abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_152483656
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 08:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Heeft iemand enig idee waar die folder waar AH opstaat voor was?
DIe waarin aan de linkerkant taxichauffeurs en gidsen ingevuld konden worden?
Er wordt aanbevolen om de telnrs van Alto al Crimen, Boquete politie en je taxichauffeur(s) en gids(en) te noteren en in je mobiel te zetten. Zo worden er ook andere aanbevelingen gedaan, bijvoorbeeld, telefoon helemaal opgeladen, laat achterblijvers weten waar je naartoe wandelt, wandel niet zonder gids, neem verkeersvest mee etc, etc, etc. (rechterpagina).
pi_152483802
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 01:27 schreef A_S_R het volgende:
laatste keer heb ik gemeld over de eigenaar van een hostel,maar dat klopte niet :het is de eigenares.vrouw dus

ze vertelde dat een van de meiden uit heel rijke familie kwam(miljonairs)
wat ik vreemd vond was:hoe ze dat wist,wie heeft dat haar verteld,wat was de reden dat ze dat vertelde
verder is zij geen indianenvrouw of een boer bv.dat van alles kon vertellen en dan weer vergeten,maar wel de eigenaar van een horecaobject...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
folder dat werd gespreid

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
folders van Kris en Lisanne op de tafel

[ afbeelding ]

op 27.juni nadat ze de paar resten hebben gevonden waren alle fotos,folders,posters van meiden als ´´een bevel´´ verwijderd
En ook hier staat dat K&L voor het laatst op dinsdag 1 april, om 1 uur 's middags waren gezien in/bij de Spaanse school in Alto Boquete, dus SbtR, niet Habla Ya in Bajo Boquete.

A_S_R, wat is het voor lokaal, waar die Ticket sales worden gedaan? Weet jij dat?
pi_152484667
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 01:27 schreef A_S_R het volgende:
laatste keer heb ik gemeld over de eigenaar van een hostel,maar dat klopte niet :het is de eigenares.vrouw dus

ze vertelde dat een van de meiden uit heel rijke familie kwam(miljonairs)
wat ik vreemd vond was:hoe ze dat wist,wie heeft dat haar verteld,wat was de reden dat ze dat vertelde
verder is zij geen indianenvrouw of een boer bv.dat van alles kon vertellen en dan weer vergeten,maar wel de eigenaar van een horecaobject...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
folder dat werd gespreid

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
folders van Kris en Lisanne op de tafel

[ afbeelding ]

op 27.juni nadat ze de paar resten hebben gevonden waren alle fotos,folders,posters van meiden als ´´een bevel´´ verwijderd
Zou ook een eventuele reden voor een mogelijke ontvoering kunnen verklaren. Dan helaas voor de “daders” totaal mislukt want er is geen losgeld gevraagd. Voor zover ik weet tenminste.
pi_152485985
Ter info:
Hier staat dat ontvoeringen toenemen in Panama (jan 2013):
http://www.telemetro.com/(...)ama_3_551674832.html

En hier is één van de laatste ontvoeringen:
http://www.entornointelig(...)Buscan-a-secuestrado
  maandag 11 mei 2015 @ 12:25:24 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152486095
Oké ... Dus nu zijn ze mogelijk ontvoerd en vermoord en is alles geplant om het vooral niet op ontvoering te laten lijken ... Dichtgespijkerd scenario.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152486455
quote:
11s.gif Op maandag 11 mei 2015 12:25 schreef Copycat het volgende:
Oké ... Dus nu zijn ze mogelijk ontvoerd en vermoord en is alles geplant om het vooral niet op ontvoering te laten lijken ... Dichtgespijkerd scenario.
_O- Hahaha....nee ik weet het "zeker" dat ze in een ravijn gevallen zijn. *O*
pi_152489817
Iets anders: over de foto's van L en K op een van de miradors onderweg, met die duimen omhoog.

Heb een praktische vraag, gaat over tijden, de foto's maken, en het overhandigen van de camera aan de ander, uitgaande van 2 personen (poserende Kris en poserende Lisanne), 1 camera en 3 fysieke plekken:

- A (L), rechts en daarna links
- B (K), rechts
- C (..), op die verhoging

Vroeg me of of er nagedacht is over de (logische) relaties tussen:

a) de plek waar de ene poserende staat
b) de plek en het wisselen van fotoobject (andere dame)
c) de plek waar de (nieuwe?) fotonemer staat, icm.
d) het tussentijds wisselen en blijkbaar tegelijkertijd fysiek overhandigen van de camera aan de ander
(of dit vond niet plaats, want ander apparaat)
e) daarna opnieuw in zoeker / kijken (ev. opnieuw scherp stellen)

De 2 dames deden deze 5 handelingen (blijkbaar, als er geen derde bij ze was) binnen 4 seconden, want tussen de foto klik registratie van de poses zit totaal 6 seconden, toch?

Nee, want 1 posefoto is met de iPhone gemaakt, en het ging om ca. 1 minuut 40..

Is zoiets uberhaupt fysiek mogelijk? Is dat door 1 van ons uit te testen, met 1 Canon camera, een iPhone
en een tweetal vrijwilligers? Binnen ca. 1 minuut 40 (100 secondes) dus:

N.B.

- iPhone camera foto is gemaakt op 1 april om 13:00, onderwerp Kris (door Lisanne?)
- Canon camera foto img 499 is gemaakt op 1 april 13:01:44 onderwerp: Lisanne, rechts (door Kris?)
- Canon camera foto img 500 is gemaakt op 1 april 13:01:50 (6 sec later): onderwerp
Lisanne, links

Foto volgorde:

in de OP zie ik qua volgorde eerst 2 keer Lisanne achter elkaar, img 499 en img 500, en daarna Kris. Qua time stamps klopt dat niet. De fotovolgorde in de OP moet zijn:

- iPhone foto (van Kris, om 13:00)
- Canon img 499 (van Lisanne, om 13:01:44)
- Canon img 500 (van Lisanne, om 13:01:50)

Dan nog kan bovenstaande met 2 mensen volgens mij niet. Waar liet Lisanne binnen 1 minuut de iPhone dan? En Kris liep dan op een holletje naar achter op de mirador -terwijl Lisanne naar haar plaatsje loopt- nam de Canon camera, stelde scherp op Lisanne en/of richtte, en drukte af, binnen diezelfde 1 minuut 40.
Lisanne sprint vervolgens naar links en Kris richt, en drukt nog eens af binnen 6 seconden.

Serieus?

[ Bericht 1% gewijzigd door Poekje01 op 12-05-2015 08:00:52 ]
pi_152494296
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:42 schreef Poekje01 het volgende:
Iets anders: over de foto's van L en K op een van de miradors onderweg, met die duimen omhoog.

Heb een praktische vraag, gaat over tijden, de foto's maken, en het overhandigen van de camera aan de ander, uitgaande van 2 personen (poserende Kris en poserende Lisanne), 1 camera en 3 fysieke plekken:

- A (L), rechts en daarna links
- B (K), rechts
- C (..), op die verhoging

Vroeg me of of er nagedacht is over de (logische) relaties tussen:

a) de plek waar de ene poserende staat
b) de plek en het wisselen van fotoobject (andere dame)
c) de plek waar de (nieuwe?) fotonemer staat, icm.
d) het tussentijds wisselen en blijkbaar tegelijkertijd fysiek overhandigen van de camera aan de ander
(of dit vond niet plaats, want ander apparaat)
e) daarna opnieuw in zoeker / kijken (ev. opnieuw scherp stellen)

De 2 dames deden deze 5 handelingen (blijkbaar, als er geen derde bij ze was) binnen 4 seconden, want tussen de foto klik registratie van de poses zit totaal 6 seconden toch?

Nee, want 1 posefoto is met de iPhone gemaakt, en het ging om ca. 1 minuut 40..

Is zoiets uberhaupt fysiek mogelijk? Is dat door 1 van ons uit te testen, met 1 Canon camera, een iPhone
en een tweetal vrijwilligers? Binnen ca. 1 minuut 40 (100 secondes) dus:

N.B.

- iPhone camera foto is gemaakt op 1 april om 13:00, onderwerp Kris (door Lisanne?)
- Canon camera foto img 499 is gemaakt op 1 april 13:01:44 onderwerp: Lisanne, rechts (door Kris?)
- Canon camera foto img 500 is gemaakt op 1 april 13:01:50 (6 sec later): onderwerp Lisanne, links

Foto volgorde:

in de OP zie ik qua volgorde eerst 2 keer Lisanne achter elkaar, img 499 en img 500, en daarna Kris. Qua time stamps klopt dat niet. De fotovolgorde in de OP moet zijn:

- iPhone foto (van Kris, om 13:00)
- Canon img 499 (van Lisanne, om 13:01:44)
- Canon img 500 (van Lisanne, om 13:01:50)

Dan nog kan bovenstaande met 2 mensen volgens mij niet. Waar liet Lisanne binnen 1 minuut de iPhone dan? En Kris liep dan op een holletje naar achter op de mirador -terwijl Lisanne naar haar plaatsje loopt- nam de Canon camera, stelde scherp op Lisanne en/of richtte, en drukte af, binnen diezelfde 1 minuut 40.
Lisanne sprint vervolgens naar links en Kris richt, en drukt nog eens af binnen 6 honderste v.e. seconde.

Serieus?

Zelf denk ik dat ze met het maken van de foto’s bijgestaan zijn door derden.
pi_152494338
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 08:01 schreef gynaika het volgende:

[..]

[..]

Dat werpt een nieuw licht op de zaak.

Denk ook dat er derden aan te pas zijn gekomen.
met respect voor ieders werk ,en moeite die ze deden om meiden te vinden,vind ik ook een beetje respectlos ten opzichte van meiden om slotakkoord te gooien met:´Zijn Gevallen in het ravijn´
bij mij komt het over alsof je meiden beschrijft als ´ twee domme onoplettende ,onhandige meiden´
als ze met drie waren,waren ze ook alle drie in het ravijn geeindigd,want :1 geen gids,2.dodelijke ravijn aanwezig,3.drie onoplettende meiden...
zelfde geldt voor vier vrouwen?alle vier waren in zelfde ravijn gevallen zonder gids?ga maar door met vijf,zes,zeven,acht ´onhandige´ meiden
te makkelijke gedachte
verder is de vraag waarom heeft FvdG zo geconcludeert,hij kon ook zeggen´ ik weet het niet wat is het gebeurd´..en we sluiten de zaak
hij moest de zaak ´in stijl´ sluiten
zo blijft het voor iedereen meer ongeloofwaardiger en intrigerender
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_152494635
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:59 schreef A_S_R het volgende:

[..]

met respect voor ieders werk ,en moeite die ze deden om meiden te vinden,vind ik ook een beetje respectlos ten opzichte van meiden om slotakkoord te gooien met:´Zijn Gevallen in het ravijn´
bij mij komt het over alsof je meiden beschrijft als ´ twee domme onoplettende ,onhandige meiden´
als ze met drie waren,waren ze ook alle drie in het ravijn geeindigd,want :1 geen gids,2.dodelijke ravijn aanwezig,3.drie onoplettende meiden...
zelfde geldt voor vier vrouwen?alle vier waren in zelfde ravijn gevallen zonder gids?ga maar door met vijf,zes,zeven,acht ´onhandige´ meiden
te makkelijke gedachte
verder is de vraag waarom heeft FvdG zo geconcludeert,hij kon ook zeggen´ ik weet het niet wat is het gebeurd´..en we sluiten de zaak
hij moest de zaak ´in stijl´ sluiten
zo blijft het voor iedereen meer ongeloofwaardiger en intrigerender
Goede gedachtegang...de meiden en de families verdienen beter...de ware toedracht.
pi_152495411
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:59 schreef A_S_R het volgende:

[..]

met respect voor ieders werk ,en moeite die ze deden om meiden te vinden,vind ik ook een beetje respectlos ten opzichte van meiden om slotakkoord te gooien met:´Zijn Gevallen in het ravijn´
bij mij komt het over alsof je meiden beschrijft als ´ twee domme onoplettende ,onhandige meiden´
als ze met drie waren,waren ze ook alle drie in het ravijn geeindigd,want :1 geen gids,2.dodelijke ravijn aanwezig,3.drie onoplettende meiden...
zelfde geldt voor vier vrouwen?alle vier waren in zelfde ravijn gevallen zonder gids?ga maar door met vijf,zes,zeven,acht ´onhandige´ meiden
te makkelijke gedachte
verder is de vraag waarom heeft FvdG zo geconcludeert,hij kon ook zeggen´ ik weet het niet wat is het gebeurd´..en we sluiten de zaak
hij moest de zaak ´in stijl´ sluiten
zo blijft het voor iedereen meer ongeloofwaardiger en intrigerender
Was een geintje omdat er hier zo verschrikkelijk veel mensen er stellig van overtuigd zijn van een misdrijf. Niemand kan vertellen wat er is gebeurd totdat er nieuwe dingen worden gevonden. Maar om dingen zoals de foto's, papiertjes op de rots enz. nog eens te herhalen hier vind ik erg vervelend en lees er dan ook overheen. Dit hebben we vorig jaar uit gebreid besproken hier.
pi_152495774
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:30 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Was een geintje omdat er hier zo verschrikkelijk veel mensen er stellig van overtuigd zijn van een misdrijf. Niemand kan vertellen wat er is gebeurd totdat er nieuwe dingen worden gevonden. Maar om dingen zoals de foto's, papiertjes op de rots enz. nog eens te herhalen hier vind ik erg vervelend en lees er dan ook overheen. Dit hebben we vorig jaar uit gebreid besproken hier.
Dan sla je dat stukje toch over.
Er is geen duidelijkheid over de papiertjes. Voor jou niet belangrijk omdat jij denkt dat het papiertjes zijn van Kris en Lisanne.
Voor mij is het wel belangrijk en ben ik benieuwd wat de papiertjes/pakjes zijn.
pi_152496292
Op welk tijdstip was ook al weer het laatste wi-fi contact in het centrum van Boquete op 31 maart?

Ellas en Panamá no compraron chips para llamar con alguna de las empresas telefónicas locales. Sólo los utilizaron para conectarse a internet a través de Wi-fi. La última conexión que tenemos en el expediente se realizó el lunes 31 de marzo desde el parque José Domingo Médica de Boquete”, añadió. http://impresa.prensa.com(...)ar_0_3947605258.html
pi_152497732
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:30 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Was een geintje omdat er hier zo verschrikkelijk veel mensen er stellig van overtuigd zijn van een misdrijf. Niemand kan vertellen wat er is gebeurd totdat er nieuwe dingen worden gevonden. Maar om dingen zoals de foto's, papiertjes op de rots enz. nog eens te herhalen hier vind ik erg vervelend en lees er dan ook overheen. Dit hebben we vorig jaar uit gebreid besproken hier.
mijn mening neigt meer naar de invloed van derden dan naar een eenvoudige valpartij..er zijn overal takken en twijgen wat de mogelijke val zou vermakelijken .statisch kan je dat ook zien:hoeveel mensen hebben die route vrijwillig zonder gids gelopen,ongeschonden uit gekomen, misschien honderden. hoeveel zijn er gevallen en na de val zijn zelfs doodgegaan,maar 2
als ze natuurlijk gevallen zijn
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_152497904
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:50 schreef A_S_R het volgende:

[..]

mijn mening neigt meer naar de invloed van derden dan naar een eenvoudige valpartij..er zijn overal takken en twijgen wat de mogelijke val zou vermakelijken .statisch kan je dat ook zien:hoeveel mensen hebben die route vrijwillig zonder gids gelopen,ongeschonden uit gekomen, misschien honderden. hoeveel zijn er gevallen en na de val zijn zelfs doodgegaan,maar 2
als ze natuurlijk gevallen zijn
is daar ooit weleens iemand naar beneden gevallen en dus dood aangetroffen ? tia
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152499229
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef RapaNui het volgende:
Op welk tijdstip was ook al weer het laatste wi-fi contact in het centrum van Boquete op 31 maart?

Ellas en Panamá no compraron chips para llamar con alguna de las empresas telefónicas locales. Sólo los utilizaron para conectarse a internet a través de Wi-fi. La última conexión que tenemos en el expediente se realizó el lunes 31 de marzo desde el parque José Domingo Médica de Boquete”, añadió. http://impresa.prensa.com(...)ar_0_3947605258.html
Bedoelen ze daar niet gewoon de 16:44 bij SbtR?
Ik weet niet of dat dan echt het laatste contact is. Ik denk eerder de laatste keer dat er contact is gemaakt (dus niet het moment dat de verbinding werd verbroken).
  maandag 11 mei 2015 @ 19:31:44 #142
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152499245
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:55 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

is daar ooit weleens iemand naar beneden gevallen en dus dood aangetroffen ? tia
Nee, want bijna niemand weet dat die kloof daar zit..
Betere vraag is: zijn er ooit mensen vermist op de pianista?
  maandag 11 mei 2015 @ 19:33:22 #143
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152499308
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 19:31 schreef Physsic het volgende:

[..]

Bedoelen ze daar niet gewoon de 16:44 bij SbtR?
Ik weet niet of dat dan echt het laatste contact is. Ik denk eerder de laatste keer dat er contact is gemaakt (dus niet het moment dat de verbinding werd verbroken).
Aangezien alles vol tegenstrijdige berichten en onjuistheden blijkt te zitten, schat ik de kans hoog in dat ze gewoon bedoelen wat ze geschreven hebben.
pi_152499469
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:42 schreef Poekje01 het volgende:
Iets anders: over de foto's van L en K op een van de miradors onderweg, met die duimen omhoog.

Heb een praktische vraag, gaat over tijden, de foto's maken, en het overhandigen van de camera aan de ander, uitgaande van 2 personen (poserende Kris en poserende Lisanne), 1 camera en 3 fysieke plekken:

- A (L), rechts en daarna links
- B (K), rechts
- C (..), op die verhoging

Vroeg me of of er nagedacht is over de (logische) relaties tussen:

a) de plek waar de ene poserende staat
b) de plek en het wisselen van fotoobject (andere dame)
c) de plek waar de (nieuwe?) fotonemer staat, icm.
d) het tussentijds wisselen en blijkbaar tegelijkertijd fysiek overhandigen van de camera aan de ander
(of dit vond niet plaats, want ander apparaat)
e) daarna opnieuw in zoeker / kijken (ev. opnieuw scherp stellen)

De 2 dames deden deze 5 handelingen (blijkbaar, als er geen derde bij ze was) binnen 4 honderste ve. seconde, want tussen de foto klik registratie van de poses zit totaal 6 honderste ve. seconde, toch?

Nee, want 1 posefoto is met de iPhone gemaakt, en het ging om ca. 1 minuut 40..

Is zoiets uberhaupt fysiek mogelijk? Is dat door 1 van ons uit te testen, met 1 Canon camera, een iPhone
en een tweetal vrijwilligers? Binnen ca. 1 minuut 40 (100 secondes) dus:

N.B.

- iPhone camera foto is gemaakt op 1 april om 13:00, onderwerp Kris (door Lisanne?)
- Canon camera foto img 499 is gemaakt op 1 april 13:01:44 onderwerp: Lisanne, rechts (door Kris?)
- Canon camera foto img 500 is gemaakt op 1 april 13:01:50 (6 sec later): onderwerp Lisanne, links

Foto volgorde:

in de OP zie ik qua volgorde eerst 2 keer Lisanne achter elkaar, img 499 en img 500, en daarna Kris. Qua time stamps klopt dat niet. De fotovolgorde in de OP moet zijn:

- iPhone foto (van Kris, om 13:00)
- Canon img 499 (van Lisanne, om 13:01:44)
- Canon img 500 (van Lisanne, om 13:01:50)

Dan nog kan bovenstaande met 2 mensen volgens mij niet. Waar liet Lisanne binnen 1 minuut de iPhone dan? En Kris liep dan op een holletje naar achter op de mirador -terwijl Lisanne naar haar plaatsje loopt- nam de Canon camera, stelde scherp op Lisanne en/of richtte, en drukte af, binnen diezelfde 1 minuut 40.
Lisanne sprint vervolgens naar links en Kris richt, en drukt nog eens af binnen 6 honderste v.e. seconde.

Serieus?

Ik denk dat het ook nog kan zijn dat Lisanne amper is verplaatst, maar dat juist Kris een heel stuk naar rechts (? Weet even niet meer wat de volgorde is) is gaan staan.
Omdat de grond niet op de foto staat is het lastig om in te schatten wat de afstand is van de voorwerpen op de achtergrond (een stuk lastiger dan je denk!)
pi_152499728
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 19:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Aangezien alles vol tegenstrijdige berichten en onjuistheden blijkt te zitten, schat ik de kans hoog in dat ze gewoon bedoelen wat ze geschreven hebben.
Ik heb de post verkeerd begrepen.
  maandag 11 mei 2015 @ 19:45:02 #146
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152499822
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:42 schreef Poekje01 het volgende:
Iets anders: over de foto's van L en K op een van de miradors onderweg, met die duimen omhoog.

Heb een praktische vraag, gaat over tijden, de foto's maken, en het overhandigen van de camera aan de ander, uitgaande van 2 personen (poserende Kris en poserende Lisanne), 1 camera en 3 fysieke plekken:

- A (L), rechts en daarna links
- B (K), rechts
- C (..), op die verhoging

Vroeg me of of er nagedacht is over de (logische) relaties tussen:

a) de plek waar de ene poserende staat
b) de plek en het wisselen van fotoobject (andere dame)
c) de plek waar de (nieuwe?) fotonemer staat, icm.
d) het tussentijds wisselen en blijkbaar tegelijkertijd fysiek overhandigen van de camera aan de ander
(of dit vond niet plaats, want ander apparaat)
e) daarna opnieuw in zoeker / kijken (ev. opnieuw scherp stellen)

De 2 dames deden deze 5 handelingen (blijkbaar, als er geen derde bij ze was) binnen 4 honderste ve. seconde, want tussen de foto klik registratie van de poses zit totaal 6 honderste ve. seconde, toch?

Nee, want 1 posefoto is met de iPhone gemaakt, en het ging om ca. 1 minuut 40..

Is zoiets uberhaupt fysiek mogelijk? Is dat door 1 van ons uit te testen, met 1 Canon camera, een iPhone
en een tweetal vrijwilligers? Binnen ca. 1 minuut 40 (100 secondes) dus:

N.B.

- iPhone camera foto is gemaakt op 1 april om 13:00, onderwerp Kris (door Lisanne?)
- Canon camera foto img 499 is gemaakt op 1 april 13:01:44 onderwerp: Lisanne, rechts (door Kris?)
- Canon camera foto img 500 is gemaakt op 1 april 13:01:50 (6 sec later): onderwerp Lisanne, links

Foto volgorde:

in de OP zie ik qua volgorde eerst 2 keer Lisanne achter elkaar, img 499 en img 500, en daarna Kris. Qua time stamps klopt dat niet. De fotovolgorde in de OP moet zijn:

- iPhone foto (van Kris, om 13:00)
- Canon img 499 (van Lisanne, om 13:01:44)
- Canon img 500 (van Lisanne, om 13:01:50)

Dan nog kan bovenstaande met 2 mensen volgens mij niet. Waar liet Lisanne binnen 1 minuut de iPhone dan? En Kris liep dan op een holletje naar achter op de mirador -terwijl Lisanne naar haar plaatsje loopt- nam de Canon camera, stelde scherp op Lisanne en/of richtte, en drukte af, binnen diezelfde 1 minuut 40.
Lisanne sprint vervolgens naar links en Kris richt, en drukt nog eens af binnen 6 honderste v.e. seconde.

Serieus?

Ja, goed plan en goede post! Dat zou ook aan het einde van de maand kunnen, aangezien we een enorme eigen buitenruimte hebben. Daarnaast hebben we in die buiten ruimte mogelijkheden om dingen te kunnen reconstrueren.
Graag in samenwerking met personen die echt verstand hebben van de data/verhoudingen zoals Perico en Physsic
pi_152500341
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef RapaNui het volgende:
Op welk tijdstip was ook al weer het laatste wi-fi contact in het centrum van Boquete op 31 maart?

Ellas en Panamá no compraron chips para llamar con alguna de las empresas telefónicas locales. Sólo los utilizaron para conectarse a internet a través de Wi-fi. La última conexión que tenemos en el expediente se realizó el lunes 31 de marzo desde el parque José Domingo Médica de Boquete”, añadió. http://impresa.prensa.com(...)ar_0_3947605258.html
Dat ligt zo'n 6-7 km van SbtR af?
pi_152500755
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 19:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, want bijna niemand weet dat die kloof daar zit..
Betere vraag is: zijn er ooit mensen vermist op de pianista?
Hoe komen ze er nu dan in godsnaam bij dat er nu 2 personen in die kloof zijn gevallen ?
En hoe groot is de kans dat ze daar geweest zijn als niemand weet waar die kloof is ?
En als ze daar gevallen zijn moeten er sporen te vinden zijn

[ Bericht 6% gewijzigd door StaceySinger op 11-05-2015 20:27:00 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152500772
Ik blijf me verbazen om die 13.10 uur van getuige Sigrid.
Ook die expliciete 10 over. Dan moet je toch wel heel duidelijk zijn van je zaak.

Wat is de functie van Sigrid eigenlijk?
En weet iemand hoeveel studenten Spanish at the river kan herbergen?
pi_152501357
Nee!

[ Bericht 99% gewijzigd door jogy op 11-05-2015 22:26:57 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')