abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 november 2002 @ 00:21:07 #151
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6996968
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:18 schreef gelly het volgende:

[..]

Is de naam Willeke Alberti geregistreerd ? Bovendien is dat de issue niet, Tim heeft vast in zijn contract staan dat zijn naam enkel met goedkeuring (en betaling daaraan vast) van de platenmaatschappij gebruikt mag worden. Je mag nou eenmaal niet zomaar een bekend figuur aan je bedrijf linken zonder toestemming. En Sid Vicious kan ie niet om toestemming vragen, die is al een tijdje dood.

Sid Vicious heeft vast wel nabestaanden of belanghebbenden. EN Willeke Alverti heeft ongetwijfeld wel haar naam geregistreerd. Nu ook nog blijkt dat de makers van www.sidvicious.nl ook het woord officieel niet gebruiken, zie ik geen belemmeringen. Jammer maar helaas, achter het net gevist. Maar goed, over vier weken ofzo is het verhaal toch ook weer over.
pi_6996975
Jullie posten i.i.g. snel.. even wat antwoorden:

Een paar vraagjes:
1 - Hoe kunnen jullie alle rechten behouden op iets dat niet van jullie is? Ik doel hiermee hierop: "® 2002 Surfrace Internet Marketing, Alle rechten voorbehouden"

We willen niet dat er van alles gekopieerd wordt, het ontwerp van de website en teksten zijn door ons geschreven... bovendien is het geen R (registred trademark) maar een C (gewoon copyright op tekst)

2 - Vanwaar de navigatie mogelijkheid "Ons bedrijf" en "Links"? Dit zijn juist de dingen waaruit ik in ieder geval opmerk dat je dit alleen maar doet om jezelf commercieel aantrekkelijk in de markt te zetten...

Links, staat 1 linkje op naar een website van ons, 2 naar die van Idols. Een link-pagina kan denk ik niet ontbreken maar das mijn mening.

3 - Waarom hebben jullie niet gewacht met het publiceren van een website tot je daadwerkelijk contact en toestemming hebt gehad van Tim of zijn maatschappij?

Hadden we kunnen doen, maar heb je toestemming nodig voor het starten van een fanpage? (heb tim gemaild.. waarsch had hij het druk want heb geen antwoord gehad)

4 - Waarom hebben jullie in GODSNAAM een persbericht uitgestuurd naar div. media om deze site te promoten onder jullie eigen naam!?

Onder onze eigen naam? Wij hebben de website gestart... hebben NERGENS genoemd dat deze website OFFICIEEL was (wat nu door sommige mensen wordt beweerd) dus snap het probleem niet helemaal?

En gelly, jij lijkt nog wel het felst, maar begin eerst eens bij jezelf voor naar ons te gaan schreeuwen. Het woord OFFICIEEL hebben wij nergens gebruikt. Bovendien was het jouw fanpage die je gratis hostte (niks mis mee, behalve de reclame, waar jij ook niks kan doen) waar je een banner had (echt niet van een hostbedrijf, ga hier geen reclame maken maar was van affiliate-netwerk dus niks geen wederdienst) en een banner met: ADVERTEREN? MAIL.........

Dus wie wil er nou het hardste profiteren?

Wat wij bereiken is
- Aandacht voor Tim (verkoop van zijn single)
- Leuke website op mooi domein (lijkt mij)
- Kost ons meer dan dat het oplevert...

pi_6996995
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:18 schreef Sebastard het volgende:

[..]

NU.nl heeft het over officieel, de makers van de site (en persbericht) niet. Dat maakt de media ervan... niet de makers van de site (eerlijk = eerlijk).

Maar ze doen wel voorkomen alsof ze de enige echte site zijn. Mijn pagina bestaat al sinds zijn optreden, en is vanaf het begin genoemd als de Tim fanpage. Het is gewoon hyena gedrag.
  dinsdag 26 november 2002 @ 00:23:10 #154
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6997017
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:22 schreef gelly het volgende:

[..]

Maar ze doen wel voorkomen alsof ze de enige echte site zijn. Mijn pagina bestaat al sinds zijn optreden, en is vanaf het begin genoemd als de Tim fanpage. Het is gewoon hyena gedrag.

en dit is vrouwelijk gedrag, pure jaloersheid.
pi_6997063
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:23 schreef Frenkie het volgende:

[..]

en dit is vrouwelijk gedrag, pure jaloersheid.

Ik ben geen wijf. En nee, het is geen jaloezie, mijn pagina heb ik toevallig gisteren offline gehaald. Het is gewoon geen nette manier van handelen, zeker niet als je persberichten rond gaat sturen om zieltjes binnen te halen.
pi_6997084
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:21 schreef Stijn het volgende:
Bovendien is het geen R (registred trademark) maar een C (gewoon copyright op tekst)
Sorry, ik werk bij een bedrijf met een ®-teken achter de naam, ik schrijf die naam zovaak per dag dat een ® sneller staat als een ©. Mijn fout, bedoel ook een ©.
  dinsdag 26 november 2002 @ 00:27:18 #157
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6997090
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:25 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik ben geen wijf. En nee, het is geen jaloezie, mijn pagina heb ik toevallig gisteren offline gehaald. Het is gewoon geen nette manier van handelen, zeker niet als je persberichten rond gaat sturen om zieltjes binnen te halen.

slimheid is een van de eigenschappen van een goede ondernemer. EN ja als jullie de zaken slecht geregeld hebben, is dat jullie eigen schuld
pi_6997122
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:27 schreef Frenkie het volgende:
slimheid is een van de eigenschappen van een goede ondernemer. EN ja als jullie de zaken slecht geregeld hebben, is dat jullie eigen schuld
Wie bedoel je met "jullie"?
pi_6997128
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:27 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Hoezo zaken ? Die pagina van mij was een geheel vrijwillig en spontaan initiatief. Denk je dat ik die stormloop had verwacht ? En nee, ik verdien geen geld over de rug van Tim, die banner die er staat levert zo goed als niks op. Mensen die nu nog een slaatje proberen te slaan uit het onverwachte succes van Tim, sja, daar heb ik geen goed woord voor over.
  dinsdag 26 november 2002 @ 00:30:42 #160
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6997145
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:29 schreef gelly het volgende:

[..]

Hoezo zaken ? Die pagina van mij was een geheel vrijwillig en spontaan initiatief. Denk je dat ik die stormloop had verwacht ? En nee, ik verdien geen geld over de rug van Tim, die banner die er staat levert zo goed als niks op. Mensen die nu nog een slaatje proberen te slaan uit het onverwachte succes van Tim, sja, daar heb ik geen goed woord voor over.

lekker belangrijk... waar maak je je druk om dan..??
pi_6997158
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:30 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat vertel ik je net hierboven.
pi_6997208
quote:
Frenkie en Gelly

etc.

't Is hier net Idols... ook zoveel geschreeuw. Kunnen we niet een normale discussie houden met argumenten? Zonder al die schunzige taal erin?
pi_6997266
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:21 schreef Stijn het volgende:
4 - Waarom hebben jullie in GODSNAAM een persbericht uitgestuurd naar div. media om deze site te promoten onder jullie eigen naam!?

Onder onze eigen naam? Wij hebben de website gestart... hebben NERGENS genoemd dat deze website OFFICIEEL was (wat nu door sommige mensen wordt beweerd) dus snap het probleem niet helemaal?

Het nieuwe internetbedrijfje Surfrace Internet Marketing vond dat een website en eigen domein voor Tim wel op zijn plaats waren en zo geschiedde. Vanaf vandaag is de website te bereiken op: http://www.timvicious.nl. Nederlands eerste idol lijkt geboren...

Oh... enneuh... ik heb nog nooit gezegd dat jullie beweren de officiele website te hebben...

pi_6997350
Hehe, typ ik een heel stuk tekst, bleek mijn wachtwoord verkeerd en lap tekst weg, even opnieuw dus. Ben het trouwens helemaal met Sebas eens dat normaal praten ook best eens mag hoor en beschuldigingen (van tevoren), dreigementen en gescheld schiet niemand iets mee op.

Neem nou jij, Gelly, mij van van alles beschuldigen, en dan eerst zelf zeggen dat je banners had van mensen die je hielpen. Vervolgens kom je erachter dat ik toch iets meer ervan af weet, en zeg je dat je 'zo goed als niks' verdient met de banners. Lijkt me sterk met zoveel bezoekers (waren trouwens geen unieke bezoekers met zo'n teller maargoed). Ben de volgende keer vanaf meet af aan eerlijk, probeer ik ook te zijn.

pi_6997378
Sebastard, dat over officiele website was ook niet aan jouw gericht (al leek het misschien zo omdat het tussen jouw vragen en antwoorden stond)
pi_6997394
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:47 schreef Stijn het volgende:
Sebastard, dat over officiele website was ook niet aan jouw gericht (al leek het misschien zo omdat het tussen jouw vragen en antwoorden stond)
OK
pi_6997406
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:45 schreef Stijn het volgende:
Hehe, typ ik een heel stuk tekst, bleek mijn wachtwoord verkeerd en lap tekst weg, even opnieuw dus. Ben het trouwens helemaal met Sebas eens dat normaal praten ook best eens mag hoor en beschuldigingen (van tevoren), dreigementen en gescheld schiet niemand iets mee op.

Neem nou jij, Gelly, mij van van alles beschuldigen, en dan eerst zelf zeggen dat je banners had van mensen die je hielpen. Vervolgens kom je erachter dat ik toch iets meer ervan af weet, en zeg je dat je 'zo goed als niks' verdient met de banners. Lijkt me sterk met zoveel bezoekers (waren trouwens geen unieke bezoekers met zo'n teller maargoed). Ben de volgende keer vanaf meet af aan eerlijk, probeer ik ook te zijn.

Die banner van NuGratis.nl ? Het saldo is 2 euro 90 als je het zo graag wilt weten. Weet je hoeveel werk ik van die site heb gehad ? En ja, ik deed het in m'n eentje. En nee, die teller geeft geen unieke bezoekers aan (die van nedstat trouwens ook niet), maar als je even op het icoontje van realtracker had gedrukt, had je de unieke pageviews kunnen bekijken.
pi_6997443
Please, jongens... het is te laat voor deze "baas boven baas" toon...
pi_6997461
2 Euro 90.... mmm dan heb je ook niet echt bezoekers gehad die geinteresseerd zijn in gratis producten. Maargoed, is nog altijd 2 Euro 90 meer dan dat wij verdient hebben, terwijl we wel kosten gemaakt hebben. Naam van een bedrijf lijkt mij trouwens niet echt zo'n groot probleem als we een fansite oprichten, maken, hosten, en promoten.
pi_6997474
Misschien heeft Sebastard wel gelijk en kunnen we beter lekker gaan slapen
pi_6997491
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:52 schreef Stijn het volgende:
Misschien heeft Sebastard wel gelijk en kunnen we beter lekker gaan slapen
Graag...
  dinsdag 26 november 2002 @ 08:51:29 #172
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6998783
Volgens Telegraaf is is het de pagina van Tim ZELF
quote:
Vanaf vandaag is zijn website al te bewonderen: timvicious.nl.
het gaat er niet om of het nu officieel is of niet, maar overal in de media wordt nu beweerd dat het een pagina van Tim is. en dat terwijl tim er niks mee te maken heeft....

en dat is toch een beetje verdienen achter de rug om (ja want op de site staat nu eigenlijk een grote advertentie voor die surfrace geval)...

timvicious.nl had best geclaimed mogen worden en een pagina op gebouwd, maar ermee de media ingaan vind ik voor nuchter nederland gewoon te ver gaan

pi_6998864
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 08:51 schreef Cybart het volgende:
timvicious.nl had best geclaimed mogen worden en een pagina op gebouwd, maar ermee de media ingaan vind ik voor nuchter nederland gewoon te ver gaan
Precies...

Vind dat de makers wel gelijk hebben als ze zeggen dat het niet verboden is om een website op te zetten over Tim. Dat is het immers ook niet. Dat mag iedereen. Maar ik vind de manier waarop dit gegaan is - mede ook door de media op deze manier op te zoeken, niet helemaal correct...

[Dit bericht is gewijzigd door Sebastard op 26-11-2002 09:15]

pi_6999255
Ik zou het overlaten aan Tim en de mensen van Surfrace. Want door alle dingen heen hebben ze helemaal niet op hem gereageerd. Een mailtje naar een hotmail adres of via een cu2-site vindt ik ook erg mager voor een commercieel bedrijf. Als die zo'n pagina willen maken en een naamdomein willen gebruiken neem je minstens telefonisch contact op met de persoon of eventueel manager.
pi_6999293
Beetje rare stelling vind ik dat. Je maakt toch geen website met als doel dat er 3 bezoekers per dag komen (jijzelf 2x en je moeder 1 keer?),
Tim komt nu weer volop in beeld op internet en dat lijkt me niet verkeerd als je bijna een single lanceert...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')