Hebben die twee al eens sex gehad?quote:
Hij heeft em al weer weggelegdquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik zie geen lach op zijn gezicht![]()
weet t niet
ik ook niet en ben zelfs weer favorietloosquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:56 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik weet echt nog niet wat ik van Rob moet vinden.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Damn!! sorrie lorrie
Ik herkende je UI ff niet zo snel![]()
Ik was zo gewend aan die andere
Net stond hij buiten te kletsen met Ivan en Col en praatte hij telkens door de ander heen. Ben bang, dat hij dit vaker gaat doen. Doet hij nl ook tijden het Centraal.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:56 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik weet echt nog niet wat ik van Rob moet vinden.
Ik moet altijd zo wennen als iemand hier een nieuwe/andere UI heeftquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo wennen als iemand hier een nieuwe/andere UI heeft![]()
![]()
Gênant gewoon
Hoe vind je die van mij?quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo wennen als iemand hier een nieuwe/andere UI heeft![]()
![]()
Gênant gewoon
top! leuker als dat enge oogquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:02 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Hoe vind je die van mij?
Eentje voor een lach
Ik ben Mark en Gina al zat!quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:01 schreef Luna1956 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dit en hoor Mark en Gina
Jij hebt ook om de zoveel tijd weer een andere UI ... de meeste ken ik volgens mij nuquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:02 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Hoe vind je die van mij?
Eentje voor een lach
Ja, deze vond ik ook meteen leuk. Hidiho kwam er mee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hebt ook om de zoveel tijd weer een andere UI ... de meeste ken ik volgens mij nu![]()
Deze is leuk!
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:05 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, deze vond ik ook meteen leuk. Hidiho kwam er mee.
Even gevraagd of ik m mocht gebruiken. Kon m zo plaatsen.
Denk, dat ik deze wel even hou.....
Deze moet je zeker houden Lunaquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:05 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, deze vond ik ook meteen leuk. Hidiho kwam er mee.
Even gevraagd of ik m mocht gebruiken. Kon m zo plaatsen.
Denk, dat ik deze wel even hou.....
Als de ergste verliefdheid weer voorbij is, gaan we denk ik wel Billy en Ruud taferelen krijgen.quote:
Ik heb mijn kist al ingepakt. Morgen alleen die tube met aambeienzalf vullen met roomkaas en fopsigaretten kopen.quote:
oh ras... ik zou het fantastiisch vinden als jij daar zatquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik heb mijn kist al ingepakt. Morgen alleen die tube met aambeienzalf vullen met roomkaas en fopsigaretten kopen.
Versta jij het dan? Waar heeft ze het over?quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:14 schreef puzziepie het volgende:
Ik herken wel wat dingetjes in Gina's verhaal ..............
Hahahahahaha Mafkees hahahaquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik heb mijn kist al ingepakt. Morgen alleen die tube met aambeienzalf vullen met roomkaas en fopsigaretten kopen.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
over haar relaties...quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:21 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Versta jij het dan? Waar heeft ze het over?
Hmm. Jouw aanwezigheid zou ik mss kunnen waarderen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:23 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Hmm. Jouw aanwezigheid zou ik mss kunnen waarderen.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:23 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Hmm. Jouw aanwezigheid zou ik mss kunnen waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |