Geen idee of het in HD is, hij is iig wel op het HD kanaal te zien.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:52 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik heb er ook teveel gekeken, maar de Goonies in HD moet ik niet missen, althans, ik hoop dat het in HD is.
Het gifje in de OPquote:
Hoiquote:
Geniet ervanquote:Op zondag 3 mei 2015 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ga me zo omkleden en wijn drinken in het strandpaviljoen.
Zie, toch een voordeelquote:
Zo'n loungebank zit echt voor geen meter. Ik heb er ook even aan gedacht omdat het er wel gezellig uitziet, tot ik er bij vrienden eens op heb gezeten. Ik wist echt niet welke houding ik aan moest nemen. Als je visite hebt is het wel leuk, maar verder vond ik het het geld niet waardquote:Op zondag 3 mei 2015 19:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie, toch een voordeel
Ik heb wel een paar tuinstoelen, van die simpele dingen, maar die lokken me niet echt naar buiten.
Wil zo'n loungebank hebben. Maar prijzig
Kijken of niemand in de directe buurt wat verkoopt, die stoelen zijn niet zo zwaarquote:
Ook niet moet goede kussens?quote:Op zondag 3 mei 2015 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n loungebank zit echt voor geen meter. Ik heb er ook even aan gedacht omdat het er wel gezellig uitziet, tot ik er bij vrienden eens op heb gezeten. Ik wist echt niet welke houding ik aan moest nemen. Als je visite hebt is het wel leuk, maar verder vond ik het het geld niet waardheb nu van die eenvoudige tuinstoelen en heb laatst via marktplaats zo'n ligstoel gekocht, heel fout maar hij ligt heerlijk.
Die loungebanken hebben altijd van die enorm harde hoekige leuningen zodat je er niet echt lekker in onderuit kunt zitten. En je moet inderdaad opletten dat je fatsoenlijke kussens erin hebt en niet van die hele dunne.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook niet moet goede kussens?
Een stoel vind ik niet aantrekkelijk / nodigt mij niet uit om erop te zitten. Dus ik moet iets hebben waar ik ook met m'n voeten op kan / kan liggen.
Maar niet enkel op m'n rug, dus dan zou het een luxe ligstoel moeten zijn ofzo
Je hebt voor de tuinstoelen ook voetenbankjes, bij de blokker geloof ik. De ligstoel die ik nu heb kan ik ook als gewone stoel gebruiken voor het voetengedeelte omlaag te klappen.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook niet moet goede kussens?
Een stoel vind ik niet aantrekkelijk / nodigt mij niet uit om erop te zitten. Dus ik moet iets hebben waar ik ook met m'n voeten op kan / kan liggen.
Maar niet enkel op m'n rug, dus dan zou het een luxe ligstoel moeten zijn ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |