quote:
Op zaterdag 30 november 2002 19:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kom op, mensen. Fok is een gezellig forum en vooral (RL) Soaps, dus hou maar op met dat gezeur en ga gewoon gezellig doen.
Dat is een fansite, daar hoef je geen toestemming voor te geven. En tim je stond wel aardig voor lul bij IDOLS.
sebastard, wat een vieze hielenlikker ben jij zeg. "' ohh, tim ik heb die site voor je klaar staan hoor. gatverdamme'"
quote:Je hebt helemaal gelijk genman, ik had het zelf niet beter kunnen brengen.
Op zondag 1 december 2002 19:21 schreef genman het volgende:
jezus,Dat is een fansite, daar hoef je geen toestemming voor te geven. En tim je stond wel aardig voor lul bij IDOLS.
sebastard, wat een vieze hielenlikker ben jij zeg. "' ohh, tim ik heb die site voor je klaar staan hoor. gatverdamme'"
quote:Moet ik hier serieus op in gaan? Of wil je dat ik net zo reageer als jij?
Op zondag 1 december 2002 19:21 schreef genman het volgende:
jezus,Dat is een fansite, daar hoef je geen toestemming voor te geven. En tim je stond wel aardig voor lul bij IDOLS.
En ik wou nog kwijt dat de site lelijk is en dat Tim niet kan zingen.
Oh ja en dat gezeik dat ze zoveel kosten hebben gemaakt om die site in de lucht te gooien is ook bullshit. Dat kan al wel voor 10 euro per maand ongeveer, als je slechts een paar duizend bezoekers per dag hebt...
quote:Ik ben een beetje ziek van al die mensen die zonder argumenten maar gewoon wat schreeuwen en iedereen lopen af te zeiken. Als je mij een hielenlikker vind, prima. Dat mag. Maar dat je vervolgens een reden geeft waar je geen touw aan vast kunt knopen dan ga ik je niet meer serieus nemen.
Op zondag 1 december 2002 20:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn god, ik stel voor om geen deel 3 meer te openen, wat een gezeik.
Ik ben van mening dat Tom gelijk heeft... Misschien is het inderdaad beter om dit deel af te sluiten en geen deel 3 meer te openen en het hier bij te houden...
Wat vind SmashBro?
quote:Een beetje tegenstrijdig vind je ook niet. Die 10 euro zijn toch kosten. Ze verdienen er geen reet aan. Dat zeggen ze toch.
Oh ja en dat gezeik dat ze zoveel kosten hebben gemaakt om die site in de lucht te gooien is ook bullshit. Dat kan al wel voor 10 euro per maand ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |