quote:
Wat verwacht je? 1 of andere nobody zonder de sociale knowhow om enigszins een normaal gesprek aan te knopen met het andere geslacht, of na te denken waar hij dat wel zou kunnen, wordt na een paar tips op een forum de nieuwe casanova van Mokum en omstreken?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:08 schreef PatrickJane het volgende:
Ik ben 19 en studeer in Amsterdam.
Verwacht ze hier ook niet te vinden, was benieuwd naar mensen die er ervaring mee hebben en die zouden willen delen.
Bedankt voor deze bijdrage, erg gewaardeerd. Nee, dat verwacht ik natuurlijk niet, was simpel weg benieuwd naar mensen hun ervaringen met dit onderwerp.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat verwacht je? 1 of andere nobody zonder de sociale knowhow om enigszins een normaal gesprek aan te knopen met het andere geslacht, of na te denken waar hij dat wel zou kunnen, wordt na een paar tips op een forum de nieuwe casanova van Mokum en omstreken?
Ik denk dat je beter eerst vrienden met vrouwen kunt worden, dan komen de benefits waarschijnlijk ook welquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:08 schreef PatrickJane het volgende:
Ik ben 19 en studeer in Amsterdam.
Verwacht ze hier ook niet te vinden, was benieuwd naar mensen die er ervaring mee hebben en die zouden willen delen.
Hetzelfde hier. Heel handig allemaal. En verder Tinder, maar dat heb ik nog niet echt gebruikt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:19 schreef bondage het volgende:
DatingappsIk gebruik OkCupid, is niet alleen een app maar ook een site. Matches worden gezocht op basis van ingevulde vragen over van alles en nogwat. Prima manier om vrienden met extra's te vinden.
Tinderquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:02 schreef PatrickJane het volgende:
Hi,
Ik vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn met fwb's en hoe jullie deze gevonden hebben? Lijkt mij heel leuk om iemand te vinden om wat meer mee te experimenteren.
Eindig je dan niet meteen in de friendzone waardoor ze je nooit als seksueel persoon zien?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:01 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter eerst vrienden met vrouwen kunt worden, dan komen de benefits waarschijnlijk ook wel![]()
Als je veel vrouwen om je heen wilt hebben, ga dan naar de kantine van de faculteit psychologie op het Roeterseiland. Daar zijn heel veel mooie blonde vrouwen van 20 te zien. En dan aanspreken he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |