abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 november 2002 @ 22:45:23 #126
39237 crew  H_T
2733
pi_6995328
Sebastard: van harte bedankt, ik sluit me helemaal bij jou aan.

Jeroen: ik heb net in mijn e-mail gekeken en ik heb er niets gevonden dat ook maar IETS met jou te maken heeft, terwijl ik geen e-mails daarover heb gewist. Ik heb dus ook NOOIT wat van jullie vernomen. Sebas heeft een aantal zeer goede punten, zoals bijvoorbeeld niet claimen dat het MIJN site is als ik er nog NOOIT iets mee te maken heb gehad.

Verder verzoek ik om of de site offline te halen of om het domein aan mij te geven. Ik kan contact opnemen met wat juristen die dit geen leuke actie zullen vinden, zeker niet omdat jullie ook nog claimen dat ik er iets mee te maken heb, wat dus niet zo is.

Zonder vriendelijke groet

Tim Vicious

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 november 2002 @ 22:53:41 #127
39237 crew  H_T
2733
pi_6995474
Zo ik heb even alle sites waarop www.timvicious.nl als "officieel" staat gemeld gemaild. Wel sympathiek dat ze zelf de links leveren, maar het blijft een godvergeten kloteactie.

(sorry voor de gelovigen)

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_6995632
Ik voel me bijna geroepen de site weer in de lucht te brengen
pi_6995689
Stuur mij dan de bestanden, host ik hem... of ik geef je een ftp account waarop straks het .com domein het ook doet... help Tim ff mee langs deze eikels!

Vanaf morgen doet het domein het (DNS update duurt even 24 uur, o.i.d.)

pi_6995711
quote:
Op maandag 25 november 2002 23:10 schreef Sebastard het volgende:
Stuur mij dan de bestanden, host ik hem... of ik geef je een ftp account... help Tim ff mee langs deze eikels!
Is goed, is geef je de webspace wel even.

De site is plat omdat ik er teveel werk van had.

Waar kan ik je mailen ?

Oh, mail mij ook maar

Of zal ik gewoon timfanpage.tk naar jouw redirecten ?

pi_6995776
quote:
Op maandag 25 november 2002 23:11 schreef gelly het volgende:
Of zal ik gewoon timfanpage.tk naar jouw redirecten?
Alleen als Tim dat goed vind, daar ga ik niet over...

--- edit ---

Verwijs hem anders naar timvicious.com... als Tim het domein bij mij wegverhuisd, verhuisd het TK domein automatisch mee. Als Tim hem niet verhuisd, staat 'ie goed...

Alleen: het .com domein doet het morgen pas, i.v.m. de DNS.

[Dit bericht is gewijzigd door Sebastard op 25-11-2002 23:27]

pi_6996304
Beste Tim en andere Fok-gebruikers,

Allereerst een opmerking van mijn kant: zijn we het zwakste-schakel-tijdperk ingegaan ofzo? Iedereen doet maar bot tegen elkaar, allemaal onder het mom van 'eerlijkheid'?

Wijzelf zijn eerlijke ondernemers die totaal NIET over de rug van Tim geld willen verdienen, deze website heeft ons alleen geld gekost, laat dat heel duidelijk zijn, die bezoekers kosten aardig wat aan hosting, en wij hebben geweigerd (in tegenstelling tot sites die bij gratis hosting zitten) om banners op te nemen op de website.

Wij willen meer functies aan de website toevoegen en zijn aan het bedenken wat we er dan mee willen. Tim, als het goed is heb jij iig wel MIJN mailtjes ontvangen (eentje naar je hotmail) eentje via je cu2-pagina, helaas geen antwoord, kan ik best begrijpen als je het druk hebt. Ga nu niet meteen dreigen met juristen want neem niet aan dat het woord 'vicious' door jou bedacht is? Daarnaast moet je ook gewoon maar bedenken dat wij ons erg vermaakt hebben om je en je leuk vonden, dus een site begonnen omdat je het verdient volgens ons, en dan zonder levensgrote reclame-banners en pop-ups erop, en MET een leuk domein.

Mensen, een tip voor de meeste van jullie: probeer eerst eens iets positief te bekijken: sjonge, nog meer aandacht voor Tim, wat leuk een eigen domein, wow duizenden mensen die website van hem willen zien, dan al dat negatieve denken... is toch nergens voor nodig?

Reacties kun je sturen naar info@timvicious.nl als je wil of natuurlijk hier op het forum posten, maar dan wel graag normale taal en geen gescheld.

Met vriendelijke groet,
Stijn

pi_6996543
Beste Stijn,

Een paar vraagjes:

1 - Hoe kunnen jullie alle rechten behouden op iets dat niet van jullie is? Ik doel hiermee hierop: "® 2002 Surfrace Internet Marketing, Alle rechten voorbehouden"

2 - Vanwaar de navigatie mogelijkheid "Ons bedrijf" en "Links"? Dit zijn juist de dingen waaruit ik in ieder geval opmerk dat je dit alleen maar doet om jezelf commercieel aantrekkelijk in de markt te zetten...

3 - Waarom hebben jullie niet gewacht met het publiceren van een website tot je daadwerkelijk contact en toestemming hebt gehad van Tim of zijn maatschappij?

4 - Waarom hebben jullie in GODSNAAM een persbericht uitgestuurd naar div. media om deze site te promoten onder jullie eigen naam!?

In afwachting op jullie antwoord, signeer ik,

Sebastard

pi_6996575
quote:
Op maandag 25 november 2002 23:48 schreef Stijn het volgende:
Beste Tim en andere Fok-gebruikers,

Allereerst een opmerking van mijn kant: zijn we het zwakste-schakel-tijdperk ingegaan ofzo? Iedereen doet maar bot tegen elkaar, allemaal onder het mom van 'eerlijkheid'?

Wijzelf zijn eerlijke ondernemers die totaal NIET over de rug van Tim geld willen verdienen, deze website heeft ons alleen geld gekost, laat dat heel duidelijk zijn, die bezoekers kosten aardig wat aan hosting, en wij hebben geweigerd (in tegenstelling tot sites die bij gratis hosting zitten) om banners op te nemen op de website.

Wij willen meer functies aan de website toevoegen en zijn aan het bedenken wat we er dan mee willen. Tim, als het goed is heb jij iig wel MIJN mailtjes ontvangen (eentje naar je hotmail) eentje via je cu2-pagina, helaas geen antwoord, kan ik best begrijpen als je het druk hebt. Ga nu niet meteen dreigen met juristen want neem niet aan dat het woord 'vicious' door jou bedacht is? Daarnaast moet je ook gewoon maar bedenken dat wij ons erg vermaakt hebben om je en je leuk vonden, dus een site begonnen omdat je het verdient volgens ons, en dan zonder levensgrote reclame-banners en pop-ups erop, en MET een leuk domein.

Mensen, een tip voor de meeste van jullie: probeer eerst eens iets positief te bekijken: sjonge, nog meer aandacht voor Tim, wat leuk een eigen domein, wow duizenden mensen die website van hem willen zien, dan al dat negatieve denken... is toch nergens voor nodig?

Reacties kun je sturen naar info@timvicious.nl als je wil of natuurlijk hier op het forum posten, maar dan wel graag normale taal en geen gescheld.

Met vriendelijke groet,
Stijn

Ik vind het goedkoop meeliften op de "hype" Tim, als het echt belangeloos was had je de bedrijfsinformatie wel achterwege gelaten. En waarom er op mijn pagina banners stonden ? Dat waren banners van mensen die er vanaf het begin bij waren en me hebben gesuppord met gratis webhosting, gastenboek, chat, inzendingen van remixes, plaatjes.. En nee, ik verdien er geen reet aan.
pi_6996641
Ik denk ook niet dat Tim het erg gevonden had als er banners op stonden, ik denk dat het persoonlijk Tim meer gaat om het feit dat hij niet is ingelicht en dat er zonder zijn toestemming een site is opgezet... en die banners: jullie maken voldoende reclame voor jullie SurfRace, toch?
pi_6996670
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:01 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik vind het goedkoop meeliften op de "hype" Tim, als het echt belangeloos was had je de bedrijfsinformatie wel achterwege gelaten. En waarom er op mijn pagina banners stonden ? Dat waren banners van mensen die er vanaf het begin bij waren en me hebben gesuppord met gratis webhosting, gastenboek, chat, inzendingen van remixes, plaatjes.. En nee, ik verdien er geen reet aan.

kan alleen maar zeggen dat ik het geheel met je eens ben!
Dit is inderdaad goedkoop meeliften

Walgelijk gewoon

pi_6996695
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:03 schreef Sebastard het volgende:
Ik denk ook niet dat Tim het erg gevonden had als er banners op stonden, ik denk dat het persoonlijk Tim meer gaat om het feit dat hij niet is ingelicht en dat er zonder zijn toestemming een site is opgezet... en die banners: jullie maken voldoende reclame voor jullie SurfRace, toch?
Heb je m'n mail gehad trouwens ?
pi_6996731
Het persbericht...
quote:
TimVicious.nl -- Persbericht

Tim, die in de eerste ronde van het televisieprogramma Idols in 'hawaii-kleding' de Sid-Vicious-versie van 'My way" vertolkte, lijkt het helemaal te gaan maken in Nederland. De jury van Idols kon wel om hem lachen, maar liet hem toch afvallen. Gelukkig zag een groot deel van Nederland wel een talent in Tim Vicious, zoals zijn artiestennaam inmiddels luidt. Ook kreeg hij ook al meteen veel aandacht van de media. Maar daar bleef het niet bij. Zijn vorige week opgenomen single 'My way' ligt vanaf vrijdag (29/11) in de winkels.

Het nieuwe internetbedrijfje Surfrace Internet Marketing vond dat een website en eigen domein voor Tim wel op zijn plaats waren en zo geschiedde. Vanaf vandaag is de website te bereiken op: http://www.timvicious.nl. Nederlands eerste idol lijkt geboren....

meer informatie is te verkrijgen bij info@surfrace.nl

pi_6996752
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:05 schreef gelly het volgende:
Heb je m'n mail gehad trouwens ?
Ja! Thanx! Geen re-ply gehad?
pi_6996761
Schandalig dat jullie verkondigen dat het de "officiële fansite" is, en ik geef Tim groot gelijk als hij juridische stappen gaat ondernemen. Stel hyena's.
  dinsdag 26 november 2002 @ 00:09:05 #141
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6996768
quote:
Op maandag 25 november 2002 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:

Tim Vicious

Hwaaii tim, Tim Vicious, wat doe je nou stoer nmet je juristen..?? is Vicious jouw handelsnaam..?? Je eigen merknaam en ook als zodanig geregistreerd..?? anders mag iedere willekeurige gek een site over je openen. Zolnag er geen copyright geschonden wordt.
pi_6996771
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:08 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Ja! Thanx! Geen re-ply gehad?

Ja, nu wel
pi_6996814
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:08 schreef gelly het volgende:
Schandalig dat jullie verkondigen dat het de "officiële fansite" is
Waar doen ze dat dan? Dat heb ik nog niet gezien, hoor...
pi_6996832
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:09 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Hwaaii tim, Tim Vicious, wat doe je nou stoer nmet je juristen..?? is Vicious jouw handelsnaam..?? Je eigen merknaam en ook als zodanig geregistreerd..?? anders mag iedere willekeurige gek een site over je openen. Zolnag er geen copyright geschonden wordt.

Het bedrijf zegt de officiële pagina te zijn, en heeft dat in een persbericht rondgestuurd. Tim verleent niet eens medewerking aan die lui ! Zover ik weet is of was mijn pagina de enige fansite, en zo is ie ook in het nieuws gekomen.
  dinsdag 26 november 2002 @ 00:13:45 #145
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6996848
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:12 schreef gelly het volgende:

[..]

Het bedrijf zegt de officiële pagina te zijn, en heeft dat in een persbericht rondgestuurd. Tim verleent niet eens medewerking aan die lui ! Zover ik weet is of was mijn pagina de enige fansite, en zo is ie ook in het nieuws gekomen.

officiele fanclub. Daar hoeft een "artiest" geen toestemming voor te geven
pi_6996849
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:11 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Waar doen ze dat dan? Dat heb ik nog niet gezien, hoor...

quote:
Een internetbedrijfje vond dat Tim wel een eigen site had verdiend. Vanaf maandag is de officiële site van Tim 'Vicious' te bereiken op: www.timvicious.nl.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=81211&c=50
pi_6996875
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:13 schreef Frenkie het volgende:

[..]

officiele fanclub. Daar hoeft een "artiest" geen toestemming voor te geven

Niet als het non-profit is nee. Dit is gewoon schaamteloos misbruik maken van een bekende naam om je bedrijfje te promoten. En Tim's artiestennaam is Tim Vicious, dat lijkt me duidelijk.
  dinsdag 26 november 2002 @ 00:15:59 #148
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6996886
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:15 schreef gelly het volgende:

[..]

Niet als het non-profit is nee. Dit is gewoon schaamteloos misbruik maken van een bekende naam om je bedrijfje te promoten. En Tim's artiestennaam is Tim Vicious, dat lijkt me duidelijk.

is die dan ook zo geregistreerd..?? en hij hij Sid Vicious om toestemming gevraagd..??
pi_6996922
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:15 schreef Frenkie het volgende:

[..]

is die dan ook zo geregistreerd..?? en hij hij Sid Vicious om toestemming gevraagd..??

Is de naam Willeke Alberti geregistreerd ? Bovendien is dat de issue niet, Tim heeft vast in zijn contract staan dat zijn naam enkel met goedkeuring (en betaling daaraan vast) van de platenmaatschappij gebruikt mag worden. Je mag nou eenmaal niet zomaar een bekend figuur aan je bedrijf linken zonder toestemming. En Sid Vicious kan ie niet om toestemming vragen, die is al een tijdje dood.
pi_6996926
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:13 schreef gelly het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=81211&c=50
NU.nl heeft het over officieel, de makers van de site (en persbericht) niet. Dat maakt de media ervan... niet de makers van de site (eerlijk = eerlijk).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')