Persoonlijk zou ik beginnen met al die hilarischen feauteauxtjes die in de Cos worden gepost.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:13 schreef PeZu het volgende:
dit is toch een grapje? of ga je ook elke andere site zo onder de loep nemen, dit het al jaren doen?
de UI van TS , krijgt iemand daar ook voro betaald, en zit diegene wel te wachten op zijn creatie bij sommige uitspraken van TS?quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik beginnen met al die hilarischen feauteauxtjes die in de Cos worden gepost.
Zulks een onrechtvaardigheid. Daar kan ik dus gewoon niet tegen!quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
de UI van TS , krijgt iemand daar ook voro betaald, en zit diegene wel te wachten op zijn creatie bij sommige uitspraken van TS?
Ik hoop dat je tot een gedegen besluit komt en deze vuige, oplichtende klootzakken, kutwijven, hoeren en homo's compleet te gronde richt. Hoe durven ze. Daar betalen we geen streamgeld voor. Laat staan dat we voor ons plezier streamen!quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:03 schreef Raskolnikow het volgende:
Dank je wel voor jullie kritiek, ik ga er eens goed over nadenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |