Je kunt er twee paar speakers op aansluiten.quote:
Ik heb er inderdaad 2 paar, maar die kun je dus niet gelijktijdig inschakelen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:17 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Je kunt er twee paar speakers op aansluiten.
Het remote systeem is de aanduiding voor je alternatie speakers.
Super handig als je meerdere speakers hebt.
Hmm goede vraag, dat zou ik eigenlijk even moeten testen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad 2 paar, maar die kun je dus niet gelijktijdig inschakelen?
Ik woon zelf ook in Eindhoven, dus als dat werkt heb ik wel interesse. Eventueel zou je 'm bij mij kunnen testen indien nodig.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:02 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Hmm goede vraag, dat zou ik eigenlijk even moeten testen.
Je kunt die schakelknop ook op off zetten en dan is het volgens mij op beide kanalen.
Helaas kan ik dit nu niet testen, hier kom ik nog op terug.
Ah dat is handig,quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik woon zelf ook in Eindhoven, dus als dat werkt heb ik wel interesse. Eventueel zou je 'm bij mij kunnen testen indien nodig.
Heb ik even mazzel dat ik volgende week de auto hebquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:07 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ah dat is handig,
Ik beschik zelf niet over een auto, dus je zult hem wel op moeten komen halen.
Ik ga van de week proberen of het kan met 4 speakers.
Tuurlijk. Ik heb zelf een prima versterker dus als je de centen kan pakken, ga ervoorquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:24 schreef Zspirit het volgende:
Ik ga eerlijk tegen je zijn, ben momenteel in contact met iemand via MP die hem voor 150 op wil komen halen. Maarja het is marktplaats dus dat is altijd even afwachten
Dus dat wacht ik even af, ondertussen ga ik nog wel gewoon voor je checken of het met twee speaker sets tegelijk kan. Ik houd je op de hoogte!
Wat sportiefquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb zelf een prima versterker dus als je de centen kan pakken, ga ervoor
Welke Denon?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:31 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Wat sportiefIk zit zelf in een transitie fase. Heb die luxman maar heb er geen goede speakers voor. Nu heb ik de hifi set van mijn vader gehad die heeft hele goede speakers maar die kunnen niet op de luxman. Dus nu heb ik een suffe denon versterker die veel minder warm klinkt
Van het bedrag wat ik voor de luxman krijg wil ik dan weer een mooie versterker kopen die wel op die speakers kan. Wat een avontuur die retro audio!
Ik heb zo'n PMA-700Vquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:36 schreef Zspirit het volgende:
[..]
DRA-F101 prima ding wel, met cd speler. Niet dat ik ooit een cd gebruik
Volgens mij is die wel een stuk duurder.quote:
Zou 'm moeten horen op m'n eigen speakers.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:46 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Volgens mij is die wel een stuk duurder.
Maar niets evenaart die schoonheid van de luxman versterkers.
De versterker is zojuist opgehaald.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zou 'm moeten horen op m'n eigen speakers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |