Ik roep steeds: "ik doe niks meer buiten werktijd!"quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, moet de database schonen en dat moet buiten werktijd
Ben nog wel een uur of twee bezig
Houvast in het levenquote:
Heb het niet kunnen vindenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je zei werken, Juup is nu de van Dale aan het raadplegen wat dat betekend
Ow ik roep dat niet, men weet adt ik best wel wat wil doen. En dit is iets maandelijks, dus valt wel mee. Eerste keer dat ik het doe, juist om anderen eens te ontlastenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik roep steeds: "ik doe niks meer buiten werktijd!"
Meestal houd ik het maar een week vol
Nerdsquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik roep steeds: "ik doe niks meer buiten werktijd!"
Meestal houd ik het maar een week vol
script schrijven, inplannenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow ik roep dat niet, men weet adt ik best wel wat wil doen. En dit is iets maandelijks, dus valt wel mee. Eerste keer dat ik het doe, juist om anderen eens te ontlasten
potquote:
Valt wel mee zegt zijquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow ik roep dat niet, men weet adt ik best wel wat wil doen. En dit is iets maandelijks, dus valt wel mee. Eerste keer dat ik het doe, juist om anderen eens te ontlasten
Is het idee idd.quote:
Bij m'n vorige werkgever vonden ze het normaal dat je 2x in de week iets deed voor het bedrijf savonds in je eigen tijd (netwerken/borrelen/cursussen)quote:
O bedoel jij datquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij m'n vorige werkgever vonden ze het normaal dat je 2x in de week iets deed voor het bedrijf savonds in je eigen tijd (netwerken/borrelen/cursussen)
Nee dankje, doe mij dit maar.
Misschien wel als je m'n naam goed leert spellenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:28 schreef Juup© het volgende:
Zeg Ceu_, al uitzicht op een nieuwe en (spat)waterdichte telefoon?
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien wel als je m'n naam goed leert spellen
Maar nee, ben gewend aan m'n werktelefoon ondertussen, dus heb geen haast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |