De Garmin heb ik het nummer niet van .quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:16 schreef 617-716 het volgende:
Even via dit topic:
Uit een erfenis heb ik deze voorwerpen overgehouden.
1) Een Tom Tom dinges:
Schermpie, plus wat kabels.
Een briefje met Tom Tom wachtwoord (gekoppeld aan niet meer bestaand e-mail adres)
2)
Garmin Nuvi 55
In doosje, schermpje, kabels, boekjes
Een briefje met Garmin wachtwoord (gekoppeld aan niet meer bestaand e-mail adres)
Deze twee dingen zijn al een aantal jaar niet gebruikt. Ziet er wel allemaal heel uit.
Ik gebruik deze dingen niet.
Is dit nog te gebruiken überhaupt (of is een soort abonnement eraan verplicht en derhalve zonder abbo niet te gebruiken?). En als het nog te gebruiken is... is 't nog van deze tijd, en wat waard?
Of kan dit naar de vuilnishoop?
TOM TOM foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GARMIN foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog nooit van DiMavery gehoord, dus even gegoogled. Ik zie het merk wel bij BAX voorbij komen, daar zitten de meeste gitaren van dat merk grofweg tussen de 90 en 140 euro. Volgens mij evt interessant voor iemand die wil zien of gitaar spelen iets voor hem/haar is.quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb op zolder m'n oude gitaar tevoorschijn gehaald en ben er inmiddels achter dat het een DiMavery DRG 69 is. Kan op internet zo goed als niks vinden over die gitaar
Iemand enig idee wat 'ie waard is?
Ooh nee ik heb oprecht geen idee wat 'ie waard is. Weet ook niet eens meer wat ik er zelf voor heb betaaldquote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:02 schreef vigier het volgende:
[..]
Nog nooit van DiMavery gehoord, dus even gegoogled. Ik zie het merk wel bij BAX voorbij komen, daar zitten de meeste gitaren van dat merk grofweg tussen de 90 en 140 euro. Volgens mij evt interessant voor iemand die wil zien of gitaar spelen iets voor hem/haar is.
Beetje afhankelijk van de staat tussen de 40 & 80 euro gaan zitten? Maar wellicht had je deze info zelf ook al en was je op zoek naar een specifieker bedrag?
Zekers! Er is een redelijke markt voor vintage jaren 90 computers. Geen extreme bedragen, maar wel de moeite waard om het niet naar de recycling te brengen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:08 schreef Socios het volgende:
Een goed werkende complete 486... Levert dat nog wat op...?
Zo'n 150 -200 Euro.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:28 schreef Lyzio_NL het volgende:
Wat kun je redelijkerwijs nog vragen voor een Nintendo Switch Lite, met opbergcase, screenprotector, oplader, geheugenkaartje (SanDisk 16GB) en originele verpakking? Ding is krasvrij en zitten geen gebruikerssporen op.
Thanks. Heb ‘m op Marktplaats gezet voor 175. Eens kijken of het wat gaat worden.quote:
Terecht toffe verzameling. Die GI JOE's vooral.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:19 schreef W4 het volgende:
Inmiddels is alles verkocht. Voor wie het interesseert, het totaal (in delen verkocht) heeft ruim 150 EURO opgeleverd.
Heb je 'm nog liggen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Kickje .
Ik vond een oude platenspeler, een Gerrard 401, zonder naald/stylus, maar hij werkt nog wel voor zover ik kan testen. Hij ziet er nog goed uit verder.
Maar ik heb geen idee wat zo'n ding waard zou zijn, ik zie ze op Ebay wel voor veel geld, maar de vinylmarkt is wel een beetje inflated heb ik het idee.
De originele gebruiksaanwijzing zit er ook nog bij.
Eigen foto:
[ afbeelding ]
Dit is wat iemand anders vraagt:quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:16 schreef WheatWaffles het volgende:
Ik heb hier een Microsoft Surface Go 3 met Pentium gold cpu liggen. 64gb opslag. Wi-fi versie. Nog in de folie verpakt. Gekregen bij een KPN glasvezel abbo. In de tweakers pricewatch staat hij alleen nog refurbed te koop voor 350.
Hoeveel is deze nog waard. helemaal nieuw dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |