Je kan hetquote:
Een goed moment om de supermarkt te overvallen.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan het![]()
Dit vieren we even met een chanson van Coldplay
quote:
of er zat wat op je neus XDquote:Op maandag 4 mei 2015 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen keek naar mij op straat en in de supermarkt. En gisteren ookal in de trein. Zal wel komen door mijn ubervrolijke gebloemde rokje.
Ik check altijd voordat ik wegga...quote:
In of uit?quote:Op maandag 4 mei 2015 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik check altijd voordat ik wegga...
*bliep*quote:
Uit als ik wegga en weer in als ik terug kom.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:56 schreef ChatGirl het volgende:
Op maandag 4 mei 2015 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Op de Frank en Vrijdagshow, het programma wat Frank Dane alweer een behoorlijke tijd daar maakt op vrijdagavond.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:08 schreef wolfrolf het volgende:
Vanaf vanmiddag 16:00 uur op 538 de Frank en Middag show
Waar lijkt dat op jong0ns xD
Eerst foto van te voren.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
"Kom hem opmeten bij een Renault-dealer" XD![]()
jajajaja gevatte harryquote:Op maandag 4 mei 2015 15:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de Frank en Vrijdagshow, het programma wat Frank Dane alweer een behoorlijke tijd daar maakt op vrijdagavond.
quote:Sharid Uppelschoten is vanaf 1 juni programmaleider van FunX. Zij is inhoudelijk verantwoordelijk voor de vijf radiozenders, te weten NPO FunX, FunX Amsterdam, FunX Rotterdam, FunX Den Haag en FunX Utrecht. In haar functie werkt Uppelschoten nauw samen met het zendermanagent van de NPO.
Uppelschoten begon haar carrière bij FunX in 2003 en was presentator van diverse programma’s. Daarna werkte ze zowel voor als achter de schermen voor bij Radio 1, Radio 2, 3FM en Radio 6.
Marc Adriani, voorzitter Stichting FunX: "We zijn verheugd met de komst van Sharid. Ze heeft veel ervaring opgedaan in de radiowereld en is een goede personificatie van het merk FunX. We zijn ervan overtuigd dat zij het station verder kan ontwikkelen."
quote:Op maandag 4 mei 2015 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een wereldramp als morgen de helikopters niet zouden vliegen. Kan Dotan ook niet langs komen.
Maarja als het zo slecht weer wordt, blijf ik wel thuis.
quote:
Misschien flikkert'ie anders uit die helikopter...quote:Op maandag 4 mei 2015 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een wereldramp als morgen de helikopters niet zouden vliegen. Kan Dotan ook niet langs komen.
Maarja als het zo slecht weer wordt, blijf ik wel thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |