Graag.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed bezig Fylax!
Ik kom je graag een keer bijles geven.

Zeer zeker niet. Hij kan sowieso nauwelijks maat houden.quote:

Kan het een keer proberenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:22 schreef Toto69 het volgende:
Kun je een keer Toto - Africa voor me spelen

Dankjewel! Ja dat klopt, alleen weet ik bij het nummer Departure het tempo niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:22 schreef Kyubey het volgende:
He Fylax,
Klinkt goed! Zelf heb ik ook een beetje last van wisselen met tempo, maar misschien zit er een soort metronoom/maat-optie op je keyboard waardoor je de vierkwartsmaat constant kan houden. Al kan verandering in tempo ook mooi klinken natuurlijk.
Vergeet niet te blijven oefenen

Met Departure niet nee, bij andere nummers heb ik daar niet zo last van.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:25 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Hij kan sowieso nauwelijks maat houden.

Die kan ikquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:22 schreef Toto69 het volgende:
Kun je een keer Toto - Africa voor me spelen

"My everything" gaat ook niet helemaal goed, vriend. Je moet nog wel even oefenen wil je het niveau van braddie kunnen evenaren.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Met Departure niet nee, bij andere nummers heb ik daar niet zo last van.

quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:54 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
"My everything" gaat ook niet helemaal goed, vriend. Je moet nog wel even oefenen wil je het niveau van braddie kunnen evenaren.
quote:

Ik weet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:22 schreef Hamlapje het volgende:
Goedbedoeld advies: Leer met metronoom te spelen.

Ik zing wel, maar niet als ik het pianospelen opneem. Ik kan namelijk niet goed zingen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:10 schreef Leonos het volgende:
Ouwe dibbus, waarom zing je niet?
Daarnaast hoor ik graag een nummertje van Muse.
Gr. Gr.

quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zing wel, maar niet als ik het pianospelen opneem. Ik kan namelijk niet goed zingen.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |