Heb je een andere keus?quote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
Kan jij niet één centraal 'pizzapuntje snapt shit niet'-topic krijgen?
quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
Top, nu heb ik dus helemaal geen internet meer
Ik heb geen idee. Vriend heeft alles destijds ingesteld. Heeft mijn modem vermomd als router en daar nog een router achter gezet ofzoiets. Ik krijg mijn internet niet meer terug nu.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, je hebt ongetwijfeld internet, over het algemeen is dat redelijk plug&play. Wellicht zit je nu met een apparaat in een IP range waarin je router niet meer opereert. Kan je hem niet sowieso even bedraad aan je laptop/desktop hangen? Kan je hem in ieder geval configureren.
Eerder andersom denk ik? Maar je router is dus niet eerste apparaat op de internetlijn, of er zit meer tussen dan een eventueel dom modempje?quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:54 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Vriend heeft alles destijds ingesteld. Heeft mijn modem vermomd als router en daar nog een router achter gezet ofzoiets. Ik krijg mijn internet niet meer terug nu.
Totaal geen idee. Nadeel is dat die vriend pas over 2 weken langs kan komen...quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eerder andersom denk ik? Maar je router is dus niet eerste apparaat op de internetlijn, of er zit meer tussen dan een eventueel dom modempje?
Dat wordt je databundel verhogen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Totaal geen idee. Nadeel is dat die vriend pas over 2 weken langs kan komen...
Ziggo maar even gebeld, heb heel de router ertussen uit gehaald en heb nu internet van de modem uit de meterkast, probleem daarvan is dat ik heel slecht bereik heb, maar 2 streepjes, vandaar dat die router er ooit tussengekomen is. Morgen even naar guidion computers ofzoiets bellen en die kunnen er mij schijnbaar doorheen praten (hopelijk)quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat wordt je databundel verhogen.
Of in FHF iemand lief aankijken.
Router moeten bridgen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
Je zal je router even moeten bridgen, en even kijken of er ip range technisch geen ongelukken gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |