quote:Jupz, heb je helemaal gelijk in
Op zondag 10 november 2002 22:34 schreef blieblie het volgende:
Joew!!!!!!
En we gaan nog steeds verder, he bleiblei??
quote:Dat ligt tegenwoordig bij R8ality, het plaatje staat op zijn webspace ergens.
Op zondag 10 november 2002 22:36 schreef blieblie het volgende:
Ow, en barb, zou je een keer mijn nieuwe icoon derop kunnen zetten? (dus die nu bij bleiblei staat????
quote:Have phun morgen!!
Op zondag 10 november 2002 22:40 schreef just me het volgende:welterusten Eindhoven
quote:Slaap lekker Just Me en veel plezier morgen voor de klas!
Op zondag 10 november 2002 22:40 schreef just me het volgende:welterusten Eindhoven
quote:Hehe, sjaaaah t blijft moeilijk
Op zondag 10 november 2002 22:37 schreef Barb het volgende:
OMG, zit ik te zoeken op de portal van Eindhoven, staat daar een klein plattegrondje van het centrum, staat mijn straat daarbij, hebben ze gewoon de naam verkeerd geschreven!! Wat een sukkels!
quote:Helemaal mee eens, Maar zou mijn link in dit topic verwijdert kunnen worden?
Op zondag 10 november 2002 22:26 schreef Barb het volgende:
* Barb heeft het vriendelijke verzoek aan alle Enschede-topic-posters én aan alle Eindhoven-topic-posters om ieder in hun eigen topic te blijven c.q. normaal te reageren op elkaar in welk topic dan ook, zodat het hier (en ongetwijfeld ook daar) gezellig blijft. Ik heb nl. geen zin om die paar keer dat ik hier ben, tig topics door te moeten worstelen met teksten als "optiefen", "Eindhoven sucks", "Enschede sucks", "jullie jatten ons plaatje/idee en zijn dus zielig/stout/gemeen/whatever" of wat dan ook. Hou het gewoon leuk graag.
quote:En het dan keer op keer benadrukken?
Op zondag 10 november 2002 22:42 schreef blieblie het volgende:
Misschien ist wel handig om je disclaimer uit het vorige topic in je openingspost te zetten
Ik begrijp niet zo goed waar het Eindhoven vs Enschede-gebeuren ineens vandaan is gekomen, is echt compleet langs me heen gegaan, maar ik weet wel dat dit overgaat als iedereen er mee ophoudt en ook niet meer reageert op elkaar.
* Barb haar nichtje heeft 5 jaar in Enschede gestudeerd en wij hebben ook nooit elkaars hersenen ingeslagen in die tijd
[/preek]
quote:*zucht, 1 zie je hier een link staan?
Op zondag 10 november 2002 22:45 schreef Funnie het volgende:[..]
Helemaal mee eens, Maar zou mijn link in dit topic verwijdert kunnen worden?
Was voor het Enschede forum. De foto's zijn al verwijdert. Maar zou graag zien dat mijn naam enzo verdwijnt.
En die zullen echnie iets met je naam gaan doen.
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 10-11-2002 22:49]
quote:Geen idee of dat kan in een gesloten topic, ik denk dat een moderator daarvoor gemaild moet worden. 'k Heb Swets ergens rond zien lopen in SC, ik ga er wel ff achteraan.
Op zondag 10 november 2002 22:45 schreef Funnie het volgende:
Helemaal mee eens, Maar zou mijn link in dit topic verwijdert kunnen worden?
Was voor het Enschede forum. De foto's zijn al verwijdert. Maar zou graag zien dat mijn naam enzo verdwijnt.
quote:Waarom flamen dan?
Op zondag 10 november 2002 22:52 schreef blieblie het volgende:, zich in houdt om niet in flames te vervallen.
Heb je Riven al installed barb?
quote:Mjaah, maar mijn icon staat ook op mijn providerruimte, en je kan ook zo mijn naam achterhalen, maar wat zouden mensen er mee willen doen
Op zondag 10 november 2002 22:51 schreef Funnie het volgende:
Dank je.Het is mijn naam en toenaam.
Niet zo slim van mij .
Kunnen ze me op mijn bek meppen als ik in een flamewar terecht kom ofzo . Naja, hetzij zo, maar die kans is zo fucking klein dat ik eerder mag uitkijken voor marrokanen bij de pinautomaat die mij een klap willen verkopen dan voor een bunch of fok!kers. (en mjaah marrokanen is gister gebeurd, dus nie zeiken over dat feit) .
quote:Ging niet over jouw post, maar ik ergerde me ff aan wat gezever
Op zondag 10 november 2002 22:54 schreef Funnie het volgende:[..]
Waarom flamen dan?
Pfft sorrie hoor.
* Funnie gaat hier al weer weg. Heb geen zin in onmin
quote:Wat een kul. Tuurlijk kun je beter niet je naam en toenaam gebruiken bij je webspace, maar iedereen heeft vast die fout wel eens gemaakt in zijn/haar begintijd op internet. Net zoals niet iedereen er bij stilstaat dat er tig lurkers zijn die alles van je weten, maar je weet niet dat ze bestaan want ze posten nooit. Flamen is zo ontzettend makkelijk om te doen, en zo ontzettend funest voor een leuk topic of een leuke tijd op internet. Beetje hulp bieden maakt meer mensen blij dan een sneer of rotopmerking hoor.
Op zondag 10 november 2002 22:52 schreef blieblie het volgende:, zich in houdt om niet in flames te vervallen.
quote:Nope, moet eerst Myst ff uitspelen.
Heb je Riven al installed barb?
quote:Euh .... nou .... ik heb het al geinstalleerd, als je dat bedoeld
Ben je al begonnen dan aan Myst?
quote:Oww, in dat geval .... nee blieblie, ik heb Riven nog niet geinstalleerd
Nou nee, dat bedoelde ik niet
quote:oh gelukkig
Op zondag 10 november 2002 22:56 schreef blieblie het volgende:[..]
Ging niet over jouw post, maar ik ergerde me ff aan wat gezever
quote:I thought you came with presents around 5 dec.
Op zondag 10 november 2002 22:57 schreef Funnie het volgende:
oh gelukkig
I come in peace..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |