Kijkcijfers kakken ook inquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:41 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Het gaat om kijkcijfers, niet meer, niet minder.
Nog niet eens zozeer, John zei dat het marktaandeel belangrijk was.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:41 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Het gaat om kijkcijfers, niet meer, niet minder.
dat is een ander verhaal, maar vooralsnog heeft ze net zolang aan hem geplakt totdat hij zei dat ze ppffff verkering haddenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:41 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Toekan moet nog maar zien of het ook echt blijvend is.
Zou eindleijk tijd worden fluister ik zaggiesquote:
Ja erg of niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:42 schreef Raskolnikow het volgende:
Wilco: "Ivan moet het op zijn eigen manier verwerken denk ik..."
Man man man. Wat een rouwproces. Wilco verlaat Utopia. Bij Stichting Korrelatie zitten mensen voor u klaar die een luisterend oor kunnen bieden.
Ik denk dat het voornamelijk om het buitenland gaat, daar verdient ie waarschijnlijk het meest aanquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet eens zozeer, John zei dat het marktaandeel belangrijk was.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:42 schreef Raskolnikow het volgende:
Man man man. Wat een rouwproces. Wilco verlaat Utopia. Bij Stichting Korrelatie zitten mensen voor u klaar die een luisterend oor kunnen bieden.
we; 5 minuten. ik zat ook al een paar keer klaar maar wist geen tt ha ha haquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:42 schreef japie1971 het volgende:
[..]
had je zelf met eentje moeten komen mop.... heb minimaal 2 minuten gewacht
Ik was er niet toenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:42 schreef japie1971 het volgende:
[..]
had je zelf met eentje moeten komen mop.... heb minimaal 2 minuten gewacht
Maar het marktaandeel nog niet en daar gaat het de Mol omquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:42 schreef Raskolnikow het volgende:
om 20.44 ?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:44 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik was er niet toen![]()
Moet je nog eten Japie?
Jawel hoor, marktaandeel zit inmiddels ook al onder de 10quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het marktaandeel nog niet en daar gaat het de Mol om
O de laatste keer dat ik keek stond hij nog op 14quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jawel hoor, marktaandeel zit inmiddels ook al onder de 10
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O de laatste keer dat ik keek stond hij nog op 14
Gaby die Gio zijn nek scheertquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:46 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Collie die haar bikinilijn bijwerkt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:46 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Collie die haar bikinilijn bijwerkt.
Owjee, zul je zien dat die Rickertknul96 zo'n whizzkid is die nu wraak neemt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:49 schreef DaniqueV het volgende:
jullie afbeeldingen doen het allemaal niet
Ik zie die van mij welquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:49 schreef DaniqueV het volgende:
jullie afbeeldingen doen het allemaal niet
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:50 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Owjee, zul je zien dat die Rickertknul96 zo'n whizzkid is die nu wraak neemt.
nee joh, gekquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:50 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
je hebt inmiddels de streams aangeschaft
Hetzelfde doen als ik, gewoon naar bed gaan, kan je morgen wel terug kijken mocht je dat willen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:43 schreef Yeszie het volgende:
Wilco gaat vannacht weg , maar de vraag is hoe laat precies .......kijk heb mijn nachtrust ook nodig om er zo goed uit te blijven zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |