Wij hebben vorig jaar een dakkapel laten plaatsen en inmiddels is de hele zolder gestuct en geschilderd. Hierna wordt het tijd voor het leggen van het laminaat en maken van MDF knieschotten onder de laagste gording van de schuine zijden. Nu heb ik twee vragen waarvan ik hoop dat jullie er mee kunnen helpen (vooral met foto's), want via Google kan ik weinig vinden, afgezien van algemene vragen/filmpjes over het maken van knieschotten.
- Hoe hebben jullie je knieschotten aan de onderzijde afgewerkt? Met een rail, geleidestukjes of anders? Heb je eventuele een rail in of op het laminaat aangebracht? Ben je tevreden over de oplossing die je hebt, wat zijn de voordelen/nadelen (stabiel, nette afwerking, handig schoonmaken, etc.)?
- We willen in de knieschotten aan weerszijden vaste panelen maken voor stopcontacten en/of netwerkpoorten en TV aansluiting. Is er iemand anders die een vergelijkbare oplossing heeft? Hoe heb je die panelen vastgemaakt en gecombineerd met de knieschotten? Hoe heb je de dozen voor de aansluitingen weggewerkt/beschermd?
Hoop vragen, alvast dank voor diegene die een antwoord hebben. Ik denk dat foto's al veel inspiratie kunnen geven over hoe je dit netjes weg kan werken. Eventueel kan ik ook foto's maken van de situatie bij ons, maar er valt weinig spannends te zien

.