wanneer ben jij eigenlijk jarig mint?quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:23 schreef minthy het volgende:
En een hartstikke jarig Muisje!!![]()
Gefeliciteerd!!
Minthy is forever 21quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wanneer ben jij eigenlijk jarig mint?
14 mei, tegelijk met Sersjee. Topdag is dat.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wanneer ben jij eigenlijk jarig mint?
Gezellig op je verjaardag naar de helse honderd luisterenquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:26 schreef minthy het volgende:
[..]
14 mei, tegelijk met Sersjee. Topdag is dat.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
MUZ / Plaats hier een leuk nieuw nummer van youtube.com/devicesupport
Goed topic jongens.
Nou, wat je zegt!!quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezellig op je verjaardag naar de helse honderd luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Heb je ook op Deja Vu gestemd?quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe kan ik nou makkelijk m'n lijst hierheen kopiëren?
Overigens alleen uit de voorkeurslijst wat bekende albums voor mij gekozen die ik wel goed vind
Heb alleen voorkeursplaten gepakt, vandaar dat m'n lijst zo kort isquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je ook op Deja Vu gestemd?
schandalig dat die niet in de voorkeuzelijst stond
quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
Oh geluktVond mijn lijst beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CCR staat er niet in, ik neem die keuzelijst niet echt serieusquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
Oh geluktWat een baggerlijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamJimmylekker faxen heel de dag echt genot
CCR vind ik ook niet echt een albumband.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
CCR staat er niet in, ik neem die keuzelijst niet echt serieus
Maar goed, jij ook niet echt gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |