De zaak komt op 27 mei voor de Amsterdamse rechter.quote:“Hij werd door de politie van het podium gehaald. Politie en Openbaar Ministerie snappen niets van de vrijheid van meningsuiting en demonstratievrijheid.”
Hij fuckt ook met Maximà. Ten minste drie keer, aan de enorme hoofden van de prinsesjes te zien.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:26 schreef trabant het volgende:
De koning fuckt ons ook voortdurend met zijn villa's, aanlegsteigers, hekken en tijdelijke werkkamers. En dat is nog maar één field van zijn fucks.
Tegen de muur met die republikein!quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:28 schreef Wespensteek het volgende:
Terecht opgepakt, verkeerde demonstratie, verkeerde opvattingen, verkeerde vrienden en verkeerde woorden gebruikt: levenslang.
Daar werkt hij anders hard genoeg voor.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:26 schreef trabant het volgende:
De koning fuckt ons ook voortdurend met zijn villa's, aanlegsteigers, hekken en tijdelijke werkkamers.
Het Openbaar Ministerie. Het koningshuis heeft geen recht om mensen op te pakken. Natuurlijk weten we niet of onze koning achter de schermen premier Rutte heeft aangespoord de wet eens beter uit te voeren.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:23 schreef Vaatwastablet het volgende:
Dus het koningshuis heeft nog trekjes uit de jaren 1800 door beledigende mensen op te pakken? Tof man.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:23 schreef heywoodu het volgende:
Het beledigen van het koningshuis moet in het strafrecht als het beledigen van een willekeurig ander persoon ook strafbaar is. Is dat het niet, dan moet het beledigen van het koningshuis ook niet in het strafrecht.
Ik weet helemaal niet wat het koningshuis daarvan vindt, sterker nog, die heeft in deze niet zoveel te vinden. Het probleem lijkt mij dat politie en justitie dat ook niet weten en dan maar hun uiterste best doen om bij het koningshuis in het gevlei te komen, vaak met overtreding van wetten en regels.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:21 schreef Odaiba het volgende:
Ik snap het heel goed vanuit de positie van het koningshuis, maar de normale burger wordt hier ook constant mee geconfronteerd. Hufterigheid etc. Vind het dus weer onzin om iemand daarvoor te gaan vervolgen.
Precies, Turkse praktijken in Nederland!quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Het is geen 1432 meer. Je kunt geen moderne westerse democratie hebben als je geen kritiek mag leveren op het staatshoofd.
Het koningshuis is heilig...Men moet dit lekker gaan vervolgen, dan wordt koning Willy wellicht nog onze laatste koning.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hebben ze niks beters te doen bij het OM? Een figuur als Joris Demmink wordt pas vervolgd wanneer er zware druk wordt gezet van buitenaf en hier vervolgen ze meteen.Ik geef toe dat dit niet met elkaar te vergelijken is, maar zodra het gaat om het Koningshuis is alles opeens mogelijk.
Mensen die monarchistisch zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Nederlandse Republikeinen een triest zooitje jaloerse huilebalken zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |