SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Yi-Long op 11-05-2015 17:26:24 ]
Ik wil best wat veranderingen doorvoeren hoor... geef maar aan wat er aangepast moet worden.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Het is puur dat iemand zo snel mogelijk een nieuw deel kan openen, maar voor de rest wordt er niet meer naar gekeken
Gewoon alle variabele info eruit slopen. De banner en de PSN-accounts zijn voldoende informatie.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wil best wat veranderingen doorvoeren hoor... geef maar aan wat er aangepast moet worden.
Sowieso de nieuwe PSPlus titels waarschijnlijk even veranderen...
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik koop hem volgende week mooi zonder pre-order
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Misschien mijn PSN (Boeman) even toevoegen. Please!quote:Op maandag 11 mei 2015 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wil best wat veranderingen doorvoeren hoor... geef maar aan wat er aangepast moet worden.
Sowieso de nieuwe PSPlus titels waarschijnlijk even veranderen...
quote:Op maandag 11 mei 2015 17:00 schreef videonatic het volgende:
We hebben echt Fallout 4 nodig man shit
Ik wou dat ik genoeg tijd had om alle games te spelen out there. Maar ik moet zeggen dat ik ook echt effort in mijn games steek en er gemiddeld wel een uur of 100/200 mee bezig ben.... heb het idee dat mensen die dit brullen dat niet het geval is.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:00 schreef videonatic het volgende:
We hebben echt meer games nodig man shit is niet normaal droog
quote:
Niet elke game hoef je 200 uur te spelen en te grinden om elke potion, gun of auto accessoire te bemachtigen. Daarnaast zijn er nog steeds te weinig games.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik wou dat ik genoeg tijd had om alle games te spelen out there. Maar ik moet zeggen dat ik ook echt effort in mijn games steek en er gemiddeld wel een uur of 100/200 mee bezig ben.... heb het idee dat mensen die dit brullen dat niet het geval is.
Daar heb ik het ook niet over.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:18 schreef videonatic het volgende:
[..]
Niet elke game hoef je 200 uur te spelen en te grinden om elke potion, gun of auto accessoire te bemachtigen.
Onzin. Echt grote onzin. Mensen zijn te verwend tegenwoordig.quote:Daarnaast zijn er nog steeds te weinig games.
Weinig games? Surequote:Op maandag 11 mei 2015 17:18 schreef videonatic het volgende:
[..]
Niet elke game hoef je 200 uur te spelen en te grinden om elke potion, gun of auto accessoire te bemachtigen. Daarnaast zijn er nog steeds te weinig games.
Nee, ik speel pas sinds de SEGA 8 bitquote:Op maandag 11 mei 2015 17:21 schreef videonatic het volgende:
Verwend? Jij hebt duidelijk niet het PS2/Xbox1 tijdperk meegemaakt. Er is een sicke droogte momenteel op de PS4. Je kunt het wel ontkennen zodat je het minder voelt maar het blijft wel zo.
Donequote:Op maandag 11 mei 2015 16:45 schreef Visserij het volgende:
[..]
Misschien mijn PSN (Boeman) even toevoegen. Please!
Mwah, ik heb nog een shitload te spelen, maar goed, ik ben ook verschrikkelijk traag...quote:Op maandag 11 mei 2015 17:00 schreef videonatic het volgende:
We hebben echt meer games nodig man shit is niet normaal droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |