abonnement Unibet Coolblue
pi_152493507
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Het maakt het geheel in één klap zo... belachelijk.
Wat je zegt, het nummer is alles behalve top maar niet beláchelijk slecht dat je echt heel erg voor lul staat. Maar met de outfit wordt het zo in het idiote getrokken. Zonde. Ze voelde vast aan dat ze het met het nummer alleen niet gaat redden, dus slaan ze door in de gekkigheid eromheen.
Ja precies! Zo van "we moeten iets geks doen jongens, om een beetje op te vallen! Weet je, we kleden ons nijlpaard als een cougar!"
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 16:37:31 #177
43556 miss_dynastie
pi_152493521
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat dus, die hadden ook niet veel succes. Die waren in elk geval nog jonger dan 30.
Niet? Op 2 bij de Televoters!
  maandag 11 mei 2015 @ 16:38:11 #178
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152493539
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bas Kosters is een hele creatieve, waarschijnlijk geniale kleding muppet(die kleding in musea zal hebben hangen uiteindelijk, hij is echt goed) , maar GVD houd hem weg bij het ESF. En zo wie zo, laat 1 designer Trijntje en de achtergrond aankleden, lijkt me ook een goed idee. Een ster op d'r reet? Moet kunnen, leuk voor het totaal. Ik krijg er echt weer zin in, alleen dit zal echt veel, heel veel drank vereisen om geestelijk te overleven. Is er al een gezamelijke TV kijk kroeg gekozen, of gebeurt dat dit jaar niet?
En dan als dress-code iedereen in een opengescheurde jurk/shirt en een open ster op de kont? 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 16:38:20 #179
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152493543
'There is still a lot to work on.' aldus trijn.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 11 mei 2015 @ 16:39:06 #180
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_152493566
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:38 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

En dan als dress-code iedereen in een opengescheurde jurk/shirt en een open ster op de kont? 8-)
Ik sta na de eerste fles Cava voor veel dingen open. Alleen dat klinkt zo raar als je het opschrijft.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_152493567
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Niet? Op 2 bij de Televoters!
Oh, dat wist ik niet eens. Weet alleen dat het nummer heel kut was en ze terecht werden afgefikt door de jury. Maar goed, dat waren ook wel toffe tetten. Trijntje heeft dat niet.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 mei 2015 @ 16:40:08 #182
163650 Greys
pi_152493595
De kroeg is wel open met songfestival. Er is geen georganiseerd gebeuren. Ieder moet het maar gewoon voor zich weten wat hij/zij wel of niet doet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152493611
Geen idee wat het ontwerpteam op had bij het maken van de kleding. Zingende koeien als achtergrondkoor en een hoerige weduwe :') Nummer valt niet op dus dan moet de afvaardiging in persoon maar opvallen? :? Common Linnets waren saai qua nummer, maar prima qua aankleding + show. Nu heb je een saai nummer en idiote aankleding dus daarmee een tandje erger. Gevalletje what has been seen.. dat ze in de halve finale er maar meteen mag uitvliegen echt :') Laat dit gedoe maar aan Griekenland of Oekraïne over, die slagen daar beter in :P
mag het weten
pi_152493615
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bas Kosters is een hele creatieve, waarschijnlijk geniale kleding muppet(die kleding in musea zal hebben hangen uiteindelijk, hij is echt goed) , maar GVD houd hem weg bij het ESF. En zo wie zo, laat 1 designer Trijntje en de achtergrond aankleden, lijkt me ook een goed idee. Een ster op d'r reet? Moet kunnen, leuk voor het totaal. Ik krijg er echt weer zin in, alleen dit zal echt veel, heel veel drank vereisen om geestelijk te overleven. Is er al een gezamelijke TV kijk kroeg gekozen, of gebeurt dat dit jaar niet?
Bas Kosters is een complete debiel die denkt dat wanstaltige kleding edgy en vooruitstrevend is.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_152493620
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bas Kosters is een hele creatieve, waarschijnlijk geniale kleding muppet(die kleding in musea zal hebben hangen uiteindelijk, hij is echt goed) , maar GVD houd hem weg bij het ESF. En zo wie zo, laat 1 designer Trijntje en de achtergrond aankleden, lijkt me ook een goed idee. Een ster op d'r reet? Moet kunnen, leuk voor het totaal. Ik krijg er echt weer zin in, alleen dit zal echt veel, heel veel drank vereisen om geestelijk te overleven. Is er al een gezamelijke TV kijk kroeg gekozen, of gebeurt dat dit jaar niet?
Hoe lullig ik het ook vind maar dit is het zoveelste bewijs dat Trijn hieraan is begonnen zonder enig idee:

Anouk wilde gewoon een lied zingen en geen enkele concessie doen omdat dat niet bij haar paste: chapeau.

TCL hadden een heel plan van aanpak inclusief styling, totaalplaatje en alles tot in de seconden geregisseerd

Trijn had geen idee, komt een halfafgeschreven afdankertje uit de computer van Anouk tegen, laat zich aanpraten dat het ESF ook echt iets voor haar is maar heeft totaal niet nagedacht over een totaalpakket. Het lijken allemaal losse flodders, qua styling sowieso. Die ontwerpers heeft ze zichzelf ook aan laten praten waarschijnlijk. Er is totaal geen plan, en hetgeen wat er is stevent af op een typisch Nederlands resultaat: goede zangeres met een verschrikkelijke staging en 13-in-een-dozijn-lied waarvan wordt gedacht dat het een typisch songfestivaldeuntje is gaat af door de zijdeur...

Ik hoop echter dat ik er naast zit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152493627
Prima persconferentie!
  maandag 11 mei 2015 @ 16:41:40 #187
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152493642
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:40 schreef Greys het volgende:
De kroeg is wel open met songfestival. Er is geen georganiseerd gebeuren. Ieder moet het maar gewoon voor zich weten wat hij/zij wel of niet doet.
Jij kan die jurk uit het Joan jaar dan weer aan. Veiligheidsspelden eruit en open gooien, net als Trijn. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 mei 2015 @ 16:42:36 #188
163650 Greys
pi_152493669
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hoe lullig ik het ook vind maar dit is het zoveelste bewijs dat Trijn hieraan is begonnen zonder enig idee:

Anouk wilde gewoon een lied zingen en geen enkele concessie doen omdat dat niet bij haar paste: chapeau.

TCL hadden een heel plan van aanpak inclusief styling, totaalplaatje en alles tot in de seconden geregisseerd

Trijn had geen idee, komt een halfafgeschreven afdankertje uit de computer van Anouk tegen, laat zich aanpraten dat het ESF ook echt iets voor haar is maar heeft totaal niet nagedacht over een totaalpakket. Het lijken allemaal losse flodders, qua styling sowieso. Die ontwerpers heeft ze zichzelf ook aan laten praten waarschijnlijk. Er is totaal geen plan, en hetgeen wat er is stevent af op een typisch Nederlands resultaat: goede zangeres met een verschrikkelijke staging en 13-in-een-dozijn-lied waarvan wordt gedacht dat het een typisch songfestivaldeuntje is gaat af door de zijdeur...

Ik hoop echter dat ik er naast zing
Helemaal mee eens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 16:42:42 #189
368283 ato
pi_152493673
Ik vind het liedje eigenlijk best wel te pruimen nu, alleen de kleding niet..

Maar ehhh... Publiciteit dames en heren en Trijntje en co. komen met andere kleding hoor bij de volgende rehearsals..
En ik ben toch nieuwsgierig naar de act en totaalbeeld..
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 11 mei 2015 @ 16:43:17 #190
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152493695
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hoe lullig ik het ook vind maar dit is het zoveelste bewijs dat Trijn hieraan is begonnen zonder enig idee:

Anouk wilde gewoon een lied zingen en geen enkele concessie doen omdat dat niet bij haar paste: chapeau.

TCL hadden een heel plan van aanpak inclusief styling, totaalplaatje en alles tot in de seconden geregisseerd

Trijn had geen idee, komt een halfafgeschreven afdankertje uit de computer van Anouk tegen, laat zich aanpraten dat het ESF ook echt iets voor haar is maar heeft totaal niet nagedacht over een totaalpakket. Het lijken allemaal losse flodders, qua styling sowieso. Die ontwerpers heeft ze zichzelf ook aan laten praten waarschijnlijk. Er is totaal geen plan, en hetgeen wat er is stevent af op een typisch Nederlands resultaat: goede zangeres met een verschrikkelijke staging en 13-in-een-dozijn-lied waarvan wordt gedacht dat het een typisch songfestivaldeuntje is gaat af door de zijdeur...

Ik hoop echter dat ik er naast zing
Klinkt helaas wel erg spot on. :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152493702
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hoe lullig ik het ook vind maar dit is het zoveelste bewijs dat Trijn hieraan is begonnen zonder enig idee:

Anouk wilde gewoon een lied zingen en geen enkele concessie doen omdat dat niet bij haar paste: chapeau.

TCL hadden een heel plan van aanpak inclusief styling, totaalplaatje en alles tot in de seconden geregisseerd

Trijn had geen idee, komt een halfafgeschreven afdankertje uit de computer van Anouk tegen, laat zich aanpraten dat het ESF ook echt iets voor haar is maar heeft totaal niet nagedacht over een totaalpakket. Het lijken allemaal losse flodders, qua styling sowieso. Die ontwerpers heeft ze zichzelf ook aan laten praten waarschijnlijk. Er is totaal geen plan, en hetgeen wat er is stevent af op een typisch Nederlands resultaat: goede zangeres met een verschrikkelijke staging en 13-in-een-dozijn-lied waarvan wordt gedacht dat het een typisch songfestivaldeuntje is gaat af door de zijdeur...

Ik hoop echter dat ik er naast zing
Mee eens, dit is 3JS feat. Pannecoucke, maar die kan het waarschijnlijk ook niet redden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 16:43:29 #192
43556 miss_dynastie
pi_152493704
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:40 schreef TheVulture het volgende:
geregisseerdTrijn had geen idee, komt een halfafgeschreven afdankertje uit de computer van Anouk tegen, laat zich aanpraten praat zichzelf aan dat het ESF ook echt iets voor haar is maar heeft totaal niet nagedacht over een totaalpakket. Het lijken allemaal losse flodders, qua styling sowieso. Er is totaal geen plan, en hetgeen wat er is stevent af op een typisch Nederlands resultaat: goede zangeres met een verschrikkelijke staging en 13-in-een-dozijn-lied waarvan wordt gedacht dat het een typisch songfestivaldeuntje is gaat af door de zijdeur...
Fixed. Het is vrij duidelijk dat vooral Anouk riep 'meid, doe het niet' en zij het wel heeeeeeeel graag wilde. En toen zei Anouk 'nou, doe maar, maar zorg dat je op en top geniet' :')
pi_152493745
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:43 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Mee eens, dit is 3JS feat. Pannecoucke, maar die kan het waarschijnlijk ook niet redden.
Pannecoucke is er ook alleen maar bijgeroepen toen het lied er al lag, terwijl hij bij TCL al vanaf het begin bij het project was betrokken

Nu was CATS ook een lied dat qua tekst een juweeltje was vergeleken bij 100 keer Why-ai-ai-ai... dus zoveel kun je er ook niet mee
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152493752
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hoe lullig ik het ook vind maar dit is het zoveelste bewijs dat Trijn hieraan is begonnen zonder enig idee:

Anouk wilde gewoon een lied zingen en geen enkele concessie doen omdat dat niet bij haar paste: chapeau.

TCL hadden een heel plan van aanpak inclusief styling, totaalplaatje en alles tot in de seconden geregisseerd

Trijn had geen idee, komt een halfafgeschreven afdankertje uit de computer van Anouk tegen, laat zich aanpraten dat het ESF ook echt iets voor haar is maar heeft totaal niet nagedacht over een totaalpakket. Het lijken allemaal losse flodders, qua styling sowieso. Die ontwerpers heeft ze zichzelf ook aan laten praten waarschijnlijk. Er is totaal geen plan, en hetgeen wat er is stevent af op een typisch Nederlands resultaat: goede zangeres met een verschrikkelijke staging en 13-in-een-dozijn-lied waarvan wordt gedacht dat het een typisch songfestivaldeuntje is gaat af door de zijdeur...

Ik hoop echter dat ik er naast zit
Eens.. eerder Trijntje ontmoet Kim

SimoneLaurey twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:32:07 Trijntje Kardashian.Maar dan anders https://t.co/JX7y8Il3eP reageer retweet
Die Kim Kardashian heeft er het geschikte lichaam voor, laat Trijntje die jurk maar subiet weggeven aan haar.
mag het weten
pi_152493765
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hoe lullig het ook vind maar dit is het zoveelste bewijs dat Trijn hieraan is begonnen zonder enig idee:

Anouk wilde gewoon een lied zingen en geen enkele concessie doen omdat dat niet bij haar paste: chapeau.

TCL hadden een heel plan van aanpak inclusief styling, totaalplaatje en alles tot in de seconden geregisseerd

Trijn had geen idee, komt een halfafgeschreven afdankertje uit de computer van Anouk tegen, laat zich aanpraten dat het ESF ook echt iets voor haar is maar heeft totaal niet nagedacht over een totaalpakket. Het lijken allemaal losse flodders, qua styling sowieso. Er is totaal geen plan, en hetgeen wat er is stevent af op een typisch Nederlands resultaat: goede zangeres met een verschrikkelijke staging en 13-in-een-dozijn-lied waarvan wordt gedacht dat het een typisch songfestivaldeuntje is gaat af door de zijdeur...

Ik hoop echter dat ik er naast zing
Volgens mij zit je er echt heel erg naast.

Trijntje heeft al meerdere keren aangegeven dat ze zich ervan bewust is dat ze een nummer gaat zingen wat veel mensen waarschijnlijk niet van haar verwachten. Ze vertelde dat ze in haar carrière tot nu toe vaker verrassende keuzes heeft gemaakt. Dat beeld van een random gekozen, half geschreven nummer is nogal kort door de bocht. Als je haar album beluisterd heeft dit nummer zelfs de sterkste sonfestival-vibe.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 mei 2015 @ 16:45:15 #196
163650 Greys
pi_152493768
En ik hoop dat ze nu merkt dat je het met alleen goede zang en een oké nummertje gewoon niet redt. Kan je tien keer met Lionel Richie gezongen hebben, op het ESF ben je een nobody.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 mei 2015 @ 16:46:03 #197
163650 Greys
pi_152493790
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:45 schreef Jif het volgende:

[..]

Volgens mij zit je er echt heel erg naast.

Trijntje heeft al meerdere keren aangegeven dat ze zich ervan bewust is dat ze een nummer gaat zingen wat veel mensen waarschijnlijk niet van haar verwachten. Ze vertelde dat ze in haar carrière tot nu toe vaker verrassende keuzes heeft gemaakt. Dat beeld van een random gekozen, half geschreven nummer is nogal kort door de bocht. Als je haar album beluisterd heeft dit nummer zelfs de sterkste sonfestival-vibe.
Het IS een random gekozen half geschreven nummer. Dat heeft Anouk zelf toegegeven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152493833
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:45 schreef Jif het volgende:

Als je haar album beluisterd heeft dit nummer zelfs de sterkste sonfestival-vibe.
En daar ging het dus fout... er bestaat niet iets als een songfestivalvibe, al jaren niet meer. En de Nederlandse inzendingen van de afgelopen twee jaar braken juist heerlijk met dat gevoel/idee, maar we zijn blijkbaar toch weer terug bij af
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 mei 2015 @ 16:47:10 #199
163650 Greys
pi_152493835
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Jij kan die jurk uit het Joan jaar dan weer aan. Veiligheidsspelden eruit en open gooien, net als Trijn. :P
_O- _O- _O- Whoehoe *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 16:47:11 #200
368283 ato
pi_152493836
Hier in persruimte zien wij hoe het op TV komt. Dus met alle camerawisselingen. Mijn gedachten:
1. Plus punten: Goed gezongen. Sterk met backings. Trijn pakt de camera goed, vooral in 2e deel
2 Negatief: ik vind de jurk net iets te. Kleding backings lelijk (lijkt alsof 1 een tafelkleed omheeft)
Ik verwacht nog wel wat wijzigingen bij 2e rep

Ik heb een priveberichtje gestuurd naar deze meneer, die ik privé ken..

Hoe het waarschijnlijk op tv uitgaat zien..

Lijkt erop dat niemand het nog niet echt weet..
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')