Naja ik ga gewoon rustig al m'n tijd gebruiken. 21 vragen dus 7 per uur, rustig aanquote:Op maandag 11 mei 2015 21:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ik had ook snel gemaakt, op het examen ben ik gewoon 2 uur bezig ofzo. En dan nog beetje controleren
Wow 3 uur voor het examen? Ik heb net verlenging geregeld.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Naja ik ga gewoon rustig al m'n tijd gebruiken. 21 vragen dus 7 per uur, rustig aan
Hoezo 'wow'?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:05 schreef Child het volgende:
[..]
Wow 3 uur voor het examen? Ik heb net verlenging geregeld.
ach iedereen zijn eigen tempoquote:Op maandag 11 mei 2015 22:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Naja ik ga gewoon rustig al m'n tijd gebruiken. 21 vragen dus 7 per uur, rustig aan
Dat zal vast onder 'doorberekening' vallen, en krijg je hoogstens -2 hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 21:38 schreef RRuben het volgende:
Oke ik doe straks, eerst TV kijken
Wiskunde A is echt easy man, ik heb eigenlijk elke opdracht wel goed of ik snap hem wel. Ik heb alleen fouten bij de notitie. Ook domme dingen zoals 2 getallen omdraaien waardoor alles fout is
Prima. Loop nominaal. Volgend jaar 2 nieuwe studies erbij.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
4,6 en dan rechten studeren
Hoe gaat je studie?
je bedoelt 1,5 uur?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
En je mag sws pas eerder weg na 2,5 uur
ja dat denk ik ook, maar als je dat bij een aantal opdrachten hebt gaat het hard met de puntenquote:Op maandag 11 mei 2015 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zal vast onder 'doorberekening' vallen, en krijg je hoogstens -2 hoor
Wij mogen alleen éénmalig om 16:00 weg, en om 16:30, als het eindigt.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
je bedoelt 1,5 uur?
[..]
ja dat denk ik ook, maar als je dat bij een aantal opdrachten hebt gaat het hard met de punten
wij mogen na 1,5 uur weg dacht ik en dan om het half uur.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:38 schreef Rickertman96 het volgende:
Oh flex, wij niet. Best raar eigenlijk maja, wie ben ik om dat te bepalen.
welk niveau? Want VMBO examens duren sowieso korterquote:Op maandag 11 mei 2015 22:49 schreef Fylax het volgende:
Wij mogen alleen het eerste en het laatste halfuur niet weg.
vmbo-t jaquote:Op maandag 11 mei 2015 22:51 schreef RRuben het volgende:
[..]
welk niveau? Want VMBO examens duren sowieso korter
Ik hoop dat er niks met NCW enzo komt, voor de rest komt het wel goed. Als je het antwoord echt niet weet schrijf dan een rekensom op van je schatting (499+1=500 bijvoorbeeld) zodat je een conclusie kan opschrijven. Deze zal dan als doorwerkfout worden goedgerekendquote:Op maandag 11 mei 2015 22:48 schreef ElProf het volgende:
Moet het nog maar zien morgen met M&O. Voor het ene examen haal ik hoog en dan weer net voldoende of heb ik het idee dat het slecht gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |