je met oudere mensen praten ofzoiets.

Vergrijzing en al dat soort dingen passeren de revue.
Op de achtergrond hoor ik Bianca praten met Annet? in de keuken, maar dit gesprek kan ik niet volgen.

14:31
Koos is weer in de woonkamer en Bianca mag naar de DBK komen.

Op de achtergrond vanuit de keuken vang ik het woord "zenuwachtig" op van volgens mij Desiree. Alle dames zitten nu in de keuken, behalve Bianca welke in de DBK is.

Georgie: "Waarom kan een boom 500 jaar worden. Da's 5 á 6 keer zo oud als ons."

Ze zitten nu in een andere dimensie, we hebben het over de politiek in het heelal, vertelt Georgie tegen Koos.

Koos loopt naar de dames in de keuken. Er wordt gelachen op hetgeen hij vertelt, maar ik kan het dus (weer) niet volgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 02-11-2000 14:34]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')