abonnement Unibet Coolblue
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 3 juni 2015 @ 10:32:50 #226
74056 crew  ToT
pi_153211417
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik lees eigenlijk niet zo graag dingen als romans.

Ik kan het gewoon niet opbrengen en tijdens mn middelbare schooltijd was dit best wel traumatisch omdat het niet lukte en heel belangrijk was terwijl geen hond me kon uitleggen -waarom- het zo belangrijk was om romans te lezen waar toch vrijwel niks instaat wat niet verzonnen is _O- ;(
Om eerlijk te zijn snap ik nog steeds niet echt waarom er gezegd wordt dat mensen die niet lezen arm van geest zijn enzo. :') Ja tijdens het lezen kun je je voorstellingsvermogen flink de vrije loop laten gaan, maar dat kun je ook echt wel op veel andere manieren triggeren.
pi_153211617
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn snap ik nog steeds niet echt waarom er gezegd wordt dat mensen die niet lezen arm van geest zijn enzo. :') Ja tijdens het lezen kun je je voorstellingsvermogen flink de vrije loop laten gaan, maar dat kun je ook echt wel op veel andere manieren triggeren.
Dit is waarom ik niet graag romans lees:
-vroeger moest ik ze verplicht lezen
-mij werd meermalen verteld dat het nuttig was (door mijn docenten Nederlands)
-mij hebben ze meermalen een antwoord schuldig moeten blijven op mijn vraag -waarom- het dan zo nuttig was
-Ik vind romans lezen niet zo nuttig, omdat de romans die ik toen moest lezen geschreven waren door klapjosti's met een pen en mij hun mening over dingen gewoon totaal niet kon boeien
-en ik raak bij zo'n muur van letters en plottwists snel de draad kwijt waardoor ik na 2 hoofdstukken al totaal niet meer weet hoe de vork in de steel zit :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 3 juni 2015 @ 10:49:43 #228
74056 crew  ToT
pi_153211821
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit is waarom ik niet graag romans lees:
-vroeger moest ik ze verplicht lezen
-mij werd meermalen verteld dat het nuttig was (door mijn docenten Nederlands)
-mij hebben ze meermalen een antwoord schuldig moeten blijven op mijn vraag -waarom- het dan zo nuttig was
-Ik vind romans lezen niet zo nuttig, omdat de romans die ik toen moest lezen geschreven waren door klapjosti's met een pen en mij hun mening over dingen gewoon totaal niet kon boeien
-en ik raak bij zo'n muur van letters en plottwists snel de draad kwijt waardoor ik na 2 hoofdstukken al totaal niet meer weet hoe de vork in de steel zit :')
Veel mensen hadden er een hekel aan dat het verplicht was. Op zich vond ik sommige romans nog wel leuk om te lezen, ook al was het idd gewoon de hersenscheet van een ander persoon.
Of ik de draad kwijt raakte verschilde van boek tot boek; het lag heel sterk aan de schrijfstijl en hoe complex het verhaal was.
Met name met A song of ice and fire is het vaak echt heel moeilijk om precies voor ogen te houden wie nou wie is, wat die eerder in het verhaal allemaal nog meer gedaan is, met wie hij bevriend is / trouw aan is, en dan ook nog eens inschatten of zijn/haar intenties oprecht zijn. :P
En dat allemaal in het Engels, met redelijk wat termen van lang geleden en veel overbodige informatie! :P

_O_ En toch is het een geniale boekenreeks! _O_
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 3 juni 2015 @ 10:51:42 #229
74056 crew  ToT
pi_153211867
En als je het vorige lijstje over gênante momenten al niet begreep: van deze lijst van instant karma is veel minder te begrijpen: 27 voorbeelden van instant karma
Sommige dingen zijn gewoon ongelukjes, terwijl de omschrijving iets is van als je wat rottigs doet tegen een ander, je direct payback krijgt of zo.
pi_153211870
De taal maakt mij niet zoveel uit. Ik zit nu een Engels boek te lezen dat gaat over autisme en het leest lekker makkelijk weg. :)
Duits zou wel wat moeilijker gaan, maar zou op zich ook nog wel te doen zijn.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 3 juni 2015 @ 10:55:06 #231
74056 crew  ToT
pi_153211951
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
De taal maakt mij niet zoveel uit. Ik zit nu een Engels boek te lezen dat gaat over autisme en het leest lekker makkelijk weg. :)
Duits zou wel wat moeilijker gaan, maar zou op zich ook nog wel te doen zijn.
Normaal lees ik Engels ook vrij makkelijk, maar met een boekenreeks van duizenden pagina's waarbij een aantal woorden voorkomen die normaal nooit gebruikt worden en de verhaallijn ook nog eens complex is, is het wel een factor die meespeelt. :)
pi_153213866
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Normaal lees ik Engels ook vrij makkelijk, maar met een boekenreeks van duizenden pagina's waarbij een aantal woorden voorkomen die normaal nooit gebruikt worden en de verhaallijn ook nog eens complex is, is het wel een factor die meespeelt. :)
Ja dat klopt, er is geen enkele zekerheid, ook niet voor de hoofdrolspelers die bij bosjes het loodje leggen :P

Maar goed, net weer het 1 en ander moeten regelen ivm een brief die ik in de bus kreeg mbt herindicatie, dus snel mn spv gebeld en alles uiteindelijk redelijk passend gekregen kwa afspraken.
Het gaat uiteraard ook weer over geld, dus zonder behandelaar aanwezig bij die afspraak, ga je gewoon keihard genaaid worden, dus ik hoop maar dat het allemaal lukt :')
pi_153390338
quote:
Ik heb deze link eindelijk even kunnen lezen, goeie vondst! ^O^
Heb hem gelijk ook gedownload :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 juni 2015 @ 19:54:11 #234
74056 crew  ToT
pi_153390635
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb deze link eindelijk even kunnen lezen, goeie vondst! ^O^
Heb hem gelijk ook gedownload :P
Toppie! ^O^

Pfff brief binnengekregen over herkeuring, en overmorgen heb ik een gesprek over een herindicatie voor de huishoudelijke hulp. Belangrijke dingen dus.
Net mijn laatste dag van de TOM-training gehad, maar die liep alles behalve fijn.
2 therapeuten zaten bij mij echt van een mug een olifant te maken: blijkbaar is initiatief tonen bij een gezamenlijke oefening iets slechts. De rest van de groep zat het gezeik van die therapeuten ook met verbazing aan te horen; ik zou mijn groepsleden op een zijspoor zetten en geen kans geven als ik de opdracht meteen oppakte en direct in overleg met de rest ging van hoe we het gingen aanpakken.
De anderen vonden dat gelukkig ook grote onzin, maar ze BLEVEN er maar over doorgaan!
De rest van de therapiedag was ik serieus echt strontchagrijnig! :r
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 juni 2015 @ 19:55:21 #235
74056 crew  ToT
pi_153390670
En nu ben ik echt helemaal kapot. Net even geprobeerd wat te slapen, maar dat lukt niet. Ik zit echt in een enorme waas.
pi_153390866
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:54 schreef ToT het volgende:

[..]

Toppie! ^O^

Pfff brief binnengekregen over herkeuring, en overmorgen heb ik een gesprek over een herindicatie voor de huishoudelijke hulp. Belangrijke dingen dus.
Net mijn laatste dag van de TOM-training gehad, maar die liep alles behalve fijn.
2 therapeuten zaten bij mij echt van een mug een olifant te maken: blijkbaar is initiatief tonen bij een gezamenlijke oefening iets slechts. De rest van de groep zat het gezeik van die therapeuten ook met verbazing aan te horen; ik zou mijn groepsleden op een zijspoor zetten en geen kans geven als ik de opdracht meteen oppakte en direct in overleg met de rest ging van hoe we het gingen aanpakken.
De anderen vonden dat gelukkig ook grote onzin, maar ze BLEVEN er maar over doorgaan!

De rest van de therapiedag was ik serieus echt strontchagrijnig! :r
Vetgedrukte had ik dus vandaag, maar het is blijkbaar ook een beetje nattevingerwerk ofzo.
Herkeuring krijg ik nog even niet omdat ik bij een andere groep zat ofzo.

Onderstreepte...misschien vergis ik me in dit geval hoor, maar deze ondoordringbare pantserplaten (waar geen kaliber logica kan penetreren) is iets wat ik wel vaker bij NTs zie.
Het maakt bij NTs geen reet uit of je gelijk hebt of niet
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 juni 2015 @ 20:10:21 #237
74056 crew  ToT
pi_153391145
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vetgedrukte had ik dus vandaag, maar het is blijkbaar ook een beetje nattevingerwerk ofzo.
Herkeuring krijg ik nog even niet omdat ik bij een andere groep zat ofzo.

Onderstreepte...misschien vergis ik me in dit geval hoor, maar deze ondoordringbare pantserplaten (waar geen kaliber logica kan penetreren) is iets wat ik wel vaker bij NTs zie.
Het maakt bij NTs geen reet uit of je gelijk hebt of niet
Ja en het leuke is dat als je ze vervolgens klem geluld heb (de therapeuten, maar op ander vlak merk ik het ook bij veel andere NT'ers), dan gooien ze wat ze net gezegd hebben over een heel andere boeg!
"Neem deze situatie mee naar andere situaties elders en beschouw het als een cadeautje voor jezelf!"

Cadeautje? Wat is dat voor een infantiele opmerking (En die opmerking kwam later op de dag nog HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL vaak terug bij andere therapeuten.)

Maar prima; ik snap best dat er situaties zijn waar je zo initiatiefloos als de tyfus moet zijn en maar gewoon een dom slaafs volgelingetje moet zijn, maar daar was deze situatie niet naar: je moest samen een opdracht vervullen en ik nam alleen maar de eerste stap! Wat is daar mis mee? En als ik dus aantoon dat ik echt niets verkeerds had gedaan, vervormen ze het naar iets algemeens wat je elders kunt toepassen. WTF????
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 juni 2015 @ 20:10:44 #238
74056 crew  ToT
pi_153391156
Maar hoe ging die herindicatie vandaag bij jou? :)
pi_153391369
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 20:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja en het leuke is dat als je ze vervolgens klem geluld heb (de therapeuten, maar op ander vlak merk ik het ook bij veel andere NT'ers), dan gooien ze wat ze net gezegd hebben over een heel andere boeg!
"Neem deze situatie mee naar andere situaties elders en beschouw het als een cadeautje voor jezelf!"
Klopt.

Er zit geen duidelijke logica achter, maar ik kan het wel signaleren en dan vooral doordat ze zich in een miljoen bochten proberen te wringen en echt alle truukjes eruit gooien om maar niet met dat hete hangijzer geconfronteerd te hoeven worden.
Ongelijk krijgen hier is voor hen nog erger dan doodgaan :')

En op fok kom ik dit ook geregeld tegen, zelfs vandaag nog. Het was heel duidelijk dat ik gewoon gelijk had maar goed, ik heb met dat kliekje wel vaker aanvaringen gehad. Ze wanen zich onschendbaar (volgens hun ongeschreven gedragsregels dan) maar daar heb ik natuurlijk schijt aan.
quote:
Cadeautje? Wat is dat voor een infantiele opmerking (En die opmerking kwam later op de dag nog HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL vaak terug bij andere therapeuten.)

Maar prima; ik snap best dat er situaties zijn waar je zo initiatiefloos als de tyfus moet zijn en maar gewoon een dom slaafs volgelingetje moet zijn, maar daar was deze situatie niet naar: je moest samen een opdracht vervullen en ik nam alleen maar de eerste stap! Wat is daar mis mee? En als ik dus aantoon dat ik echt niets verkeerds had gedaan, vervormen ze het naar iets algemeens wat je elders kunt toepassen. WTF????
Zou het btw niet ook kunnen zijn dat je gewoonweg te slim voor ze bent?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 juni 2015 @ 20:25:55 #240
74056 crew  ToT
pi_153391645
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt.

Er zit geen duidelijke logica achter, maar ik kan het wel signaleren en dan vooral doordat ze zich in een miljoen bochten proberen te wringen en echt alle truukjes eruit gooien om maar niet met dat hete hangijzer geconfronteerd te hoeven worden.
Ongelijk krijgen hier is voor hen nog erger dan doodgaan :')

En op fok kom ik dit ook geregeld tegen, zelfs vandaag nog. Het was heel duidelijk dat ik gewoon gelijk had maar goed, ik heb met dat kliekje wel vaker aanvaringen gehad. Ze wanen zich onschendbaar (volgens hun ongeschreven gedragsregels dan) maar daar heb ik natuurlijk schijt aan.

[..]

Zou het btw niet ook kunnen zijn dat je gewoonweg te slim voor ze bent?
Hahaha! True @ hier op FOK! :D

En te slim voor die therapeuten? Tja ik heb de stagiaire daar al een paar keer redelijk onder tafel geluld en mijn groepsgenoten zeiden een keer dat ik de sessie echt helemaal had overgenomen en een andere keer dat ik beter op haar stoel kon gaan zitten! _O-
En de andere therapeuten? Tja uiteraard zeggen ze ook echt wel zinnige dingen, maar veel van hun trucjes werken bij mij gewoon niet. Ik heb hen ook al een paar keer gezegd dat ze echt ALLES wat er gezegd wordt op één of andere manier krampachtig kunnen ombuigen naar een positieve boodschap. Het lijkt soms alsof je echt niet tot ze door kunt dringen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 juni 2015 @ 20:30:25 #241
74056 crew  ToT
pi_153391827
Maar ik moet zeggen dat ik in het algemeen wel positief over de therapeuten daar ben hoor, en de TOM-training is ook wel een aanrader! :Y
pi_153392086
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 20:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Hahaha! True @ hier op FOK! :D
Ja. Eigenlijk post ik steeds minder op fok (ik heb het opgezocht. 2012: 18k posts. 2013: 8k posts. 2014: 6k posts. 2015 tot nu toe: 2k posts) en eigenlijk vrijwel alleen nog maar in dit topic, in D&A en her en der een topic in R&P of een ander topic buiten R&P wat mij boeit (zoals "wat luister je nu" of sinds kort het dromentopic).
quote:
En te slim voor die therapeuten? Tja ik heb de stagiaire daar al een paar keer redelijk onder tafel geluld en mijn groepsgenoten zeiden een keer dat ik de sessie echt helemaal had overgenomen en een andere keer dat ik beter op haar stoel kon gaan zitten! _O-
En de andere therapeuten? Tja uiteraard zeggen ze ook echt wel zinnige dingen, maar veel van hun trucjes werken bij mij gewoon niet. Ik heb hen ook al een paar keer gezegd dat ze echt ALLES wat er gezegd wordt op één of andere manier krampachtig kunnen ombuigen naar een positieve boodschap. Het lijkt soms alsof je echt niet tot ze door kunt dringen.
Klopt, ik heb dit soort aanvaringen in het verleden ook gehad, maar op een gegeven moment kwam ik tot de conclusie dat het mij niks hielp (en het was nou net wel de bedoeling dat het mij ging helpen uit de shit te komen enzo) dus heb ik dat omgebogen tot "zo goed mogelijk proberen met hun samen te werken" en dan verrassen ze me ook meer. Ding is, daardoor voelen de hulpverleners zich ook beter in hun vel, loopt hun gedachtengang wat meer gesmeerd en komen ze op meer ideeën die uiteindelijk -mij- weer vooruit gaan helpen.

Ik kwam tot de ontdekking dat ik wel keer op keer kon bewijzen dat ik slimmer was, maar dat hielp mij verder niks. Nog slimmer is om op de lange termijn het meest vooruit te gaan, toch? :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 juni 2015 @ 20:41:36 #243
74056 crew  ToT
pi_153392282
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja. Eigenlijk post ik steeds minder op fok (ik heb het opgezocht. 2012: 18k posts. 2013: 8k posts. 2014: 6k posts. 2015 tot nu toe: 2k posts) en eigenlijk vrijwel alleen nog maar in dit topic, in D&A en her en der een topic in R&P of een ander topic buiten R&P wat mij boeit (zoals "wat luister je nu" of sinds kort het dromentopic).

[..]

Klopt, ik heb dit soort aanvaringen in het verleden ook gehad, maar op een gegeven moment kwam ik tot de conclusie dat het mij niks hielp (en het was nou net wel de bedoeling dat het mij ging helpen uit de shit te komen enzo) dus heb ik dat omgebogen tot "zo goed mogelijk proberen met hun samen te werken" en dan verrassen ze me ook meer. Ding is, daardoor voelen de hulpverleners zich ook beter in hun vel, loopt hun gedachtengang wat meer gesmeerd en komen ze op meer ideeën die uiteindelijk -mij- weer vooruit gaan helpen.

Ik kwam tot de ontdekking dat ik wel keer op keer kon bewijzen dat ik slimmer was, maar dat hielp mij verder niks. Nog slimmer is om op de lange termijn het meest vooruit te gaan, toch? :)
Klopt, heb je helemaal gelijk in. Alleen de pest is dat ik echt moeite heb met dingen aan de kant te schuiven als ik het niet met hen eens ben. Soms laat ik het maar over me heen komen en de helft van de tijd snap ik hun punt wel een beetje als je het ONTZETTEND breed doortrekt en negeert dat ze het op een bizarre manier koppelen aan iets wat je net gedaan of gezegd hebt.
pi_153392544
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 20:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Klopt, heb je helemaal gelijk in. Alleen de pest is dat ik echt moeite heb met dingen aan de kant te schuiven als ik het niet met hen eens ben. Soms laat ik het maar over me heen komen en de helft van de tijd snap ik hun punt wel een beetje als je het ONTZETTEND breed doortrekt en negeert dat ze het op een bizarre manier koppelen aan iets wat je net gedaan of gezegd hebt.
NTs lullen vaak een beetje om de hete brei heen, ik probeer tegenwoordig dan maar op een wat meer tactische manier de door mij gewilde info te extraheren en dat kan door een beetje tegen ze te liegen (beetje op dezelfde manier als waarom je tegen een NT die vraagt "maakt deze jurk me dik?" ook niet de waarheid gaat zeggen). Het is ruk...maar het werkt wel :')

Alleen vind ik het wel vermoeiend om op zo'n manier te converseren met mensen, het maakt me moe.

Sterker nog, de laatste tijd merk ik dat ik eigenlijk veel liever met autisten omga dan met NTs.
Ik vind het gewoon veel prettiger en ben een beetje aan het kijken naar mogelijkheden er meer te ontmoeten. Dat gaat alleen niet echt binnen mn eigen gemeente dus ga ik mn zoekgebied uitbreiden :P

Edit: Communicatie met NTs ervaar ik als frustrerend en ik begin er een beetje moe van te worden (ook op fok zelf trouwens) en bij autisten (vooral als die zelf ook slimmer zijn) voel ik me gelijk al meer op mn gemak merk ik.
pi_153392701
Ik begin wat communicatie met NTs betreft steeds meer een beetje een gevoel te krijgen van "Why bother?" :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 juni 2015 @ 20:58:26 #246
74056 crew  ToT
pi_153392923
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

NTs lullen vaak een beetje om de hete brei heen, ik probeer tegenwoordig dan maar op een wat meer tactische manier de door mij gewilde info te extraheren en dat kan door een beetje tegen ze te liegen (beetje op dezelfde manier als waarom je tegen een NT die vraagt "maakt deze jurk me dik?" ook niet de waarheid gaat zeggen). Het is ruk...maar het werkt wel :')

Alleen vind ik het wel vermoeiend om op zo'n manier te converseren met mensen, het maakt me moe.

Sterker nog, de laatste tijd merk ik dat ik eigenlijk veel liever met autisten omga dan met NTs.
Ik vind het gewoon veel prettiger en ben een beetje aan het kijken naar mogelijkheden er meer te ontmoeten. Dat gaat alleen niet echt binnen mn eigen gemeente dus ga ik mn zoekgebied uitbreiden :P

Edit: Communicatie met NTs ervaar ik als frustrerend en ik begin er een beetje moe van te worden (ook op fok zelf trouwens) en bij autisten (vooral als die zelf ook slimmer zijn) voel ik me gelijk al meer op mn gemak merk ik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik begin wat communicatie met NTs betreft steeds meer een beetje een gevoel te krijgen van "Why bother?" :P
Couldn't agree more! :Y
Ja bij mij in de omgeving is ook een auti-café waar ik afgelopen vrijdag eigenlijk naar toe had gewild, maar wegens omstandigheden kon ik helaas niet. Erg jammer, want het gespreksonderwerp ging deze keer over eenzaamheid.

Communiceren met niet-autisten kost mij ook gruwelijk veel energie; het gaat echt niet op een natuurlijke manier. Ik voel me veel meer op m'n gemak met mensen met dezelfde problematiek.
Dat is trouwens wel grappig; met de laatste 3 therapieën die ik heb gehad, zei iedereen dit ook precies! :D En met name deze TOM-groep: voor sommigen was het echt een enorme openbaring dat mensen blijkbaar WEL met respect met hen om konden gaan!
pi_153393303
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 20:58 schreef ToT het volgende:

[..]

[..]

Couldn't agree more! :Y
Ja bij mij in de omgeving is ook een auti-café waar ik afgelopen vrijdag eigenlijk naar toe had gewild, maar wegens omstandigheden kon ik helaas niet. Erg jammer, want het gespreksonderwerp ging deze keer over eenzaamheid.

Communiceren met niet-autisten kost mij ook gruwelijk veel energie; het gaat echt niet op een natuurlijke manier. Ik voel me veel meer op m'n gemak met mensen met dezelfde problematiek.
Dat is trouwens wel grappig; met de laatste 3 therapieën die ik heb gehad, zei iedereen dit ook precies! :D En met name deze TOM-groep: voor sommigen was het echt een enorme openbaring dat mensen blijkbaar WEL met respect met hen om konden gaan!
Jaaa! Vetgedrukte is waarheid! _O_

Ik moet alles gaan simuleren zeg maar, alsof ik moet acteren ofzo :')
Het is zo omslachtig, autisten zijn gewoon lekker duidelijk :Y
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 juni 2015 @ 21:09:42 #248
74056 crew  ToT
pi_153393455
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jaaa! Vetgedrukte is waarheid! _O_

Ik moet alles gaan simuleren zeg maar, alsof ik moet acteren ofzo :')
Het is zo omslachtig, autisten zijn gewoon lekker duidelijk :Y
Tja ik ben altid op mijn hoede; als je jezelf bent, krijg je heel snel een tik over je neus, dus dan inderdaad maar krampachtig wat aangeleerde trucjes toepassen.
pi_153393533
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:09 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja ik ben altid op mijn hoede; als je jezelf bent, krijg je heel snel een tik over je neus, dus dan inderdaad maar krampachtig wat aangeleerde trucjes toepassen.
Wat vetgedrukte aangaat, schijn ik op fok zelfs een reputatie opgebouwd te hebben :P
En het is eigenlijk gewoon best wel achterlijk want ik ben me dus van geen kwaad bewust _O- :P

En ik haat het om niet mezelf te kunnen zijn, ik voel me het liefst op mn best en dat voel ik het snelst bij mensen bij wie ik mezelf kan zijn :)
En ik denk dat ik dan toch bij andere autisten uit ga komen _O- :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 9 juni 2015 @ 21:16:00 #250
74056 crew  ToT
pi_153393688
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat vetgedrukte aangaat, schijn ik op fok zelfs een reputatie opgebouwd te hebben :P
En het is eigenlijk gewoon best wel achterlijk want ik ben me dus van geen kwaad bewust _O- :P

En ik haat het om niet mezelf te kunnen zijn, ik voel me het liefst op mn best en dat voel ik het snelst bij mensen bij wie ik mezelf kan zijn :)
En ik denk dat ik dan toch bij andere autisten uit ga komen _O- :P
Kun je nagaan; dan ben je als autist toch langzaam maar zeker aan het kijken je sociale kringen verder uit te breiden en wat zelfverzekerdheid te krijgen; krijg je een chronisch dronken buurman met een grote bek die bijna alleen over seks kan praten en je continu onderbreekt en je voor schut zet als er anderen bij zijn. Is niet persoonlijk bedoeld; zo gaat hij met iedereen om, maar ik kan er ECHT niet mee om gaan! :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')