met een goed blauw oog gaat een beetje make up niet helpen hoor en dan denken ze straks dat ie een dragqueen is ofzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 01:11 schreef houdjemond het volgende:
Tsja.. ligt eraan hoe je aan je blauwe oog komt he?
Gewoon een stom ongelukje? Dan pak je even wat foundation van je vriendin.
Was goed bedoeld uiteraard, TS zou het een beetje kunnen camoufleren en er een heldendaad aan kunnen plakken van "oude oma werd overvallen en ik heb haar gered", of eerlijk vertellen dat hij tegen de stok van de bezem liep toen hij zich rond liet commanderen?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 01:17 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
met een goed blauw oog gaat een beetje make up niet helpen hoor en dan denken ze straks dat ie een dragqueen is ofzo.
mannen camoufleren niet. tenzij het soldaten zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 01:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was goed bedoeld uiteraard, TS zou het een beetje kunnen camoufleren en er een heldendaad aan kunnen plakken van "oude oma werd overvallen en ik heb haar gered", of eerlijk vertellen dat hij tegen de stok van de bezem liep toen hij zich rond liet commanderen?
Dan moet TS niet janken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 01:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
mannen camoufleren niet. tenzij het soldaten zijn.
Wil je die baan, ja of nee?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:08 schreef Pierson87 het volgende:
Hallo,
Ik heb morgenochtend een sollicitatie, maar ik heb vanavond bij een huishoudelijk ongeluk een blauw oog opgelopen.
Wat te doen? Gewoon komen met een blauw oog en het toelichten?
(Graag alleen serieuze reacties)
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 01:26 schreef Hallmark het volgende:
Kun je niet gewoon een beetje make-up en een grote pleister er op plakken?
Hoe vaak ga jij met een blauw oog op sollicitatiegesprek ?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:48 schreef Geerd het volgende:
Teveel gezopen en geflikkerd net de fiets maak ik er altijd van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |