SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar bemoei jij je mee?, terug in je SC-hok.... ksssssssssssssssstquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:48 schreef mootie het volgende:
Man, man, man... Vraag even om een fatsoenlijke TT in de Fb.![]()
![]()
Paul Turnerquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:49 schreef Urb het volgende:
Godsamme we hadden het er gister nog over, Gio gaat steeds meer op Paul Turner lijken, en nu helpt Naomie hem nog een handje ook.
[ afbeelding ]![]()
Gio
TEAM BAKSTEEN![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:49 schreef Urb het volgende:
Godsamme we hadden het er gister nog over, Gio gaat steeds meer op Paul Turner lijken, en nu helpt Naomie hem nog een handje ook.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet helemaal waarquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:51 schreef utopinee het volgende:
[..]
nicole? is naar mijn mening een grote nietsnut met een hele grote bek .... heb je helemaal niets aan![]()
Haar gevoel is oké! (bijv. patrick) Ze heeft wat meer bevestiging nodigzodat ze ook consequenter en vasthoudender is in haar daadkracht. Nu, geeft Nicole te snel op en gaat te snel mee met anderen, helaas
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik had al een nieuwe aangevraagd, maar om gezeik over kapen te voorkomen, had ik die even als tijdelijk. Ik weet dat Fritsie nooit opent.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:48 schreef lorrie03 het volgende:
zo ken ik je weer ls... vind alleen de tt tegenvallen
En dan moet net die gifkikker weer komen met een gr*te b*k.![]()
Ok, ik doe geen oog meer dicht vannacht
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Dragtopia. Dit is wat ik van een nieuwe samenleving verlang inderdaad.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had al een nieuwe aangevraagd, maar om gezeik over kapen te voorkomen, had ik die even als tijdelijk. Ik weet dat Fritsie nooit opent.
![]()
![]()
Waarom wordt Gio zo opgemaakt dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Weet iemand nog wie bij (volgens mij SST) omgetoverd werd tot een dragqueen en wat werkelijk onvoorspelbaar was. Ik kan het in mijn photobucket niet zo snel vinden in mijn accounts.
Nee, ik bedoel deze niet.....![]()
![]()
ach wat kan jou die gifkikker schelen.... maar het schept werkgelegenheid blijkbaarquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had al een nieuwe aangevraagd, maar om gezeik over kapen te voorkomen, had ik die even als tijdelijk. Ik weet dat Fritsie nooit opent.
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Philipquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet iemand nog wie bij (volgens mij SST) omgetoverd werd tot een dragqueen en wat werkelijk onvoorspelbaar was. Ik kan het in mijn photobucket niet zo snel vinden in mijn accounts.SOONY![]()
Worden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
karim ?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet iemand nog wie bij (volgens mij SST) omgetoverd werd tot een dragqueen en wat werkelijk onvoorspelbaar was. Ik kan het in mijn photobucket niet zo snel vinden in mijn accounts.![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:55 schreef rico80 het volgende:
[..]
Om de band met zijn plamuurlappenpop te versterken.
quote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: