Ik gok op jaloezie.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:45 schreef Ballet9 het volgende:
Ik denk dat er wel aangifte is gedaan? Ik vind het zo erg/raar, maar snap niet waarom hij dit heeft gedaanwat zit hier voor reden achter..
Zo´n show is meer iets voor Alberto of Thijs Zeeman.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:19 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dit wel een stap terug zeg.
Eerst spoor je een moordenaar op en nu een "pester".
Maar wat een geniale tv maakt deze baas toch, ongeacht wat men van zijn karakter vindt.
Ze kent haar eigen telefoonnummer toch welquote:Op maandag 11 mei 2015 21:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze herkende het nummer, van één van de twee telefoos, niet zo raar nog.
Nou het lijkt mij niet zo'n helder licht.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ze kent haar eigen telefoonnummer toch wel
Dat zou je zeggen ja, hun niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ze kent haar eigen telefoonnummer toch wel
Nu ik erover nadenk heeft hij misschien een oogje gehad op haar en heeft zij hem afgewezen en neemt hij zo wraak.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:56 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik gok op jaloezie.
Hij woont in een verrotte stacaravan.
En die andere zus in een leuk huisje.
Mathijs wilde Jacqueline maar dan moest die relatie nog wel even kapot.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk heeft hij misschien een oogje gehad op haar en heeft zij hem afgewezen en neemt hij zo wraak.
Zij is ook een stuk knapper en slanker dan zijn eigen vrouw.
Ik begreep dat Matthijs zijn eigen telefoonnummer gaf aan geile mannen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:55 schreef Nober het volgende:
Blij dat ik het terug heb gekeken zodat ik door kon spoelen, matige uitzending! 1,6/10.
[..]
Mathijs wilde Jacqueline maar dan moest die relatie nog wel even kapot.
Dat vette mormel als vriendin had er niks mee te maken ?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Volgens z'n FB zit ie inmiddels in een inrichting
Geen ideequote:Op woensdag 13 mei 2015 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vette mormel als vriendin had er niks mee te maken ?
Pm z'n Facebook ff, Thanks xquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Volgens z'n FB zit ie inmiddels in een inrichting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |