abonnement Unibet Coolblue
pi_153627003
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:14 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Goeie speler wel. Door hem promoveerde Excelsior.
Mwah, maar voor het spel wat PEC wil spelen is het niet geschikt. Voetballend kan hij er geen ene kut van, alleen scoort hij ze.
pi_153627178
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mwah, maar voor het spel wat PEC wil spelen is het niet geschikt. Voetballend kan hij er geen ene kut van, alleen scoort hij ze.
Dit seizoen hadden we wel zo'n type kunnen gebruiken. Het veldspel is vaak prima en de aanvoer ook, maar als Necid of Nijland ze niet maakt en de ander op de bank zit verlies je elk duel.
pi_153627235
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit seizoen hadden we wel zo'n type kunnen gebruiken. Het veldspel is vaak prima en de aanvoer ook, maar als Necid of Nijland ze niet maakt en de ander op de bank zit verlies je elk duel.
Zit wat in. Ook in de play-offs draaide hij prima. Tegen RKC Waalwijk.

Zijn zaakwaarnemer vertelt tegen het AD dat hij vrijwel zeker terugkeert in Nederland.
pi_153627270
quote:
PEC Zwolle aast op Veldwijk

Lars Veldwijk moet de nieuwe spits worden van PEC. De club uit Zwolle heeft zich bij Nottingham Forest gemeld voor de 23-jarige aanvaller. Van een akkoord is volgens zijn zaakwaarnemer nog geen sprake. Wel bevestigt belangenbehartiger Fardy Bachdim dat de voormalige goalgetter van Excelsior zeker terugkeert naar Nederland. ,,Er zijn meerdere gegadigden in de eredivisie. Hij tekent waarschijnlijk deze week nog bij de club die er als eerst met ons en Nottingham uitkomt."

PEC Zwolle hoopt nog altijd op een langer verblijf van eerste spits Tomas Necid. De Tsjechisch international beschikt over een transfervrije status maar lijkt de voorkeur te geven aan een stap hogerop. Omdat ook de contracten van Dimitrios Ferfelis en Denis Mahmudov niet werden verlengd, heeft trainer Ron Jans alleen Stef Nijland nog als optie voor de spitspositie. PEC ziet Veldwijk dan ook als welkome versterking en heeft zich bij diens zaakwaarnemer en club in Engeland gemeld om hem voor een jaar te huren.

,,Wij zijn inderdaad in gesprek met PEC Zwolle, maar er zijn meerdere gegadigden in de eredivisie," zegt zaakwaarnemer Bachdim. ,,Hij tekent waarschijnlijk bij de club die er als eerst met ons en Nottingham uitkomt. Wij hebben ons pakket voorgelegd aan de clubs die hem graag zien komen. Daarin zijn wij heel open en eerlijk. Maar ook Nottingham heeft eisen. De club die bereid is het verst voor hem te gaan, gaat het waarschijnlijk worden."
pi_153627376
Ik hoop stiekem dat verder niemand Necid wil hebben. Wat een baas is het toch.
pi_153627423
Wel triest weer dat een bankzitter van de nummer 14 van het 2e niveau in Engeland een meerwaarde is voor onze middenmoot.
pi_153627472
Maar PEC wil dus weer een spits huren. Wanneer kunnen ze gewoon een capabele spits voor langer vastleggen?
pi_153627570
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:28 schreef hafcfan het volgende:
Wel triest weer dat een bankzitter van de nummer 14 van het 2e niveau in Engeland een meerwaarde is voor onze middenmoot.
Waarom is dat triest? De Championship is qua begrotingen en stadions gewoon gelijkwaardig of nog groter dan de Eredivisie. Nottingham is dan ook nog een club die tientallen miljoenen ponden schuld heeft.
pi_153681001
Bjelica gaat naar Helmond Sport.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 15:06:17 #135
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_153693051
quote:
6s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:18 schreef Intellectueel het volgende:
Mijn betrouwbare bron zegt:

PEC bezig met nieuwe spits. Kan elk ogenblik rondkomen. Welke spits houd ik nog even lekker voor mezelf.
De week is ondertussen voorbij. Verdwijnt deze spits ook weer als sneeuw voor de zon?
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_153698134
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 15:06 schreef Mkr het volgende:

[..]

De week is ondertussen voorbij. Verdwijnt deze spits ook weer als sneeuw voor de zon?
Gedoeld.
  zondag 21 juni 2015 @ 18:01:22 #137
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_153723003
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:01 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Gedoeld.
Willem 2 mengt zich ook in de strijd om Lars Veldwijk.

Maar we wachten af!
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_153725749
Weer een week voorbij, Kvida dus de enige nieuwe speler tot nu toe? En dat terwijl de Eagles al zes versterkingen binnen hebben, op een Jupiler-budget...

Ik begin me licht zorgen te maken. Die super snelle presentatie was gebakken lucht, vast omdat er meer clubs voor Veldwijk in de markt zijn.
  maandag 22 juni 2015 @ 09:35:07 #139
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_153738999
quote:
FC Twente is op zoek naar een assistent voor hoofdcoach Alfred Schreuder en haalt mogelijk een oude bekende naar Enschede. René Hake is een belangrijke kandidaat om met ingang van komend seizoen als rechterhand van Schreuder te gaan fungeren, meldt TC Tubantia.
/
De 43-jarige Hake is momenteel assistent-trainer bij PEC Zwolle, maar heeft een verleden bij Twente; eerst in de jeugdopleiding, later bij de beloften van de Tukkers. Tussen 2005 tot 2009 had Hake de A-junioren onder zijn hoede, waarmee hij in 2007 kampioen van Nederland werd. In 2009 werd hij als opvolger van Cees Lok aangesteld en werd hij trainer van het beloftenteam.
Hake ging vervolgens als eindverantwoordelijke aan de slag bij FC Emmen, maar bleef slechts één seizoen hoofdtrainer van de Jupiler League-club. Sinds 2012 is de oefenmeester in Zwolle werkzaam als assistent van Ron Jans. Hij staat daar nog een jaar onder contract, maar het lijkt er dus op dat Twente al op korte termijn probeert hem terug naar Enschede te halen.
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
  maandag 22 juni 2015 @ 14:15:08 #140
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_153745680
Ik moest lachen:

PECZwolleStats twitterde op maandag 22-06-2015 om 13:58:17 * Aantal PEC Zwolle fans mee naar wedstrijd in Praag: 2000* Aantal Eagles fans mee naar wedstrijd in Boedapest: 0 http://t.co/dULkekCnax reageer retweet
http://www.vi.nl/nieuws/g(...)-gesloten-deuren.htm
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 juni 2015 @ 14:33:50 #141
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_153746165
Haha lekker voor ze :D
  maandag 22 juni 2015 @ 15:14:09 #142
131603 Afwazig
Serious business
pi_153747201
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 19:46 schreef Tchock het volgende:
Weer een week voorbij, Kvida dus de enige nieuwe speler tot nu toe? En dat terwijl de Eagles al zes versterkingen binnen hebben, op een Jupiler-budget...

Ik begin me licht zorgen te maken. Die super snelle presentatie was gebakken lucht, vast omdat er meer clubs voor Veldwijk in de markt zijn.
Zorgen te maken? Het is 22 juni hoor.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2015 @ 18:20:39 #143
274204 crew  Mexicanobakker
pi_153752246
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 19:46 schreef Tchock het volgende:
Weer een week voorbij, Kvida dus de enige nieuwe speler tot nu toe? En dat terwijl de Eagles al zes versterkingen binnen hebben, op een Jupiler-budget...

Ik begin me licht zorgen te maken. Die super snelle presentatie was gebakken lucht, vast omdat er meer clubs voor Veldwijk in de markt zijn.
Maar gelukkig kan iedereen hier lachen want de Egels mogen Europa in zonder uitpubliek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_153752311
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar gelukkig kan iedereen hier lachen want de Egels mogen Europa in zonder uitpubliek.
Een Europees avontuur winnen met de fair play ranking en het weer kwijtraken door een racistische tegenstander. Je verzint het niet _O-
  maandag 22 juni 2015 @ 18:24:38 #145
131603 Afwazig
Serious business
pi_153752352
En thuis in Emmen spelen. Hoe dan :').
pi_153752499
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:24 schreef Afwazig het volgende:
En thuis in Emmen spelen. Hoe dan :').
Dat ook nog ja :')
pi_153752546
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar gelukkig kan iedereen hier lachen want de Egels mogen Europa in zonder uitpubliek.
Prachtig inderdaad. In deze tijden van non-voetbal en weinig spectaculair voetbalnieuws is dit wel even genieten ja.
pi_153759908
Weer een mislukt talent op proef bij PEC.

quote:
Na een slepende liesblessure en avonturen in Griekenland en Engeland wil Boban Lazic zich bewijzen in de Eredivisie. De 21-jarige vleugelaanvaller krijgt in de komende drie weken de kans een contract af te dwingen bij PEC Zwolle.
'Ik wil graag in Nederland voetballen, het liefst bij een club die aanvallend voetbal speelt met drie spitsen', zegt Lazic in gesprek met Voetbal International. 'Wat dat betreft zit ik goed bij PEC Zwolle. Trainer Ron Jans is tevreden en heeft laten weten graag een type speler zoals ik erbij te willen.'

'We hebben de afspraak gemaakt dat we na drie weken gaan praten over een contract. Dat regelt mijn zaakwaarnemer Mino Raiola, ik focus me alleen op voetbal', aldus de Nederlander van Servische afkomst. Lazic sluit vrijdag aan bij de eerste training. De aanvaller kwam in het verleden uit voor Ajax en Olympiakos Pireaus, terwijl hij vorig jaar op weg leek naar Hull City. 'Tijdens de eerste stage liep ik een liesbreuk op en na de operatie ben ik te vroeg begonnen.'

'Ik mocht terugkomen bij Hull en wilde me graag bewijzen, maar in plaats van rustig aan te beginnen ging ik gelijk volle bak en raakte ik weer geblesseerd aan mijn lies. Daarna heb ik acht weken gerevalideerd in Zeist en ondertussen zocht Raiola naar een club waar ik mee kon trainen om fit te worden. Dat werd PEC, maar omdat het eerste toewerkte naar de KNVB-bekerfinale en later naar de play-offs ben ik begonnen bij Jong Zwolle. Dat ging zo goed, dat Jans na een gesprek met zijn assistent Gert Peter de Gunst ook enthousiast werd.'

Na twee kortstondige avonturen zag de kleine buitenspeler een nieuwe stage buiten Nederland niet zitten. 'Ik heb een zware tijd gehad in het buitenland, met name bij Olympiakos Piraeus. Ik heb graag mijn familie om me heen', aldus de aanvaller, die in Zwolle helemaal is opgebloeid. 'Het is lang geleden dat ik met zo veel plezier aan het voetballen ben. PEC is een leuke open club en ik ken de nodige spelers uit mijn periode bij Ajax, zoals Sheraldo Becker en Jody Lukoki.'
Vaag verhaal zeg. Is in de winter van 2013-14 van de bank van Ajax naar Olympiakos verkast. Vervolgens twee keer geblesseerd geraakt tussen januari 2014 en zomer 2014. Toen geprobeerd bij Utrecht aan de bak te komen, dat lukte niet, en daarna bij Hull afgewezen om een blessure.

Wat heeft die knul het hele seizoen 2014-15 uitgespookt? Ik kan het niet vinden. Kan ook niet vinden of hij überhaupt wel een wedstrijd voor Olympiakos heeft gebald. :')
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 juni 2015 @ 23:05:22 #149
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_153761042
ForzaPECZwolle twitterde op maandag 22-06-2015 om 23:01:26 BREAKING! PEC Zwolle nadert een akkoord met PFK Ludogorets over een transfer van Jody Lukoki. PEC ontvangt dan een aanzienlijke transfersom. reageer retweet
pi_153761202
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:05 schreef Pino112 het volgende:
ForzaPECZwolle twitterde op maandag 22-06-2015 om 23:01:26 BREAKING! PEC Zwolle nadert een akkoord met PFK Ludogorets over een transfer van Jody Lukoki. PEC ontvangt dan een aanzienlijke transfersom. reageer retweet
Waarde volgens transfermarkt.nl: ¤850.000. Dat zou echt dikke prima zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')