abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154313052
Er is nog hoop voor ze deze week. Ik geloof dat er nog iemand deze week bij gaat komen die samen met hen de pressure test gaat doen.

Omdat zij er al in zitten mogen ze deze week niet meer meedoen tot de pressure test.

Ik hoop dat die rare Jessica erbij komt en dat ze er dan daarna uitflikkert :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_154315182
Zullen nog wel 2 ofzo bijkomen uit de aflevering van woensdag.
  maandag 13 juli 2015 @ 23:06:56 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154315323
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:03 schreef Jeroen1990 het volgende:
Zullen nog wel 2 ofzo bijkomen uit de aflevering van woensdag.
1 of inderdaad 2 verwacht ik er nog wel bij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 14 juli 2015 @ 20:09:07 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154340154
Ik wil Shannon voor mijzelf en dan af en toe Marco als fout :')

Leuke opdrachten vandaag!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 14 juli 2015 @ 21:17:26 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154342251
Alles was er vandaag op gericht op Georgia aan een pin te helpen. De eerste opdracht was helemaal op haar lijf geschreven en het voordeel van de 2e opdracht was ook enorm. Het is aan Shannon z'n buitengewone talent te danken dat hij met die ingrediënten die overbleven toch nog een heel apart gerecht wist te maken.
Dus nu blijft alleen voor Georgia het voordeel over dat ze morgen weer krijgt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 15 juli 2015 @ 16:00:17 #256
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154361891
Zoveel voordeel heefft Georgia niet... ze mag een teammaatje kiezen.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 15 juli 2015 @ 16:44:06 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154363149
Hoog niveau hoor, zag er heerlijk uit allemaal.
Sara en Jessica naar de eliminatie

Billy en Georgia door naar de finaleweek.

Benieuwd naar morgen *O*
pi_154363999
wat een stresskippen die twee, billy heeft georgia er door heen geholpen
pi_154368853
Okee, waarom staat de burned butter cake niet op de site ;(
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:38:18 #260
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154371664
Mijn favoriet Billie zit gelukkig in the finalsweek. Ze was ook de enige die nog enigszins kalm bleef onder het geschreeuw en gepush van Marco.
De winnares Georgia natuurlijk ook.
Ben benieuwd of er morgen 1 of 2 deelnemers uit moeten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_154371862
Ik vind Georgia en Jessica allebei niet erg geschikt om in een professionele keuken te staan, die raken veel te snel in de stress. Ik ben ook blij dat Billie in de finaleweek staat
pi_154372730
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Zoveel voordeel heefft Georgia niet... ze mag een teammaatje kiezen.
Nou, in dit geval bleek dat wel een groot voordeel te zijn, want zonder Billie zou ze het nooit gered hebben
  donderdag 16 juli 2015 @ 19:12:08 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154394224
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:03 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Nou, in dit geval bleek dat wel een groot voordeel te zijn, want zonder Billie zou ze het nooit gered hebben
True :Y

Jankaflevering vandaag.
Childhood :'(
pi_154394550
Kak, een van mijn favorieten eruit.
  donderdag 16 juli 2015 @ 21:00:56 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154396884
Jammer. Maar gelukkig is Sara er nog wel in.
Poef.....gone! ©golfer
pi_154397168
Reynold is binnen, die kan zo bij marco aan de slag als Marco doet wat hij gezegd heeft.
  donderdag 16 juli 2015 @ 21:16:40 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154397259
Reynold kan overal aan de slag en is over een paar jaar 1 van de beste pastry-chefs ter wereld. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_154401903
Neeeeeee :'(
Zo te zien wordt hij erg gemist in het huis.
Wat is het toch een ongelofelijk lieve man.

Jammer dat hij nog niet professioneel kookt maar ik hoop heel hard voor hem dat hij zijn kookboek met familierecepten uit mag brengen.
  donderdag 16 juli 2015 @ 23:34:18 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154402158
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:

Jammer dat hij nog niet professioneel kookt maar ik hoop heel hard voor hem dat hij zijn kookboek met familierecepten uit mag brengen.
Ik denk dat ie slim genoeg is om te bedenken dat ie als tandarts altijd meer verdienen zal dan als niet echte topkok en dus maakt ie een goede keuze met z'n boek.
Poef.....gone! ©golfer
pi_154407241
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 23:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik denk dat ie slim genoeg is om te bedenken dat ie als tandarts altijd meer verdienen zal dan als niet echte topkok en dus maakt ie een goede keuze met z'n boek.
Als ik zo zijn wiki lees is het ook niet " zomaar" een tandarts, maar hij zit ook in allerlei landelijke adviesraden.

https://en.wikipedia.org/wiki/Matthew_Hopcraft
  vrijdag 17 juli 2015 @ 17:20:54 #271
306949 dude1986
Always bored...
pi_154418953
Byeeeee Matthew (met zn enge pedo lachje)

_O-
pi_154421832
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:20 schreef dude1986 het volgende:
Byeeeee Matthew (met zn enge pedo lachje)

_O-
:')
pi_154468392
Jammer dat Reynold niet bij de top 2 zat, maar op zich wel terechte keuzes qua wie er meteen doorgingen
  zondag 19 juli 2015 @ 21:44:04 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154473030
Wordt er eerst bij de mysterybox tegen Sara gezegd dat de jury-koks haar niks meer kunnen leren gaat ze vervolgens bij de volgende, door haar zelf uitgezochte inventiontest zo af. :{
Jammer dat zoiets zo vaak gebeurd. Dat de winnaar van de mysterybox vervolgens de inventiontest verliest.

Wel terecht dat die 2 anderen door zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_154473098
Pijnlijk moment voor Sara. Maar dat mystery box gerecht was wel geweldig. _O_
pi_154475120
Ook al doet ze het best goed, op de een of andere manier heb ik een enorme aversie ontwikkeld tegen Georgia. Waarschijnlijk omdat ze zo'n kinderlijk stemmetje heeft en ze zich aanstelt.

Wmb mag Jessica er morgen ook uit. Is de minste van de 5.
  zondag 19 juli 2015 @ 23:05:28 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154475339
Ik hoop nog steeds dat Billie of Sara uiteindelijk wint.
Allebei heel erg goed en ze zien er ook nog eens erg appetijtelijk uit. :9~
Poef.....gone! ©golfer
pi_154495610
Niet degene die ik wou zien vertrekken maar wel een rechtvaardige eliminatie ;(
pi_154495641
Spijtige maar terecht eliminatie.
pi_154495677
Aiks

Denk dat (jammergenoeg) Georgia morgen uitblinkt -O-
pi_154495758
Dat meisje vond ik zo'n verwend nest, ben blij dat ze eruit is
pi_154496059
:(
pi_154496081
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat meisje vond ik zo'n verwend nest, ben blij dat ze eruit is
Verwend??? Why?
  maandag 20 juli 2015 @ 21:50:31 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154499821
*snik*
Maar in dit geval terecht.

Krijg steeds meer de schurft aan Georgia met haar betweterige commentaar vanaf een balkon. We weten nou wel dat ze het lievelingetje van de jury is, maar al mijn hoop is nu gericht op Billie.
Poef.....gone! ©golfer
pi_154501398
Jammer inderdaad, maar wel terecht. Ik hoop nog steeds dat Billie en Reynold als laatste overblijven
pi_154506273
Ik mocht Sara wel. Beetje grote mond, zelfverzekerd. Maar aan recepten deed ze niet.

Die brioche-expert boven op de gallerij zat me ook te irriteren.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 21:46:37 #287
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154524590
Leuke vrije opdracht en grappig dat ze allemaal op Reynolds terrein kwamen.
Doos Jessica die haar ijs op het verkeerde bord pleurde en toch...
Poef.....gone! ©golfer
pi_154524656
Pardon?? Reynold was de duidelijke winnaar. Voor George en Gary sowieso. Matt misschien niet vanwege dat hij het teveel caramel vond maar dan alsnog. Maak je één van de mooiste desserts ooit met fantastisch ijs en caramel en dan gaat die trien met dr gebroken tuille er met de prijs vandoor :%
pi_154524788
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Pardon?? Reynold was de duidelijke winnaar. Voor George en Gary sowieso. Matt misschien niet vanwege dat hij het teveel caramel vond maar dan alsnog. Maak je één van de mooiste desserts ooit met fantastisch ijs en caramel en dan gaat die trien met dr gebroken tuille er met de prijs vandoor :%
Tja, maar als je ergens iets zou bestellen, vind je dan het uiterlijk het belangrijkst of de smaak? En bij Jessica was de smaak blijkbaar beter. Goed, ik heb trouwens wel het idee dat ze bij Reynold ook gewoon hogere verwachtingen hebben, zodra die een heel klein foutje maakt bij een dessert wint ie meteen niet meer, als een andere kandidaat dat gerecht van Reynold had gemaakt had diegene wel gewonnen denk ik.
Overigens leek dat gerecht van Jessica mij helemaal niet zo bijzonder, het zag er ook niet erg speciaal uit, dan vond ik zowel het gerecht van Reynold als dat van Billie origineler en mooier. Maar ja, de smaak he, daar kunnen we niet over oordelen.
pi_154524848
Ik denk ook dat ze bij Reynold ieder foutje afstraffen. Maar de smaak was vast heel goed van Jessica, maar zag je George genieten van het dessert.. zodra Matt begon met iets negatiefs schrokken Gary en George en wilde George een ambulance bellen voor Matt :P

Nou dat zegt wel dat ze het er duidelijk niet mee eens waren.
pi_154524967
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik denk ook dat ze bij Reynold ieder foutje afstraffen. Maar de smaak was vast heel goed van Jessica, maar zag je George genieten van het dessert.. zodra Matt begon met iets negatiefs schrokken Gary en George en wilde George een ambulance bellen voor Matt :P

Nou dat zegt wel dat ze het er duidelijk niet mee eens waren.
Nee, maar over het gerecht van Jessica waren ze alle drie dolenthousiast, dus dan is het op zich wel terecht dat die wint. Al vind ik het wel een beetje raar dat ze aan het begin van de challenge nog tegen haar gezegd hebben dat ze echt op haar opmaak moet letten omdat dat nu echt belangrijk is, en dan is het moment daar en zeggen ze "ja, als de smaak zo goed is maakt opmaak weinig meer uit"
pi_154525041
Blijkbaar is opmaak toch niet zo belangrijk dus ook al blijven ze het zeggen.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:50:09 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154526960
Hmmm ik ben toch voor Jessica, hoe irritant ik haar ook vind :P
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:18:55 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154528039
Ik vind Jessica net iets minder irritant dan Georgina, maar allebei die jankballen mogen wat mij betreft eruit. Maar goed...Reynold mag niet winnen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_154535770
Mooie aflevering. Gunde het Jessica oprecht. :)

Zin in de aflevering van vandaag! Typisch weer zo'n opdracht/omgeving waar Georgia weer in paniekmode raakt. *O*
pi_154549308
Balen dat Billie niet won, Jessica was weer één grote bron van ergernis om naar te kijken, en Reynold liet maar weer eens zien waarom ik, ondanks dat zijn desserts vaak geweldig zijn, hoop dat hij niet wint, hij is veel te beperkt.
Voor mijn gevoel was Billie vandaag de beste, die kon Reynold en Jessica ook nog helpen ook al was ze zelf nog niet aan de beurt geweest. Sowieso is die veruit het meest stressbestendig van de 4, maar goed, de smaak he, die was bij Georgia blijkbaar net wat beter
pi_154549517
Ik had ook verwacht dat billie zou winnen, zelfs al zou reynold de finale halen denk ik niet dat hij het haalt vanwege zijn beperking wat hartige gerechten betreft.
Ik hoop dat billie in ieder geval de finale haalt en dan maar 1 van de andere twee meiden.
  woensdag 22 juli 2015 @ 21:27:50 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154553189
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:17 schreef gelestipjes het volgende:
Balen dat Billie niet won, Jessica was weer één grote bron van ergernis om naar te kijken, en Reynold liet maar weer eens zien waarom ik, ondanks dat zijn desserts vaak geweldig zijn, hoop dat hij niet wint, hij is veel te beperkt.
Voor mijn gevoel was Billie vandaag de beste, die kon Reynold en Jessica ook nog helpen ook al was ze zelf nog niet aan de beurt geweest. Sowieso is die veruit het meest stressbestendig van de 4, maar goed, de smaak he, die was bij Georgia blijkbaar net wat beter
Helemaal mee eens en nee, het gaat bij Georgia niet om de smaak van het eten, maar om de smaak van de jury. Ik roep al wekenlang dat de jury haar elke keer voortrekt en wil dat zij gaat winnen.
Aan het schort van Jessica was te zien hoe erg veel moeite ze ermee gehad heeft en dan nog in datzelfde smerige schort aan een tafel bij gasten excuses komen maken voor de halve prei-rol. Bah. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_154559204
Jessica heeft het voordeel en kiest verreweg het meest complexe gerecht. Georgia wint met een salade. :')

Het zal trouwens wel aan mij liggen, maar ik vind dat rare hipgemaakte Grieks eten van George helemaal niks. :@
pi_154559285
Billie had een foutje (de mascarpone), Georgia had er geen.

Reynold kan het wel maar het zit in zijn hoofd niet goed. Hij zegt tegen zichzelf dat het hem niet gaat lukken. Evenals Jessica.

George was ontzettend goed en ontzettend lief. Die zag alles, motiveerde, steunde en haalde uiteindelijk toch het beste naar boven in de kandidaten.

Reynold is nog zo jong, hopelijk krijgt hij later meer zelfvertrouwen want koken/smaak maken kan ie echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')