Ik zou het zelf NOOIT kunnen, gebrek aan discipline. Als jij wel discipline hebt zou het te doen moeten zijn.
quote:nou het moet van mijn werkgever. ik ben gewoon benieuwd hoe anderen het ervaren hebben.
Op zondag 10 november 2002 17:15 schreef static het volgende:
Waarom vraag je dat als je de beslissing al hebt genomen?
quote:Als het niet boven je macht is, dan moet het best kunnen. Het gaat zoals hierboven al gezegd is vooral over discipline. Naar alle cursusbijeenkomsten gaan en daar aantekeningen maken kan al een hoop van de studielast verlichten.
Op zondag 10 november 2002 17:19 schreef Fratz het volgende:[..]
nou het moet van mijn werkgever. ik ben gewoon benieuwd hoe anderen het ervaren hebben.
Ik heb een jaar fulltime rechten naast mijn fulltime baan gedaan. De propedeuse daarvan heb ik 'met genoegen' gehaald. Zonder dat ik mijn leven al te zeer hoefde om te gooien.
quote:dat hoop ik nou ook, dat ik er niet veel voor hoef om te gooie. maar goed, ik ben vandaag maar eens aan de studie geslagen. er zitten pittige stukjes tussen, maar totnutoe is het goed te doen volgens mij.
Op zondag 10 november 2002 20:42 schreef HiZ het volgende:
Als het niet boven je macht is, dan moet het best kunnen. Het gaat zoals hierboven al gezegd is vooral over discipline. Naar alle cursusbijeenkomsten gaan en daar aantekeningen maken kan al een hoop van de studielast verlichten.Ik heb een jaar fulltime rechten naast mijn fulltime baan gedaan. De propedeuse daarvan heb ik 'met genoegen' gehaald. Zonder dat ik mijn leven al te zeer hoefde om te gooien.
Het is te doen, maar weet wel wat je te wachten staat, vooral je prive leven krijgt er onder te leiden. (af te raden trouwens: Verhuizen in je tentamen periode, ik heb het gedaan, en het is niet bevallen )
quote:hehehe, ik ben voorlopig niet van plan om te verhuizen, ben net verhuisd! bovendien weet ik toch nooit van tevoren waar ik werk dus dan kan ik net zo goed op mijn plaats blijven!
Op maandag 11 november 2002 09:23 schreef overhyped het volgende:
Ik ben zelf bezig met een HBO studie naast een (drukke) baan, en het is zwaar.Het is te doen, maar weet wel wat je te wachten staat, vooral je prive leven krijgt er onder te leiden. (af te raden trouwens: Verhuizen in je tentamen periode, ik heb het gedaan, en het is niet bevallen
)
Twee avonden kwijt en lekker depri in een leeg schoolgebouw hangen, en dat na de hele dag al werken...
Maar uiteindelijk valt de inspanning die nodig is wel mee. Beetje op zondag wat doorlezen en schrijven...is best te doen.
Op zich goed te doen, maar je moet het wel leuk vinden / erachter staan. Ik denk dat je het anders niet volhoud. De eerste paar weken gaat het nog wel, maar daarna wordt het al snel zwaar. Maar als je iets echt wilt dan kun je het!! (en als het uiteindelijk echt niet wil lukken dan heb je het in ieder geval geprobeerd en kun je later niet zeggen "had ik maar...")
Succes!!!
quote:bedankt!
Op dinsdag 12 november 2002 23:03 schreef hivboy het volgende:
Ik doe een avondstudie aan de TU. Betekent 2 avonden in de week naar school en 14 uur zelfstudie in de week. Ik ben wel 32 uur gaan werken.Op zich goed te doen, maar je moet het wel leuk vinden / erachter staan. Ik denk dat je het anders niet volhoud. De eerste paar weken gaat het nog wel, maar daarna wordt het al snel zwaar. Maar als je iets echt wilt dan kun je het!! (en als het uiteindelijk echt niet wil lukken dan heb je het in ieder geval geprobeerd en kun je later niet zeggen "had ik maar...")
Succes!!!
quote:nou het kost me momenteel vooral veel energie. maar dat geeft niet, als ik het maar haal en er een boel van opsteek!
Op dinsdag 12 november 2002 23:52 schreef Maeve het volgende:
Ik heb een post HBO opleiding gedaan die betaald werd door mijn werk, 1x in de 2 wk een middag en een avond. Omdat het zeer relevant was voor mijn werk, en ik eigenlijk makkelijk dingen kon combineren, was het eigenlijk vooral energiegevend en zinvol. Vooral doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |