Nee.quote:
Wiequote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:01 schreef Ang3l het volgende:
Eens testen of die diknek uit t stenen tijdperk GYM-topic me hier ook gaat volgen en quoten als ik iets over homo's post. He loves me.
Vanochtend weer op de radio dat ze t voorstel willen indienen t toch weer ieder jaar een verplichte (betaalde) vrije dag te maken. Ik vidn t prima. Niet alleen omdat ik dan een extra vrije dag heb, maar ook omdat NL sowieso al weinig echte nationale dagen heft (alleen koningsdag). En dat deze dag best wel iets mag zijn om ff bij stil te staan. Er zijn tig landen die hun bevrijdingsdag of independance day of iets soortgelijks vieren, maar NL is weer "doe maar normal dan doe je al gek genoeg".quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:54 schreef stbabylon het volgende:
Uiteraard, dat zie ik als maatschappelijke plicht. Nog nooit gewerkt op 5-5 en dat zal ook nooit gebeuren.
Nederland heeft wel meer Nationale feestdagen hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanochtend weer op de radio dat ze t voorstel willen indienen t toch weer ieder jaar een verplichte (betaalde) vrije dag te maken. Ik vidn t prima. Niet alleen omdat ik dan een extra vrije dag heb, maar ook omdat NL sowieso al weinig echte nationale dagen heft (alleen koningsdag). En dat deze dag best wel iets mag zijn om ff bij stil te staan. Er zijn tig landen die hun bevrijdingsdag of independance day of iets soortgelijks vieren, maar NL is weer "doe maar normal dan doe je al gek genoeg".
Ik heb een bevrijdende beach BBQ vanavond.quote:
Ik ben helemaal voor. Toevallig doet mijn baas wel mee aan 1x in de vijf jaar (behalve voor rijdend- en stationpersoneelquote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanochtend weer op de radio dat ze t voorstel willen indienen t toch weer ieder jaar een verplichte (betaalde) vrije dag te maken. Ik vidn t prima. Niet alleen omdat ik dan een extra vrije dag heb, maar ook omdat NL sowieso al weinig echte nationale dagen heft (alleen koningsdag). En dat deze dag best wel iets mag zijn om ff bij stil te staan. Er zijn tig landen die hun bevrijdingsdag of independance day of iets soortgelijks vieren, maar NL is weer "doe maar normal dan doe je al gek genoeg".
Ik zit in de metal CAO, en daar zit ie niet in.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor. Toevallig doet mijn baas wel mee aan 1x in de vijf jaar (behalve voor rijdend- en stationpersoneel), maar anders neem ik gewoon vrij.
Nederland heeft Koningsdag en Bevrijdingsdag als Nationale feestdagen. Daarnaast nog een handvol Christelijke feestdagen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nederland heeft wel meer Nationale feestdagen hoor.
Zoals?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nederland heeft wel meer Nationale feestdagen hoor.
Oh das wel netjesquote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit in de metal CAO, en daar zit ie niet in.
Maar was wel rustig op de weg. Geloof dat 70% vrij heeft of zo?
Dat dus. Die Christelijke feestdagen zijn international en niet nationaal.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nederland heeft Koningsdag en Bevrijdingsdag als Nationale feestdagen. Daarnaast nog een handvol Christelijke feestdagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |