Naja je kan zeggen dat Jessie in principe is terug gekomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:49 schreef golfer het volgende:
Blij dat er geen come-back is van iemand die al eruit was. Dat vind ik altijd zo'n onzin. Eruit is eruit.
Maar die heeft geen enkele opdracht gemist, die is er niet echt uit geweest. Vind het altijd een beetje raar als mensen dan ineens in de top 10 zitten of zo, door 1 opdracht, terwijl de overige deelnemers daar een hele reeks van opdrachten voor hebben moeten doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Naja je kan zeggen dat Jessie in principe is terug gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Reynold een schatje, maar erg jong en onervaren. Matthew wordt met de dag beter en is een supersympathieke kerel.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik was echt ff bang maar gelukkig is het goedgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is wel enorm goed en één van m'n favorieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matthew en met name Reynold zijn inderdaad wel potentiële winnaars.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Matthew![]()
Nog maar 2 mannen en 6 vrouwen. Als mijn theorie nog klopt dat er nu een man gaat winnen moeten ze nu wel stoppen met afvallen
Is toch om het jaar dus zou er dit jaar een vrouw moeten winnen?quote:Op zondag 5 juli 2015 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Matthew![]()
Nog maar 2 mannen en 6 vrouwen. Als mijn theorie nog klopt dat er nu een man gaat winnen moeten ze nu wel stoppen met afvallen
Kut ik mis Brent! Dacht dat Emma de laatste was maar dat was alweer 2013...quote:Op zondag 5 juli 2015 23:52 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Is toch om het jaar dus zou er dit jaar een vrouw moeten winnen?
Georgia is de lieveling van de jury, dus die zal wel winnen. Ik zelf hoop op Billie.quote:Op maandag 6 juli 2015 02:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Kut ik mis Brent! Dacht dat Emma de laatste was maar dat was alweer 2013...![]()
Dan wint er een vrouw dit jaar. Jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |