quote:oiw ik zie nu. dat je pas 15 bent. dat scheelt een hoop
Op dinsdag 12 november 2002 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:[..]
De oetlul! En dat heb ik dan weer gemist
. Verder: de single komt over 2 weken uit niet over 2 dagen. En ik ben niet verstandelijk gehandicapt of autistisch (tenminste niet officieel
) Misschien meer een beetje prettig gestoord
FF een deeplinkje: http://www.consumptionjunction.com/feat/cc/detail.asp?ID=14128&type=1&page=1
[Dit bericht is gewijzigd door RAMA1980 op 13-11-2002 15:20]
Edit: Oh en ik kan het niet zien op consumptionjunction
quote:Ik zag in elk geval wel een advertentie staan van de weekend in de spits:
Op woensdag 13 november 2002 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik schijn ook op de voorkant van de Weekend te staanik weet het niet, ik heb ze niet gesproken en het nog niet gelezen
Idols maakte hem belachelijk.....Maarzo neemt Tim wraak
quote:ikke wel hoor
Op woensdag 13 november 2002 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik schijn ook op de voorkant van de Weekend te staanik weet het niet, ik heb ze niet gesproken en het nog niet gelezen
En er zullen ongetwijfeld nog god-mag-weten-hoeveel idioten zijn dit nog gaan kopen ook
quote:hmmm denk je, ik denk dat dit idols alleen maar ten goede komt, zou me eigelijk niets verbazen als deze tim hype een marketing stunt is geweest, zoja vind ik hm nog leuk ook
Op woensdag 13 november 2002 18:40 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:Idols maakte hem belachelijk.....Maarzo neemt Tim wraak
quote:Ik voorspel dat het een nummer 1 hit wordt! Ik ga hem iig kopen!
Op donderdag 14 november 2002 13:11 schreef UberMeister het volgende:
Okee het was leuk, nu dat je een single gaat uitbrengen is de aardigheid helaas volledig weggeslagen... want dit slaat dus nergens op.En er zullen ongetwijfeld nog god-mag-weten-hoeveel idioten zijn dit nog gaan kopen ook
k weet niet of-t-ie al gepost was
Ik vind het echt fantastich dat die Tim denkt dat hij echt goed is.
Dat zoveel mensen over hem praten wil niet zeggen dat hij goed is, dat er zoveel mensen over hem praten komt doordat hij gewoon grandioos voor lul stond.
Hij mocht niet voor niets als enige meer dan 1 couplet en refrein zingen. Dit was alleen omdat de jury ook inzag dat dit kijkcijfers en publiciteit zou opleveren.
Als ik IDOLS was had ik hem er ook ingehouden als kijkcijferkanon, en in de laatste ronde er alsnog uitgeknikkerd!!
Mijn mening, maar ja........(denk trouwens dat veel mensen er zo over denken hoor)
Ps, mensen die het zielig voor hem vinden, kom op zeg dat weet je van te voren, voordat je eraan mee doet dat je grandioos afgezeken wordt.
Ps2, En ik heb trouwens gehoord dat Tim zwakzinnig is, waarom heeft zijn omgeving deze jongen dan niet voor een enorme teleurstelling gewaarschuwd!!
quote:Dat denkt ie dus helemaal niet.
Op donderdag 14 november 2002 21:56 schreef OviivO het volgende:
Mijn mening:Ik vind het echt fantastich dat die Tim denkt dat hij echt goed is.
quote:Hij poste net voor je. Komt ie zwakzinnig over? Dacht het niet.
Ps2, En ik heb trouwens gehoord dat Tim zwakzinnig is, waarom heeft zijn omgeving deze jongen dan niet voor een enorme teleurstelling gewaarschuwd!!
quote:ken jij gedachten lezen..? Dat denkt hij wel.. toch
Op donderdag 14 november 2002 23:59 schreef Jimmy het volgende:
Dat denkt ie dus helemaal niet.
quote:jawel, zeker op tv..
Hij poste net voor je. Komt ie zwakzinnig over? Dacht het niet.
quote:Nee, dat denkt-ie dus niet. Hij zei nog: als ik win ga ik ontzettend lachen, ik zie wel. En hij werd boos omdatz e domme redenen gaven.
Op vrijdag 15 november 2002 03:43 schreef Frenkie het volgende:
ken jij gedachten lezen..? Dat denkt hij wel.. toch
quote:Jaaaaaaaaaa ! Coole site was dat he ?
Op vrijdag 15 november 2002 18:58 schreef FROSTBITE het volgende:
Tim zo bij 5 in het land op RTL5!
quote:damn gemist, waar ging het over?
Op vrijdag 15 november 2002 18:58 schreef FROSTBITE het volgende:
Tim zo bij 5 in het land op RTL5!
quote:Klein overzichtje van de media aandacht, interviewtje met Tim (hoe hij het allemaal vond) en natuurlijk kwam de site nog uitgebreid aan bod!
Op vrijdag 15 november 2002 20:10 schreef RAMA1980 het volgende:[..]
damn gemist, waar ging het over?
Volgende week komt zijn single uit.
quote:hey tim, is die sarah je komende vriendin ?
Op vrijdag 15 november 2002 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zie mensen op internet die wel weten dat ik denk dat ik heel goed kan zingen. Dat vind ik knap, dat wist ik zelf nog niet eens. Zijn er nog meer dingen die jullie over mij weten die ik zelf nog niet weet? Oh ja dat ik zwakzinnig ben, wist ik zelf ook nog niet. Anders nog iets?
Stukje van nieuwe Tim Vicious single:
http://media.rtl.nl/audio/rtlnl/display.html?aid=shows/idols/audio/my_way
quote:Het blijft een lekker ding he!
Op zaterdag 16 november 2002 03:49 schreef Klingon het volgende:
Tim in actie:
http://www.rtl.nl/shows/idols/home/index.xml/view/shows/idols/home/intro_tim_inzingen_slide.xml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |