quote:
De strijd om Tim 'Vicious'door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Vrijdag 28 november komt de single uit: My Way van Tim 'Vicious', de jongen die elke kijker van Idols moet zijn bijgebleven. Gekleed in een heuse 'lawaaiblouse' stond hij de eerste aflevering voor de jury. Jurylid Henkjan Smits: "Het is voor het eerst dat ik tijdens dit nummer moet lachen."
De single van Tim
Al ver vóór de uitzending in november had Tim in april zijn site al aangemaakt. Met daarop alles wat hij over zichzelf kwijt wil. Eind november verschijnt opeens de site timvicious.nl. Maar die is niet door Tim zelf geregistreerd. Sterker nog, de 15-jarige in de provincie Utrecht woonachtige zanger, wil er helemaal niets mee te maken hebben. Hij beweert zelfs nog nooit contact te hebben gehad met de makers ervan.Advocaat
De medewerkers van het internetbedrijfje dat achter de site zit, zijn net als Tim nog heel jong. Kwade bedoelingen hebben zij geenszins: "We zijn Tim een paar keer tegen gekomen, maar als we hem aanspreken begint hij meteen over een advocaat. Terwijl wij alleen maar vinden dat hij een mooie site verdient. Laat er dus geen misverstand over bestaan: onze site is niet gemaakt door maar over Tim, en is dus niet officieel."En hoe de officiële site van Tim dan wel heet? Daar is Tim in zijn reactie naar Privé vrij duidelijk over: "Niet vermelden aub".
Stijn ik zou zeggen veel succes met het bedrijf, maar laat tim erbuiten.
quote:Klopt, maar vergelijk www.timvicious.nl eens en www.werkaandewinkel.com... zie je het verschil qua makers?
Op donderdag 28 november 2002 23:40 schreef Michelle2002 het volgende:
Elk bedrijf die een internetsite heeft, heeft ergens staan door wie/welk bedrijf deze gemaakt is.
quote:Wat een flauwekul. Ze bedoelen waarschijnlijk zijn CU2 pagina. Timfanpage.tk is namelijk door mij opgezet, daar heeft Tim geen ene hol mee te maken. En dat heb ik ook al in een mail naar SBS6 duidelijk gemaakt. Maar dat de telegraaf zijn bronnen niet vaak onderzoekt is al wel vaker gebleken. En van hoor en wederhoor hebben ze ook nog nooit gehoord.
Op vrijdag 29 november 2002 10:50 schreef Cybart het volgende:
Telegraaf vandaag:
[..]Al ver vóór de uitzending in november had Tim in april zijn site al aangemaakt. Met daarop alles wat hij over zichzelf kwijt wil.
[Dit bericht is gewijzigd door Hawaii_Tim op 29-11-2002 20:35]
quote:Nu jij nog?
Op vrijdag 29 november 2002 20:42 schreef Rudolph het volgende:
Welkom in de grote boze mensenwereld.
Moge jullie minderwaardige bedrijfje getroffen worden door een acute liquiditeits-eliminatie en failliet met een grote F worden verklaard!
Ik ben zelf een webdesigner en ik zou nooit, maar dan ook echt NOOIT voor iemand zo'n foeilelijke website maken.
quote:Nee, die site is idd foeilelijk.
Op vrijdag 29 november 2002 22:57 schreef Suzy83 het volgende:
Ehh, misschien heb ik er overheen gelezen, maar....ben ik nu de enige die, die website f*cking lelijk vindt?Ik ben zelf een webdesigner en ik zou nooit, maar dan ook echt NOOIT voor iemand zo'n foeilelijke website maken.
Die van mij was ook erg amateuristisch, maar dat was juist het leuke ! Ik had het er ook wel een stuk gelikter uit kunnen laten zien, maar omdat het optreden van Tim juist zo eenvoudig en niks om het lijf was heb ik de site zo gelaten.
Maar zoals eerder gezegd, het betreffende bedrijf doet het niet voor Tim, maar voor zichzelf. Persberichten rondsturen en de Telegraaf en Hart van Nederland inlichten zeggen mij iig genoeg.
Tim is een doodgoeie jongen zonder sterallures, en hij wordt nu zwart gemaakt doordat een stel profiteurs een website hebben opgericht.
Zo wordt je wel geneigd te denken dat het ZIJN officiele site is he?
quote:Ja, klopt. Nu.nl bracht het bericht ook zo. Mijn site werd trouwens ook al vaak aangeduid als "zijn" site, terwijl hij er helemaal niks mee te maken heeft. Ik heb echter nooit een persbericht naar buiten gebracht waarin ik het suggereerde.
Op zaterdag 30 november 2002 00:27 schreef MikeyC het volgende:
Prive:
"Meteen kreeg Tim Vicious, zoals zijn artiestennaam inmiddels luidt, veel aandacht van de media en de vorige week opgenomen single 'My Way' ligt vanaf vrijdag in de winkels. Vanaf vandaag is zijn website al te bewonderen: timvicious.nl"Zo wordt je wel geneigd te denken dat het ZIJN officiele site is he?
Wat ook wel lol is, Tim staat ook op www.celebrity-link.com
quote:Ik heb eigenlijk geen zin om het er nog over te hebben, maar wil nog 1 keer reageren hier. Nu.nl en Telegraaf.nl en 3fm.nl zijn door ons ingelicht, de rest van de sites niet. Hart van Nederland hebben wij nooit ingelicht en ook nooit gesproken!! Ook hebben wij altijd heel duidelijk gezegd dat wij NIET DE OFFICIEELE SITE ZIJN>> DAT MAAKT DE MEDIA ER VAN..
Op vrijdag 29 november 2002 23:02 schreef gelly het volgende:[..]
Nee, die site is idd foeilelijk.
Die van mij was ook erg amateuristisch, maar dat was juist het leuke ! Ik had het er ook wel een stuk gelikter uit kunnen laten zien, maar omdat het optreden van Tim juist zo eenvoudig en niks om het lijf was heb ik de site zo gelaten.
Maar zoals eerder gezegd, het betreffende bedrijf doet het niet voor Tim, maar voor zichzelf. Persberichten rondsturen en de Telegraaf en Hart van Nederland inlichten zeggen mij iig genoeg.
Tim is een doodgoeie jongen zonder sterallures, en hij wordt nu zwart gemaakt doordat een stel profiteurs een website hebben opgericht.
Nog 1 keer zal ik zeggen.. wij maken veel meer kosten dan dat het ons oplevert.. En maken wij Tim zwart?? Ik dacht het niet, we krijgen juist best wel wat emails van mensen die het een ontzettend leuk initiatief vinden en nu ze info over hebben gelezen hebben (sommige hadden die aflevering van idols helemaal niet gezien) zijn single willen kopen. Dus het word er absoluut niet slechter om door ons.
Dat jullie de website lelijk vinden, dat kan zo heeft iedereen zijn eigen smaak.
Volgens mij is er nu wel genoeg over gezegd.
Jeroen Romate
die andere profiteren ervan.. pech had je het zelf moeten vastleggen... en zoek een ander domein als officiele als je dat zo nodig wilt..
En om zoiets op FOK! uit te ruzieen vind ik ronduit triest... daar heb je mail adressen voor en telefoons, faxen beepers whatever! Toch niet een publiekelijk forum!?
quote:Pfff wat een bullshit, er zijn zoveel artiesten die niet kunnen zingen. Tim roelt gewoon EN hij is een PU lezer
Op zaterdag 30 november 2002 16:32 schreef Corrvine het volgende:
wat een heisa om niks!!
dat er uberhaupt een website voor iemand die absoluut niet kan zingen werd gemaakt..
Btw, ik vind dat Tim best flink in zijn sterretje is genaaid en als hij een rechtzaak aanspant voor zijn domein zou die hem wel terugkrijgen maar zolang er geen domme dingen opstaan is het niet erg.
en dat hij de Power Unlimited leest.. tja dat doen wel meer mensen, meestal van die jongens die verder geen hobby's hebben ....
tip: LEER ZINGEN OF ZOEK EEN ANDERE HOBBY en duik in je Power Unlimited...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |