SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
uit de hoogte doenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Kijk hem uit de hoogte doen dan, deze man.
Hurrdurr ik studeer sociologie ik weet precies hoe mensen werken. Heb je je LOI psychologie ook al behaald?
heeft geen kk met m'n studie te makenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Hurrdurr ik studeer sociologie ik weet precies hoe mensen werken. Heb je je LOI psychologie ook al behaald?
Ja en alsof je direct autisme hebt als je geen zin hebt om met die mongolen donateurwervers te pratenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
hahahaha kankermooi ik zeg tegen m'n broertje check brabantsebeffer.nl en dit is 1 van de eerste dingen die hij citeert van die sitequote:
auti gespot!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en alsof je direct autisme hebt als je geen zin hebt om met die mongolen donateurwervers te praten
xD srs, wat is een befstoelquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hahahaha kankermooi ik zeg tegen m'n broertje check brabantsebeffer.nl en dit is 1 van de eerste dingen die hij citeert van die site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |