Komt de rest van apparatuur ook in deel van winkel met tegels aan de muur? En staan daar dan ook de broden te rijzen en is er wel een stabiele temperatuur en zo ?quote:
Al het bakspul komt in het betegelde deel jaquote:Op maandag 11 mei 2015 16:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
Komt de rest van apparatuur ook in deel van winkel met tegels aan de muur? En staan daar dan ook de broden te rijzen en is er wel een stabiele temperatuur en zo ?Aagje
wat voor soort iets en wat voor stijl denken jullie aan?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:56 schreef Isegrim het volgende:
Morgen een afspraak met Beren & Monsters voor de wandschildering.Doornemen hoe & wat.
En vandaag is de nieuwe CV-ketel geplaatst.
Best flinke voorgevel bij mevrouwquote:Op maandag 11 mei 2015 22:29 schreef Isegrim het volgende:
Ja, maar ik vind die van mij leuker omdat het een man en een vrouw zijn.
Lijkt ze op mij.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Best flinke voorgevel bij mevrouw
die va LHO, waarbij de achterste dan i.p.v, deze knecht, een dame met grote tieten is?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:29 schreef Isegrim het volgende:
Ja, maar ik vind die van mij leuker omdat het een man en een vrouw zijn.
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:56 schreef computergirl het volgende:
http://pizzanapoletanismo.com/tag/giambattista-basile/
[ afbeelding ]![]()
met keerbaar bordje, ene kant vrouwenhoofd en tetten, andere kant mannen hoofd zonder tetten (dan wel manboobs, naar uw believen).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |