quote:euh... ja hoor
Op zaterdag 16 november 2002 10:58 schreef schwa78 het volgende:[..]
Het blijft een lekker ding he!
quote:Welke sarah?
Op vrijdag 15 november 2002 21:47 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
hey tim, is die sarah je komende vriendin ?
quote:Uit aflevering 3
Op zaterdag 16 november 2002 17:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:[..]
Welke sarah?
quote:"als ik win?"
Op vrijdag 15 november 2002 15:48 schreef yootje het volgende:
Nee, dat denkt-ie dus niet. Hij zei nog: als ik win ga ik ontzettend lachen, ik zie wel.
quote:Johhh... ook een eigen mening?
Op zaterdag 16 november 2002 19:46 schreef Bonobo11 het volgende:
Tim sucks!!!
Tim ik vind het echt super wat je gedaan hebt, wel jammer dat niet alles is uitgezonden, want jij was in aflevering 1 (?) het meest opvallend, en werkelijk iedereen had het over je!
Over je zang(talent) ach talent kun je het niet echt noemen maar je valt wel op, (en het is best oké vind ik dan
) wordt een entertainer, komiek of iets in die richting (en ja dit is een compliment
)
Voor de anderen die iets te melden hebben lijkt het mij handig als je je mening onderbouwd want wat heeft Tim nou aan "Tim sux" ja waarom zuigt hij dan? ja in de geest van het programma idols is het misschien wel een beetje zo, ik zie tim niet hit na hit scoren eerlijk gezegd (of toch wel.. hmm)
Maar echt iedereen vind je echt te gek! Op school worden allemaal positieve dingen over je gezegd van:
- Die gozer is echt zo cool !
- Heb jij Idols ook gezien, die tim was het coolst man!
- Jammer dat hij niet door is gegaan!
De opvallenste mensen uit Idols:
- op nr 1 met stip
Tim
- op nr 2 "Walkman man"
- op nr 3 "klompen - man"
- op nr 4 "Likkie-Likkie"
Veel succes met je single, en je verdere zangcarriere of komiekcarriere,
Groetjes,
Edwin!
quote:1. Tim
Op zondag 17 november 2002 13:32 schreef Ed_win het volgende:
De opvallenste mensen uit Idols:
- op nr 1 met stipTim
- op nr 2 "Walkman man"
- op nr 3 "klompen - man"
- op nr 4 "Likkie-Likkie"
Ik vond de klompenvent stom. Hij vond zichzelf ook erg stoer en dat vind ik stom. Hij is gewoon een namaaktim en verdient het niet om bij de meest opvallende mensen te staan.
En ik denk niet dat ik een top zoveel ga maken, ik heb een iets ander perspectief zo gezegd. Het valt me wel op dat de meest leuke/opvallende aan het eind van het programma zitten. En heeft iemand die parodie van Beau van whatever opgenomen? Ik wil em nog es zien, heb alleen maar de 2e helft gezien
quote:Een namaaktim?? Uhm, ik vind zijn stijl enzo niet op die van Tim lijken, Tim is uniek, klompenman ook. Hij lijkt ook niet op Tim qua kleerkeuze (Hoewel een Tim op klompen en met Hawaii kleren erboven + zijn act erbij super zou zijn geweest
Op zondag 17 november 2002 14:08 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik vond de klompenvent stom. Hij vond zichzelf ook erg stoer en dat vind ik stom. Hij is gewoon een namaaktim en verdient het niet om bij de meest opvallende mensen te staan.
Groetjes,
Edwin
Kijk naar je zelf HENNIE!!! (Ik ken enkele Hennies....)
Over zwakzinnigen gesproken...
SNUIIITJE!!!!! SNUUUUUUUIIIIIITJE!!!!!!!
veel suc6 verder
quote:Nee hoor, maar dat vertelde henny huisman op Tv, dat er zelfs zwakzinnige mensen meededen, en ik dacht dat hij jou bedoelde, bedoeld hij jou niet dan sorry!!
Op vrijdag 15 november 2002 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zie mensen op internet die wel weten dat ik denk dat ik heel goed kan zingen. Dat vind ik knap, dat wist ik zelf nog niet eens. Zijn er nog meer dingen die jullie over mij weten die ik zelf nog niet weet? Oh ja dat ik zwakzinnig ben, wist ik zelf ook nog niet. Anders nog iets?
quote:LOL!!! Geweldige omschrijving
Op zaterdag 16 november 2002 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja die Saar! Volgens mij is die zo lesbisch als een vrouwtjespotvis in een tuinbroek met een jaarabbonement op de Opzij, dus ik denk het nietEn ik zei niet als ik win, maar als ik door ga (zoiets)
quote:precies! Hennie Huisman kan zelf niet eens mooi zingen, met zijn surprise surpriiiiiiiiiise!!!
Op maandag 18 november 2002 09:18 schreef Vamos het volgende:
Wat zit die Hennie Huisman nou te zeiken over het feit dat Tim zwakzinnig zou zijn?Kijk naar je zelf HENNIE!!! (Ik ken enkele Hennies....)
quote:al 10000 keer gezien
Op woensdag 20 november 2002 14:28 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Jammer.
quote:
Op donderdag 21 november 2002 22:01 schreef -Mk- het volgende:
Ik heb je cd single gehoord op de radio, jammer, hij was niet grappig meer. Om de mix van 3FM kan ik nog steeds erg lachen, maar de versie die op cd komt die is echt gewoon niet grappig en dat was nou juist de kracht...Jammer.
Maar ik heb 'm nog niet gehoord... wel lachen, op 538... iedereen mag nu op de muziek: je raad 't a
quote:Wat grappig had moeten zijn klinkt nu als een mislukte poging voor een 'echte' single.. Er had gewoon niks aan hoeven te gebeuren, slechts een deuntje eronder zoals 3FM heeft gedaan, wat heel grappig had kunnen zijn is nu gewoon totaal mislukt...
Op donderdag 21 november 2002 22:10 schreef Sebastard het volgende:[..]
quote:
Maar de gekke scholier is inmiddels zo populair, dat een platenmaatschappij hem een contract heeft aangeboden. En laat dat nou de platenmaatschappij zijn waarvan een van de medewerkers in de jury zit? Ze zijn onmiddellijk op Tim afgestapt toen hij populair werd en inmiddels wordt Tim helemaal geleefd door de maatschappij. Hij mag de roddelbladen niet meer zelf te woord staan, zijn e-mail wordt door de platenmaatschappij afgehandeld, enzovoorts.
quote:Jij hebt iets tegen boeren he?
Op zondag 17 november 2002 14:08 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
5. Niek (Gellarboytype)Ik vond de klompenvent stom. Hij vond zichzelf ook erg stoer en dat vind ik stom. Hij is gewoon een namaaktim en verdient het niet om bij de meest opvallende mensen te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |