Villa deed het primaquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:01 schreef Rickertman96 het volgende:
MVP serieus? Villa is jammer genoeg nooit wat geworden bij Barça omdat ie verkracht werd op de vleugels.
Quotering van Barça is gewoon 1,72 lol
Maybe, maar haalde nooit zijn niveau wat ie daarvoor wel haalde. Komt natuurlijk door de positie waar ie speelde.quote:
Villa in zijn eerste seizoen was prima, dat verschil met zijn Valencia hoogtij jaren was kleiner dan Henry Barca vs Henry bij Arsenal bv.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Maybe, maar haalde nooit zijn niveau wat ie daarvoor wel haalde. Komt natuurlijk door de positie waar ie speelde.
Elshoffquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:13 schreef kalinhos het volgende:
Wie is vanavond de commentator? Bij Sport1 is Sierd ziek, en bij de NOS?
Wat! El Sierd ziek? die zit zeker in camp nou.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:13 schreef kalinhos het volgende:
Wie is vanavond de commentator? Bij Sport1 is Sierd ziek, en bij de NOS?
quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat! El Sierd ziek? die zit zeker in camp nou.
Zal Schelvis wel doen dan, waardoor ik automatisch naar de nos overschakel.
Al weten we allemaal wie het daar waarschijnlijk zal doen:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me sterk die was gisteren al.quote:
Hij beheerst een kunstje dat kennelijk weinigen kunnen en wij zitten met zijn allen op dat kunstje te wachtenquote:
Dan Grueterquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:09 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk die was gisteren al.
Hij kan wel snel praten, dat geef ik toe.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij beheerst een kunstje dat kennelijk weinigen kunnen en wij zitten met zijn allen op dat kunstje te wachten![]()
Als het vanavond een keus wordt tussen Jeroen Gruter en Emile Schelpis als commentator is dat een keuze tussen Dracula en Gargamel.. vind hen beiden verschrikkelijk.. dan maar zonder geluid
DWDD zelf is geen flitsend programma. BejaardenTV altijd al gezegd.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij kan wel snel praten, dat geef ik toe.
Dunno, ik kijk het nooitquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DWDD zelf is geen flitsend programma. BejaardenTV altijd al gezegd.
Hij kan heel goed de toffe peer spelen die alles en iedereen even interessant vindt.. ik moet zeggen dat hij dat goed doet, alleen vind ik hem zo nep als de ziekte.. achter de schermen lijkt hij me niet zo'n leuk figuurquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij kan wel snel praten, dat geef ik toe.
Lijkt me ook een lul ja, in z'n vak is ie beest, maar om nou zoveel te verdienen bij de NPO.. ga dan lekker naar RTL ofzoquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij kan heel goed de toffe peer spelen die alles en iedereen even interessant vindt.. ik moet zeggen dat hij dat goed doet, alleen vind ik hem zo nep als de ziekte.. achter de schermen lijkt hij me niet zo'n leuk figuur
quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik vrees het ergste voor Bayern. Dat is spelen zonder Cruijff in je elftal maar het zijn Duitsers.
De enige persoon die dit kan bevestigen is Tong.
Xabi kan dat welquote:
Al je geld op Bayern jongensquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:19 schreef Rickertman96 het volgende:
Al wint Barça wel, als ik op iemand bet winnen ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |