1 of inderdaad 2 verwacht ik er nog wel bij.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:03 schreef Jeroen1990 het volgende:
Zullen nog wel 2 ofzo bijkomen uit de aflevering van woensdag.
Nou, in dit geval bleek dat wel een groot voordeel te zijn, want zonder Billie zou ze het nooit gered hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Zoveel voordeel heefft Georgia niet... ze mag een teammaatje kiezen.
Truequote:Op woensdag 15 juli 2015 22:03 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, in dit geval bleek dat wel een groot voordeel te zijn, want zonder Billie zou ze het nooit gered hebben
Ik denk dat ie slim genoeg is om te bedenken dat ie als tandarts altijd meer verdienen zal dan als niet echte topkok en dus maakt ie een goede keuze met z'n boek.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer dat hij nog niet professioneel kookt maar ik hoop heel hard voor hem dat hij zijn kookboek met familierecepten uit mag brengen.
Als ik zo zijn wiki lees is het ook niet " zomaar" een tandarts, maar hij zit ook in allerlei landelijke adviesraden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat ie slim genoeg is om te bedenken dat ie als tandarts altijd meer verdienen zal dan als niet echte topkok en dus maakt ie een goede keuze met z'n boek.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:20 schreef dude1986 het volgende:
Byeeeee Matthew (met zn enge pedo lachje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |