Een van mijn favoriete 360 games idd, vind het echt fantastisch als een spel geen cliche setting heeft.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vond Alan Wake geweldig. Lekker Stephen King sfeertje, tof verhaal en geweldige setting.
Helaas vond ik de schaduwen die je als tegenstand had op een gegeven moment ietwat eentonig worden.
Eens en eens. Ben ook erg benieuwd naar het nieuwe project van Remedy, Quantum Break. Ondanks de totaal andere setting, bespeur ik ontzettende Alan Wake-vibes bij die game (niet heel vreemd ook).quote:Op zondag 31 mei 2015 13:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vond Alan Wake geweldig. Lekker Stephen King sfeertje, tof verhaal en geweldige setting.
Helaas vond ik de schaduwen die je als tegenstand had op een gegeven moment ietwat eentonig worden.
Maar toch mag hij genoemd worden! Van de gameplay van Silent Hill schrok ik mij kapot haha!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:11 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Silent hill:
Helaas geannuleerd door onenigheid van de makers. Zou trouwens pas in 2016 uitkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |